12/3 Deportivo - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

Nu så jeg ikke 1. halvleg, men baseret på 2.halvleg, så har Messi været holdets dårligste to kampe i træk.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Ny kamptråd?
MDCCCXCIX

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

SparetireDad skrev:
Tello skrev:
SparetireDad skrev:
Tello skrev:Og nu kommer nettet til at flyde over med Uefalona.. At vi kun slog PSG med dommerhjælp, siden vi ikke engang kunne slå sølle Deportivo..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Hvad er forskelligt fra dét og det, der er foregået på nettet siden onsdag? Couldn't care less. Lad dog nettet flyde over med alt det gejl.... om de piver udefra eller vi selv gør det indefra, det er et eller andet sted lige fedt.
Onsdag skabte vi et mirakel og vi kunne skide på hvad alle sagde. Vi var konger. I dag er vi nosseløse og elendige, og det er netop det der er forskellen.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Jow, men det var ikke helt dét, du insinuerede i det første indlæg. Der konstaterede du, at vi ville blive svinet til på nettet - med at vi fik hjælp af dommerne i onsdags. Ja? Det har vi set i stride strømme siden onsdag... men nevermind. Det gir vist ikke mening at analysere på kommentarerne herinde ;)

Fuck it.
Fordi folk nu vil svine os endnu mere og råbe og skrige om at vi ikke kan vinde over fucking Deportivo uden dommerhjælp. "At vi er elendige uden dommerhjælp" . Det vil dem der har været i gang siden i onsdags virkelig køre på nu.

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af SparetireDad »

Dytrax skrev:Onsdag var det som at score et labert hug i byen, tage hende med hjem til lidt hygge...

I dag vågner man så op og ser at det er Kurt Thyboe man har pløjet.

:sad:
HAHAHA - dagens suverænt bedste indlæg. Vi burde fandme kåre "Man of the Post" eller noget. Du tog lige titlen der. Tak for et tiltrængt grin.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

abx skrev:Vi tabte til 2-1 til et kriseramt hold der ligger på 17. plads . I en afgørende kamp for mesterskabet .

Hvad gik galt?
Luis Enrique. Vi har smidt point i en tredjedel af vores ligakampe i den her sæson. Det går ikke.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Dytrax skrev:Onsdag var det som at score et labert hug i byen, tage hende med hjem til lidt hygge...

I dag vågner man så op og ser at det er Kurt Thyboe man har pløjet.

:sad:
Det indlæg var sgu dagens eneste højdepunkt
Próxima Estación.... Parallel!

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Madbassen »

Og jeg skal endda ned at se Valencia-kampen i næste uge... Havde håbet på, at der var kommet endnu mere kamp om mesterskabet...
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af SparetireDad »

Tello skrev:
SparetireDad skrev:
Tello skrev:
SparetireDad skrev:
Tello skrev:Og nu kommer nettet til at flyde over med Uefalona.. At vi kun slog PSG med dommerhjælp, siden vi ikke engang kunne slå sølle Deportivo..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Hvad er forskelligt fra dét og det, der er foregået på nettet siden onsdag? Couldn't care less. Lad dog nettet flyde over med alt det gejl.... om de piver udefra eller vi selv gør det indefra, det er et eller andet sted lige fedt.
Onsdag skabte vi et mirakel og vi kunne skide på hvad alle sagde. Vi var konger. I dag er vi nosseløse og elendige, og det er netop det der er forskellen.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Jow, men det var ikke helt dét, du insinuerede i det første indlæg. Der konstaterede du, at vi ville blive svinet til på nettet - med at vi fik hjælp af dommerne i onsdags. Ja? Det har vi set i stride strømme siden onsdag... men nevermind. Det gir vist ikke mening at analysere på kommentarerne herinde ;)

Fuck it.
Fordi folk nu vil svine os endnu mere og råbe og skrige om at vi ikke kan vinde over fucking Deportivo uden dommerhjælp. "At vi er elendige uden dommerhjælp" . Det vil dem der har været i gang siden i onsdags virkelig køre på nu.
Ja, det er der nok noget om.... men så tager vi det med også. Det preller efterhånden af på mig alt det mundlort,som diverse hadere lukker ud.

Nu må vi bare gå efter CL og CDR. Det er også ok at nøjes med :)

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

emo skrev:
Drake skrev:
A$AP skrev:Kan virkelig ikke se, hvad Rakitic har gjort for at få sin kontrakt forlænget til 2021. Sikkert også en lønforhøjelse.
Bare endnu en mærkelig handling af LE! :roll:
Tror nu ikke at LE havde noget med det t at gøre? Han er væk til sommer, bruger ham ikke så meget. Tror det er en ren sportslig beslutning fra ledelsen.
Det er alligevel en pudsig beslutning, da den næste træner måske insisterer på en anden spiller. Man kunne sgu have ventet til sommer.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

abx skrev:Vi tabte til 2-1 til et kriseramt hold der ligger på 17. plads . I en afgørende kamp for mesterskabet .

Hvad gik galt?
Det samme som de sidste 3 år?....
Forumlegende

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

SparetireDad skrev:
Tello skrev:
SparetireDad skrev:
Tello skrev:
SparetireDad skrev:
Tello skrev:Og nu kommer nettet til at flyde over med Uefalona.. At vi kun slog PSG med dommerhjælp, siden vi ikke engang kunne slå sølle Deportivo..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Hvad er forskelligt fra dét og det, der er foregået på nettet siden onsdag? Couldn't care less. Lad dog nettet flyde over med alt det gejl.... om de piver udefra eller vi selv gør det indefra, det er et eller andet sted lige fedt.
Onsdag skabte vi et mirakel og vi kunne skide på hvad alle sagde. Vi var konger. I dag er vi nosseløse og elendige, og det er netop det der er forskellen.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Jow, men det var ikke helt dét, du insinuerede i det første indlæg. Der konstaterede du, at vi ville blive svinet til på nettet - med at vi fik hjælp af dommerne i onsdags. Ja? Det har vi set i stride strømme siden onsdag... men nevermind. Det gir vist ikke mening at analysere på kommentarerne herinde ;)

Fuck it.
Fordi folk nu vil svine os endnu mere og råbe og skrige om at vi ikke kan vinde over fucking Deportivo uden dommerhjælp. "At vi er elendige uden dommerhjælp" . Det vil dem der har været i gang siden i onsdags virkelig køre på nu.
Ja, det er der nok noget om.... men så tager vi det med også. Det preller efterhånden af på mig alt det mundlort,som diverse hadere lukker ud.

Nu må vi bare gå efter CL og CDR. Det er også ok at nøjes med :)
A man can only hope.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Første nederlag i en kamp hvor Suarez scorer:

Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Dytrax skrev:Onsdag var det som at score et labert hug i byen, tage hende med hjem til lidt hygge...

I dag vågner man så op og ser at det er Kurt Thyboe man har pløjet.

:sad:
Deja-vu.

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Øv, bare øv.

Jeg synes ellers, at vi i den senere tid har vist stærkt opadgående formkurve. 6-1, 5-0 og senest 6-1 mod PSG. Og så spiller vi som en pose lort i dag. Messi leverede intet og Ney var ikke med. Skal der virkeligt ikke mere til før vi falder helt sammen?

LE bliver nødt til at rotere med det program vi har. Men jeg synes måske nok, at han ændrer for meget fra gang til gang.
Og så må vi bare konstatere (igen) at spillere uden for den normale startelver som Gomes, Denis, Alcacer etc. simpelthen ikke har den fornødne klasse.

Med vores startelver er vi (nok) det bedste hold i verden, men intet hold er bedre end deres bænk og her halter det for Barca.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Jeg er måløs over hvor dårligt vi spiller denne sæson!! Og i det hele taget under LE :sad: :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster