26/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

26/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Wennerberg »

Atlético Madrid - FC Barcelona
La Liga
26. Februar - kl. 16.15
TV: TV3 Sport 1
Wennerberg
Forum Admin

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 26/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

3 point ville være fantastisk, så det får vi ihvertfald ikke.

ATM ser stærke ud, og deres høje pres ved Mats udspil vil få vores forsvar til at ligne forvirrede kaniner.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 26/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Skydefinten skrev:3 point ville være fantastisk, så det får vi ihvertfald ikke.

ATM ser stærke ud, og deres høje pres ved Mats udspil vil få vores forsvar til at ligne forvirrede kaniner.
Det frustrerende/irriterende er at man VED at vi bliver presset højt uden modsvar og det eneste vi kan gøre ved det er at købe nervemedicin...
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 26/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Det bliver 90+ minutters selvpineri foran skærmen, det er jeg ret overbevist om. Man ville tænke at pointtab for RM måske kunne motivere truppen for alvor, men den slags lader til at være lidt af et langskud i disse tider.

Venligst JonasV, den evige optimist

drømmefodbold
Indlæg: 113
Tilmeldt: lør aug 20, 2011 4:37 pm
Har takket: 16 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 26/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af drømmefodbold »

B-Freak skrev:
Skydefinten skrev:3 point ville være fantastisk, så det får vi ihvertfald ikke.

ATM ser stærke ud, og deres høje pres ved Mats udspil vil få vores forsvar til at ligne forvirrede kaniner.
Det frustrerende/irriterende er at man VED at vi bliver presset højt uden modsvar og det eneste vi kan gøre ved det er at købe nervemedicin...
Hvis jeg skal nå at opleve min 36 års fødselsdag i april er jeg nød til ikke at se denne kamp. Denne sæson har allerede kostet hårdt på både helbred og parforhold.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 26/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Atlético er stærke for tiden, det er vi ikke. Et mirakel skal til for at vi vinder, men det skete jo for nyligt, så hvorfor ikke igen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Der er sådan set intet ved denne kamp jeg kan overskue. Tror det bliver et mareridt fra start til slut.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 26/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Vi vinder en komfortabel 2-0 sejr. Bare tak mig senere.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 26/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Den bliver 2-1, så det var lige meget at Real M tabte til Valencia. :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Må jeg ikke lige høre logikken bag den udmelding. Hvordan kan det være ligemeget? Vi vil efter weekendens kamp have overstået vores kampe mod ATM og vi vil have spillet ude mod alle top 10 hold udover Real og Espanyol. Real mangler derimod udekampe mod villarreal, celta og ath bilbao samt deres hjemmekamp mod ATM (og os). Udover det så vil de stadig have CL at tænke på hvor de f.eks. skal spille lige inden kampen mod os.

Jeg er med på at det ville være optimalt at vinde i weekenden. Men et nederlag (eller uafgjort) vil altså ikke gøre reals pointtab ligemeget. Det vil heller ikke betyde at vi er ude af mesterskabet selvom vi vil være 7 point efter dem. Man bliver simpelthen nødt til at tage et skridt tilbage og se på det store billede og her har vi en markant fordel i form af vores program og exit fra CL.

Jeg vil gerne lige understrege at mesterskabet bliver rigtig, rigtig svært. Men et nederlag på søndag vil ikke afgøre det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 26/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Jeg ved ikke, hvad resultatet bliver, men jeg tror, at man kan forvente en virkelig grim kamp. De kampe i CdR blev rimelig heftige og Atleti vil sikkert hævne sig.

Jeg er dog enig med Drake, at Reals nederlag til Valencia vil være ligegyldig, hvis man taber til Atleti, da man ikke får noget ud af det. Hvis man vinder mod Atleti, ville man have fået mest muligt ud af Reals nederlag til Valencia, men får man uafgjort med Atleti, ville man have fået noget ud af det, mens et nederlag til Atleti ville betyde, at man ingenting fik ud af det; det ville komme Real til gode.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg forstår bare ikke den logik. Når det kommer til ligaen så handler det om at se det store billede og ikke enkelt kampe. Og i det store billede vil 7 point ikke være umuligt med vores program overfor Reals.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 26/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Nej, jeg er helt med på den med, at man har fået tre point, som man kan bruge i mesterskabskampen uanset. At kampen mod Atleti er så svær, at man må regne med/ikke udelukke et nederlag, så med det in mente, er tre point i sig selv en gave, men jeg kan også godt forstå den anden pointe.

Status quo vil betyde, at man er afhængig af to resultater fra andre hold, ud over selvfølgelig den kamp, man selv skal afgøre, mens uafgjort eller sejr betyder, at man kun er afhængig af et resultat fra de andre hold, hvor sejren selvfølgelig er det bedste resultat, da et af de andre hold "kun" skal få uafgjort med Real, ikke tage alle tre point fra Real.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Selvfølgelig er en sejr at foretrække. Jeg vil næsten gå så langt som at sige at den er 50/50 hvis vi vinder søndag. Men imo har vi fået en "gratis" kamp i hvad der må ses som den anden sværeste kamp set over resten af sæsonen.

Men jeg kan godt se at vi ikke ville "udnytte" Reals pointtab hvis vi ikke vinder. Det er dog hverken ligemeget eller ligegyldigt når man ser på at der stadig er en del kampe tilbage og real som sagt har det hårdere end os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 26/2 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Nej, det er aldrig ligegyldigt, når rivalen smider point i mesterskabskampen, og ja, der er stadig en del kampe tilbage, men der vil være et større pres på førerholdet, hvis man er mere tæt på, end hvis man har et lille pusterum, som 7 point godt kunne give. Det er mere det, som jeg synes, er det vigtige i det her pointtab; at man langsomt ville være kommet tættere på dem(hvis man nu slog Atleti), hvilket kan gøre dem nervøse, da de ikke ville have tre kampe til gode, men kun to.

Edit: Jeg brugte selv ordet ligegyldigt, men det var selvfølgelig i momentet, man skulle ikke have taget det så bogstaveligt, da jeg måske sat det lidt på spidsen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster