19/2 FC Barcelona - Leganés

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Piquénbauer »

Messi (på trods af flere boldtab) og MAtS (på trods af en skidt aktion ved målet) vores 2 klart bedste spillere i dag. Resten... Røv.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Goaaal »

Messi jublede / smilede jo overhovedet heller ikke ved det første mål. Sad i hele kampen og undrede mig over at kommentatorerne ikke fulgte op på den. Det var så tydeligt at der var noget der / at der skulle sendes et signal der. Bliver så bare ekstra tydeligt ved nummer 2 mål.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Piquénbauer »

Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:Det er lige før et pointtab i dag havde været bedre da man så endelig kunne have sagt farvel til ligaen også. Det er simpelthen forfærdeligt at se på dem. Lucho har tydeligvis tabt omklædningsrummet og de gider det ikke mere.
Det gjorde han for længe siden. Godt alle kan se det nu.
Jeg gider seriøst ikke ud i en til ligegyldig diskussion med dig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:Messi (på trods af flere boldtab) og MAtS (på trods af en skidt aktion ved målet) vores 2 klart bedste spillere i dag. Resten... Røv.
Neymar var også fin nok.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af JonasV »

Billede

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Lopezzz »

JonasV skrev:Billede
Han er 46 man ligner en på 56
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:Messi (på trods af flere boldtab) og MAtS (på trods af en skidt aktion ved målet) vores 2 klart bedste spillere i dag. Resten... Røv.
Neymar var også fin nok.
Synes han var ringe. God aktion ved straffesparket men ellers kom der ikke nok fra ham.

Det skal selvfølgelig siges at han (ligesom resten af holdet) lider under et system der ikke fungerer. Man skal nærmest være umenneskelige for at løfte sig på nuværende tidspunkt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Kubala »

Spillerne var vel også stadig påvirket af PSG-kampen, måske derfor, at Messi ikke jublede.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Raman93 »

For mig er sæsonen slut. Vi vender ikke nederlaget mod Paris, tværtimod skal vi passe på vi ikke får endnu en ydmygelse på Campen. I ligaen skal vi kæmpe mod 3. eller 4. pladsen.

Jeg håber de allerede nu begynder at planlægge næste sæson. Ikke flere fejlkøb, ordentlig træner osv

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5489
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Sidst det kom til et skarpt opgør mellem Messi og LE, blev holdet som forvandlet bagefter... denne gang tror jeg ikke fredsprisen kommer frem.. LE er historie.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Piquénbauer »

Raman93 skrev:
Tello skrev:
Raman93 skrev:
Tello skrev:Hvad fuck laver Roberto? Du er elendig, der er 2 mand omkring dig også løber du alligevel ind i banen? Hvis jeg var Mats havde jeg flået håret af dig.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
ter Stegen så sgu heller ikke god ud ved målet
Mats har reddet os fra en katastrofe i dag.
Hvorfor? Han har haft nogle fine redninger, men lavede en stor fejl ved målet. Når andre hold besøger os på Campen, disker deres keepere op med 3-4 verdensklasse redninger.
Det der giver jo ingen mening. MAtS reddede vores røv 4+ gange i dag. Ja han så skidt ud ved målet men man skal jo se kampen som en helhed.

Han har været fremragende i en måneds tid efterhånden og hvis vi skal have bare en lille chance for at vinde et eller andet udover CdR så skal det fortsætte.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:Messi (på trods af flere boldtab) og MAtS (på trods af en skidt aktion ved målet) vores 2 klart bedste spillere i dag. Resten... Røv.
Neymar var også fin nok.
Synes han var ringe. God aktion ved straffesparket men ellers kom der ikke nok fra ham.

Det skal selvfølgelig siges at han (ligesom resten af holdet) lider under et system der ikke fungerer. Man skal nærmest være umenneskelige for at løfte sig på nuværende tidspunkt.
Ja, strukturen er synderen. Derfor skal man vente lidt mere med flere af spillerne. Jeg vil ikke af med Gomes eller Paco eller hvad de ellers hedder, selvom jeg er kritisk over for dem, da tingene kunne vende til næste sæson, hvis der kom struktur. De skal have en chance med noget nyt.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Lopezzz »

Hent Xavi tilbage, han vil gerne træne Barca og os fans vil elske det. Og selvfølgelig Puyol og Abi skal sidde ved siden af ham
MDCCCXCIX

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Starnils »

Kommentatorerne fik det til at lyde som om, at det kun var i den her uge, hvor det gik dårligt for Barca..

Forfærdelig sæson - som bliver værre og værre.
Socio. no. 54.257

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:Messi (på trods af flere boldtab) og MAtS (på trods af en skidt aktion ved målet) vores 2 klart bedste spillere i dag. Resten... Røv.
Neymar var også fin nok.
Synes han var ringe. God aktion ved straffesparket men ellers kom der ikke nok fra ham.

Det skal selvfølgelig siges at han (ligesom resten af holdet) lider under et system der ikke fungerer. Man skal nærmest være umenneskelige for at løfte sig på nuværende tidspunkt.
Ja, strukturen er synderen. Derfor skal man vente lidt mere med flere af spillerne. Jeg vil ikke af med Gomes eller Paco eller hvad de ellers hedder, selvom jeg er kritisk over for dem, da tingene kunne vende til næste sæson, hvis der kom struktur. De skal have en chance med noget nyt.
Helt enig! Det er svært at se god ud når man konstant bliver overspillet, mangler spillere at spille den op på osv.

De får en sæson nu hvor de møder en masse modgang og det giver dem forhåbentligt lidt hår på brystet. Så må vi se hvad de kan føre det til i næste sæson.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 41 gæster