26/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 26/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 26/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Mkj 77 »

Er jeg den eneste der ikke er glad- det her er ikke barca, vi henrykker og glæder hvorend vi rejser-
Men har også været fan siden 1987.
Dette er ikke barca men en skamplet- føj for satan

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 26/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Mkj 77 skrev:Er jeg den eneste der ikke er glad- det her er ikke barca, vi henrykker og glæder hvorend vi rejser-
Men har også været fan siden 1987.
Dette er ikke barca men en skamplet- føj for satan
Du er ikke alene. Selvom en sejr på Vicente Calderón altid luner, så sidder man tilbage med en tom følelse. Vi spiller elendigt gang på gang og vores to mål i dag, er jo kludremål der kommer lidt ud af ingenting. Det er længe siden at jeg har nydt en Barcelona-kamp, på samme måde som jeg gjorde for nogle år tilbage; dengang hvor vi virkelig dominerede kampene og ikke lod vores modstandere få et ben til jorden. Der er ingen i den her klub, der kan løfte Xavis arv. Verratti og Thiago er vel de spillere i verden, der kommer tættest på.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 26/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

Blaugrana92 skrev:
Mkj 77 skrev:Er jeg den eneste der ikke er glad- det her er ikke barca, vi henrykker og glæder hvorend vi rejser-
Men har også været fan siden 1987.
Dette er ikke barca men en skamplet- føj for satan
Du er ikke alene. Selvom en sejr på Vicente Calderón altid luner, så sidder man tilbage med en tom følelse. Vi spiller elendigt gang på gang og vores to mål i dag, er jo kludremål der kommer lidt ud af ingenting. Det er længe siden at jeg har nydt en Barcelona-kamp, på samme måde som jeg gjorde for nogle år tilbage; dengang hvor vi virkelig dominerede kampene og ikke lod vores modstandere få et ben til jorden. Der er ingen i den her klub, der kan løfte Xavis arv. Verratti og Thiago er vel de spillere i verden, der kommer tættest på.
Det også svært at være en tilfreds, hvis man bliver ved med at sammenligne det nuværende hold med det måske bedste hold i historien, med den mest dominerende midtbane.
Der er virkelig meget at være utilfreds med, og spillet har været håbløst i lang tid. Men at komme til Vicente Calderon i den tilstand holdet er i, og så sikre sig en ekstra livline i ligaen med en sejr, det må da kunne give lidt glæde, selv hos den mest utilfredse fan :grin:

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 26/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Mkj 77 »

Jeg ved godt at jeg burde være glad, men er det langtfra.
Vi har spillerne til at kunne præstere bedre men le lever simpelthen ikke op til hvad spillerne og formår ikke at sætte spillerne op.
Ydermere er den taktik stadig ikke gennemskuelig for hverken spillerne eller os fans.
Vi virker gang på rådvilde og forvirrede og det samme gør le

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 26/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Komisk at folk kan være utilfredse med en 1-2 sejr mod Atlético. At man vinder 2-1 hjemme over Leganes efter elendigt spil eller at man taber 4-0 til PSG fortjener kritik, men at en sejr på vicente calderon skaber utilfredshed er ren idioti. Det er disse personer vi kommer til at høre på for evigt, for de kommer aldrig til at være tilfredse hvis de altid sammenligner med vores historiske spil og periode under Pep

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 26/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Mkj 77 »

Det har nok noget at gøre med at der ikke er nogen fremskridt at spore overhovedet og at man ikke formår at bruge spillernes ressourcer.
I barca har man alle dage været optaget fremfor resultatet, det er en del af kulturen.
Jeg sammenligner ikke, jeg ser på spillet og de der er til rådighed.
Det er en skamplet

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 26/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Altså personligt, så synes begge mine personligheder, at det var en fantastisk sejr i går. Sikke en fight! Sjældent det er kønt med ATM. Det er fandme moral at hive den sejr hjem.

Vi mangler et par forstærkninger på midten - eller bare Veratti eller Thiago. Så kører bussen igen.:)

Måske skal Ini bare lige i kampform igen...hvem ved så hvad der kan ske? :cool:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 26/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Skydefinten skrev:Altså personligt, så synes begge mine personligheder, at det var en fantastisk sejr i går. Sikke en fight! Sjældent det er kønt med ATM. Det er fandme moral at hive den sejr hjem.
Det forklarer en del :glad: ;-)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ja og vi prøvede faktisk noget nyt taktisk. Det var ikke bare den samme tilgang som tidligere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 26/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Ja og vi prøvede faktisk noget nyt taktisk. Det var ikke bare den samme tilgang som tidligere.
Jeg synes ellers, at rådvild er en gennemgående ting i det taktiske oplæg.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 26/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Ja og vi prøvede faktisk noget nyt taktisk. Det var ikke bare den samme tilgang som tidligere.
Jeg synes ellers, at rådvild er en gennemgående ting i det taktiske oplæg.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Ja og vi prøvede faktisk noget nyt taktisk. Det var ikke bare den samme tilgang som tidligere.
Jeg synes ellers, at rådvild er en gennemgående ting i det taktiske oplæg.
Efter at have set kampen igen synes jeg faktisk det virkede som om vi var ok komfortable. De første min var hårde men da holdet kom på plads virkede det til at især forsvaret var mindre presset.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 26/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

LE prøver i hvert fald at ændre på tingene ved at ændre formation, så det er altid en start. Han gjorde det mod PSG, men det slog fejl, og gjorde det senest mod Atleti, hvilket var succesfuldt, selvom det var med nød og næppe.

3-4-3 er i hvert tilfælde en formation, der kunne bruges mod nogle af modstanderne, især hvis man skal komme back problemet til livs.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 26/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

I øvrigt blev Rafa kritiserede rimelig meget herinde, men han havde ok fine tal. F.eks. den, der havde højt afleveringsprocent.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster