19/2 FC Barcelona - Leganés

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af FCBSOCI »

Forfærdelig kamp. Savner vildskab fra Barca, når spillet ikke flyder. Pyoul, hvor er du? Samtidigt meget sigende, at vi ikke har en klasseangriber at sætte ind, når det ikke kører for MSN. Forsvar og midtbane? Det sejler...

På positivsiden tæller:
1. Nu slipper vi for alle de plasticfans, der alene kom til, fordi Barca fejede al modstand til side.
2. Nu værdsætter vi forhåbentligt for alvor, at Barca i en ca. 10 årig periode har spillet det måske bedste fodbold verden endnu har set.

For mit eget vedkommende vil jeg bakke endnu mere op om Barca end nogensinde før. Det er nu holdet har brug for vores støtte. Skal se tre kampe i den kommende tid på Camp Nou inkl. den mod PSG. Jeg vil heppe, råbe og skrige på vores gutter fra første til sidste fløjt i de i alt 3x90 min. Og i en sådan grad at jeg ikke har nogen stemme tilbage i flere uger efter (hvilket sikkert vil glæde min kone og vores børneflok :grin: ).

¡Visca el Barca! ¡Visca el Barca!

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Starnils »

Nogen der ved, hvor mange point vi havde på nuværende tidspunkt i sidste og forrige sæson?
Socio. no. 54.257

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Kubala »

Starnils skrev:Nogen der ved, hvor mange point vi havde på nuværende tidspunkt i sidste og forrige sæson?
57 point sidste sæson og 56 point i forrige sæson.

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Starnils »

Kubala skrev:
Starnils skrev:Nogen der ved, hvor mange point vi havde på nuværende tidspunkt i sidste og forrige sæson?
57 point sidste sæson og 56 point i forrige sæson.
Ret vildt at der ikke er en større forskel. Husker det som om, at vi spillede langt bedre sidste år (Indtil kollapset efter Madrid kampen). Vi kunne sagtens have været på 57 point i år, hvis marginalerne og dommerne var på vores side.
Socio. no. 54.257

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:
Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:Det er lige før et pointtab i dag havde været bedre da man så endelig kunne have sagt farvel til ligaen også. Det er simpelthen forfærdeligt at se på dem. Lucho har tydeligvis tabt omklædningsrummet og de gider det ikke mere.
Det gjorde han for længe siden. Godt alle kan se det nu.
Jeg gider seriøst ikke ud i en til ligegyldig diskussion med dig.
Hvor ser du et debatoplæg?....
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Daluigi »

Starnils skrev:
Kubala skrev:
Starnils skrev:Nogen der ved, hvor mange point vi havde på nuværende tidspunkt i sidste og forrige sæson?
57 point sidste sæson og 56 point i forrige sæson.
Ret vildt at der ikke er en større forskel. Husker det som om, at vi spillede langt bedre sidste år (Indtil kollapset efter Madrid kampen). Vi kunne sagtens have været på 57 point i år, hvis marginalerne og dommerne var på vores side.
Aaaah....
Forumlegende

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Kubala »

Starnils skrev:
Kubala skrev:
Starnils skrev:Nogen der ved, hvor mange point vi havde på nuværende tidspunkt i sidste og forrige sæson?
57 point sidste sæson og 56 point i forrige sæson.
Ret vildt at der ikke er en større forskel. Husker det som om, at vi spillede langt bedre sidste år (Indtil kollapset efter Madrid kampen). Vi kunne sagtens have været på 57 point i år, hvis marginalerne og dommerne var på vores side.
Ja, altså man havde jo også en dårlig periode i den første sæson med LE og sidste sæson havde man også en periode, hvor man ikke var særlig godt kørende. Den her sæson har man virkelig spillet under niveau. Real kan ende med 58 point for 23 kampe, hvilket ikke er så langt fra Barcas sæson 2015-2016, og man skulle også have været på 56 point nu, så havde det været fint nok, men man har som sagt spillet virkelig skidt. Samtidigt har dommerne også haft deres finger med, som du også selv er inde på.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af FCBSOCI »

De spanske sportsaviser AS, SPORT, Mundo Deportivo m.fl. beskæftiger sig en del med mishagsytringerne mod Barcas spillere og træner. "El Camp Nou responde con pitos a un pésimo Barça" (Camp Nou svarede et elendigt Barca med piften). Det synes jeg ikke er ok. Som fan bør man støtte op om sit hold under HELE kampen. Det er vidst yderst sjældent at spillere bliver bedre af, at vi buher og pifter af dem. Efter slutfløjtet er det ok, at give sin ærlige mening til kende eller benytte sig af de sociale medier, som vi jo også gør flittigt lige nu. Synes I, at det er ok at pifte af holdet og Lucho under kampen?

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Starnils »

Daluigi skrev:
Starnils skrev:
Kubala skrev:
Starnils skrev:Nogen der ved, hvor mange point vi havde på nuværende tidspunkt i sidste og forrige sæson?
57 point sidste sæson og 56 point i forrige sæson.
Ret vildt at der ikke er en større forskel. Husker det som om, at vi spillede langt bedre sidste år (Indtil kollapset efter Madrid kampen). Vi kunne sagtens have været på 57 point i år, hvis marginalerne og dommerne var på vores side.
Aaaah....
"Aaah" til hvilken del af indlægget?
Socio. no. 54.257

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Kubala »

I øvrigt har Real også været rimelig stabile resultatmæssigt ift. sidste sæson, det skal også med.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Piquénbauer »

Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:
Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:Det er lige før et pointtab i dag havde været bedre da man så endelig kunne have sagt farvel til ligaen også. Det er simpelthen forfærdeligt at se på dem. Lucho har tydeligvis tabt omklædningsrummet og de gider det ikke mere.
Det gjorde han for længe siden. Godt alle kan se det nu.
Jeg gider seriøst ikke ud i en til ligegyldig diskussion med dig.
Hvor ser du et debatoplæg?....
Hvad er det du vil opnå her?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Kubala »

FCBSOCI skrev:De spanske sportsaviser AS, SPORT, Mundo Deportivo m.fl. beskæftiger sig en del med mishagsytringerne mod Barcas spillere og træner. "El Camp Nou responde con pitos a un pésimo Barça" (Camp Nou svarede et elendigt Barca med piften). Det synes jeg ikke er ok. Som fan bør man støtte op om sit hold under HELE kampen. Det er vidst yderst sjældent at spillere bliver bedre af, at vi buher og pifter af dem. Efter slutfløjtet er det ok, at give sin ærlige mening til kende eller benytte sig af de sociale medier, som vi jo også gør flittigt lige nu. Synes I, at det er ok at pifte af holdet og Lucho under kampen?
Når man er på stadion og det ikke kører for holdet, så hjælper det ikke, at ens egen fans vender mod en.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af JonasV »

Kubala skrev:
FCBSOCI skrev:De spanske sportsaviser AS, SPORT, Mundo Deportivo m.fl. beskæftiger sig en del med mishagsytringerne mod Barcas spillere og træner. "El Camp Nou responde con pitos a un pésimo Barça" (Camp Nou svarede et elendigt Barca med piften). Det synes jeg ikke er ok. Som fan bør man støtte op om sit hold under HELE kampen. Det er vidst yderst sjældent at spillere bliver bedre af, at vi buher og pifter af dem. Efter slutfløjtet er det ok, at give sin ærlige mening til kende eller benytte sig af de sociale medier, som vi jo også gør flittigt lige nu. Synes I, at det er ok at pifte af holdet og Lucho under kampen?
Når man er på stadion og det ikke kører for holdet, så hjælper det ikke, at ens egen fans vender mod en.
Nu var jeg jo på stadion, og jeg synes faktisk virkelig, der var fin opbakning. Kan godt have noget at gøre med stedet jeg sad, men set i lyset af hvor ringe holdet præsterede var det altså ganske fornemt hvad der foregik på lægterne. Kan også være, jeg bare blev positivt overrasket fordi det er første gang jeg har været på Camp Nou efter at "stemnings-sektionen" bag det ene mål er blevet etableret. Det gjorde en ret mærkbar forskel i forhold til mine tidligere besøg.

Dog var der én ting - et eller andet de råbte på stemnings-sektionen - som fik mange andre rundt omkring på stadion til at pifte af dem. Kunne ikke høre hvad det var - nogen, der kan hjælpe? Er lidt nysgerrig...

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af FCBSOCI »

Gad vide om Messis manglende forlængelse hænger sammen med om Lucho forlænger? Altså mon Messi venter med at forlænge til han ved om Lucho fortsætter; og smutter hvis LE fortsætter? Selvom Messi var kampafgørende i dag, så synes jeg ikke, at han virker glad (bare se hans attitude, da han scorede på straffe). Han mistede også usædvanligt mange bolde både mod PSG og Leganes, selvom han naturligvis også lavede et par af sine sædvanlige genialiteter.

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Starnils »

JonasV skrev:
Kubala skrev:
FCBSOCI skrev:De spanske sportsaviser AS, SPORT, Mundo Deportivo m.fl. beskæftiger sig en del med mishagsytringerne mod Barcas spillere og træner. "El Camp Nou responde con pitos a un pésimo Barça" (Camp Nou svarede et elendigt Barca med piften). Det synes jeg ikke er ok. Som fan bør man støtte op om sit hold under HELE kampen. Det er vidst yderst sjældent at spillere bliver bedre af, at vi buher og pifter af dem. Efter slutfløjtet er det ok, at give sin ærlige mening til kende eller benytte sig af de sociale medier, som vi jo også gør flittigt lige nu. Synes I, at det er ok at pifte af holdet og Lucho under kampen?
Når man er på stadion og det ikke kører for holdet, så hjælper det ikke, at ens egen fans vender mod en.
Nu var jeg jo på stadion, og jeg synes faktisk virkelig, der var fin opbakning. Kan godt have noget at gøre med stedet jeg sad, men set i lyset af hvor ringe holdet præsterede var det altså ganske fornemt hvad der foregik på lægterne. Kan også være, jeg bare blev positivt overrasket fordi det er første gang jeg har været på Camp Nou efter at "stemnings-sektionen" bag det ene mål er blevet etableret. Det gjorde en ret mærkbar forskel i forhold til mine tidligere besøg.

Dog var der én ting - et eller andet de råbte på stemnings-sektionen - som fik mange andre rundt omkring på stadion til at pifte af dem. Kunne ikke høre hvad det var - nogen, der kan hjælpe? Er lidt nysgerrig...
De råbte "Luis Enrique"...
Socio. no. 54.257

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster