14/2 PSG - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:Lucho skal ud nu. Lige nu. Vi kan ikke acceptere det niveau, vi har været vidne til i denne sæson. Slet ikke med det spillermateriale vi har. Vi bør sælge ligaen, for med Lucho ved roret kommer vi ikke i nærheden af Real. Giv Unzué tøjlerne, sats på at vinde Copa del Rey og forsøg at lande Sampaoli til sommer. Vi er nødt til at sende et signal. Det har været totalt uacceptabelt, det vi har præsteret i denne sæson.
Jeg forstår slet ikke det der. Som i overhovedet. Ja vi er ringe og har været det noget tid men Lucho er en legende. Både som træner og spiller. Han skal, præcis som pep, have en flot afsked. Ellers er vi ikke bedre end Real der smider alt væk så snart det ikke fungerer.

Vi skal rigtigt nok sende et signal men det skal være at vi respekterer og hylder dem der har knoklet (og vundet) for klubben.

Jeg kan forresten godt forså at du er pissed. Og jeg gider ikke ud i en gang mudderkastning.
Smider alt væk så snart det ikke fungerer? Nu har det ikke fungeret i i hvert fald et år. Lucho har fået masser af tid til at rette op på det. Hvis han ikke skal ud af vagten med det samme, så skal han som minimum underrettes om, allerede nu, at det er slut til sommer, så vi kan begynde at lede efter en erstatning.

Sendt fra min A0001 med Tapatalk

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

@Piquenbauer

Du skal forresten have en undskyldning. Det var ikke i orden, da jeg kaldte det useriøst at være tilfreds med et nederlag på et enkelt mål. Jeg havde sgu kaldt det en succeshistorie med et to måls nederlag i dag.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har desværre en fornemmelse af at det her for alvor er starten på enden for denne geniale årgang. Jeg kunne sagtens se os gå ind i en "real-periode" hvor vi forsøger på flere måder at komme tilbage til noget vi ikke kan. Det kunne f.eks. være ved at kaste trænere ud til højre og venstre og bruge ekstreme penge på spillere.

Det er også lidt derfor at jeg tror vi skal passe på med at forvente at det eneste der skal til er en ny træner. Ja vi har været ringe noget tid efterhånden men Lucho kan kun påvirke holdet negativt til en hvis grad. Resten klarer spillerne og som vi så i dag så var de der ikke. De gik ikke ind i tacklingerne og de kunne ikke slå en bold. Og for mig er det i sidste ende ikke Luchos ansvar at Bussi smider nemme bolde væk og Messi ikke rigtigt gider.

Det vigtigste for mig er at vi får en motivator ind. En der kan gøre det som Lucho gjorde i starten hvor han gav spillerne noget vilje. Så kommer taktikken efter for mig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

A$AP skrev:
Busquets: "PSG were better than us. They played better with a better tactical and physical plan." #fcblive
Busquets: "After today's game, it's not the best way to tell the fans to have trust in us." #fcblive #UCL
Busquets: "It's not a matter of attitude, but football. They pressed us more, with a better plan." #fcblive
Jeg ville sgu selv som fan, få det bedre af at bare én af spillerne gik ud og sagde tingene lige ud. At vi var fucking lort, i stedet for det samme gamle pis.
Slet skjult kritik af Luchos taktiske setup ...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

MessiPogba skrev:Forresten, send Bartomeu, Lucho, Douglas, Mathieu, 70 mio. euro, tonsvis af paella, Luis Suarez' fortænder, Sergi Roberto, Gomes for Verratti. Han er fandme god.
De må også gerne få hele Cataloniens beholdning af fuglefrø; pipas hedder de vist.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:Lucho skal ud nu. Lige nu. Vi kan ikke acceptere det niveau, vi har været vidne til i denne sæson. Slet ikke med det spillermateriale vi har. Vi bør sælge ligaen, for med Lucho ved roret kommer vi ikke i nærheden af Real. Giv Unzué tøjlerne, sats på at vinde Copa del Rey og forsøg at lande Sampaoli til sommer. Vi er nødt til at sende et signal. Det har været totalt uacceptabelt, det vi har præsteret i denne sæson.
Jeg forstår slet ikke det der. Som i overhovedet. Ja vi er ringe og har været det noget tid men Lucho er en legende. Både som træner og spiller. Han skal, præcis som pep, have en flot afsked. Ellers er vi ikke bedre end Real der smider alt væk så snart det ikke fungerer.

Vi skal rigtigt nok sende et signal men det skal være at vi respekterer og hylder dem der har knoklet (og vundet) for klubben.

Jeg kan forresten godt forså at du er pissed. Og jeg gider ikke ud i en gang mudderkastning.
Smider alt væk så snart det ikke fungerer? Nu har det ikke fungeret i i hvert fald et år. Lucho har fået masser af tid til at rette op på det. Hvis han ikke skal ud af vagten med det samme, så skal han som minimum underrettes om, allerede nu, at det er slut til sommer, så vi kan begynde at lede efter en erstatning.

Sendt fra min A0001 med Tapatalk
Det tror jeg fint han er klar over. Og jeg er enig i at der skal ske noget. Jeg synes bare virkelig det ville være et skidt signal at sende overfor klubben og spillerne. Det ville virke som om man intet goodwill kunne vinde ved at give alt for klubben. Og det mener jeg han har gjort selvom det virkelig ikke har været godt i noget tid.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Jeg har desværre en fornemmelse af at det her for alvor er starten på enden for denne geniale årgang. Jeg kunne sagtens se os gå ind i en "real-periode" hvor vi forsøger på flere måder at komme tilbage til noget vi ikke kan. Det kunne f.eks. være ved at kaste trænere ud til højre og venstre og bruge ekstreme penge på spillere.

Det er også lidt derfor at jeg tror vi skal passe på med at forvente at det eneste der skal til er en ny træner. Ja vi har været ringe noget tid efterhånden men Lucho kan kun påvirke holdet negativt til en hvis grad. Resten klarer spillerne og som vi så i dag så var de der ikke. De gik ikke ind i tacklingerne og de kunne ikke slå en bold. Og for mig er det i sidste ende ikke Luchos ansvar at Bussi smider nemme bolde væk og Messi ikke rigtigt gider.

Det vigtigste for mig er at vi får en motivator ind. En der kan gøre det som Lucho gjorde i starten hvor han gav spillerne noget vilje. Så kommer taktikken efter for mig.
Det er jo netop Luchos fejl så, hvis spillerne ikke engang kan tackle? En træner har tre opgaver. At motivere, at udvikle og lægge en plan. Ingen af delene kan Lucho.

Du så jo ikke sådan noget der under Sir Alex Ferguson, som jo var en legendarisk motivator. Selvom spillerne var ringe, kæmpede hans spillere for ham og trøjen. Under Lucho ligner hele holdet nogle, der hellere vil spille poker og vente på Just-Eat-bilen kommer forbi med en mexicanerpizza.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:@Piquenbauer

Du skal forresten have en undskyldning. Det var ikke i orden, da jeg kaldte det useriøst at være tilfreds med et nederlag på et enkelt mål. Jeg havde sgu kaldt det en succeshistorie med et to måls nederlag i dag.
Hehe... Jeg er bare glad for at jeg gik mod dine oddseksperter og vandt mig lidt håndøre at hygge med.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:
MessiPogba skrev:For mig er problemet ærlig talt ikke, at der skal scores minimum 4 mål næste gang mod PSG. Det er forsvaret, der er et kæmpe problem. PSG skal bare score en gang, og så er det game over. Jeg nægter at tro, at man kan score 6 mål mod PSG - selv på Camp Nou. Især ikke, når Luchos motivationsevne er ligeså stort som Kim Kardashians talent.
Vi kommer ikke tilbage. Glem det.
Men, men ... Cleveland Cavaliers kom tilbage fra 3-1, og Tom Brady indhentede 25 point. Alt kan ske!
Kan vi hente Brady nu hvor Vidal blev skadet?
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Storken skrev:
MessiPogba skrev:Forresten, send Bartomeu, Lucho, Douglas, Mathieu, 70 mio. euro, tonsvis af paella, Luis Suarez' fortænder, Sergi Roberto, Gomes for Verratti. Han er fandme god.
De må også gerne få hele Cataloniens beholdning af fuglefrø; pipas hedder de vist.
Fuck no! Pipas [emoji173] desuden er det vigtigste indtægtskilde for den gamle dame og hendes lille bod ved Placa de Catalunya
Próxima Estación.... Parallel!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Storken skrev:
MessiPogba skrev:Forresten, send Bartomeu, Lucho, Douglas, Mathieu, 70 mio. euro, tonsvis af paella, Luis Suarez' fortænder, Sergi Roberto, Gomes for Verratti. Han er fandme god.
De må også gerne få hele Cataloniens beholdning af fuglefrø; pipas hedder de vist.
Jeg fristes også til at indlemme Antonella i den pulje .....

VOres midtbane er omtrent ligeså skarp som min hjerne efter en julefrokost fyldt med snaps og rejemader. Verratti er Xavis retmæssige tronarving.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:Jeg har desværre en fornemmelse af at det her for alvor er starten på enden for denne geniale årgang. Jeg kunne sagtens se os gå ind i en "real-periode" hvor vi forsøger på flere måder at komme tilbage til noget vi ikke kan. Det kunne f.eks. være ved at kaste trænere ud til højre og venstre og bruge ekstreme penge på spillere.

Det er også lidt derfor at jeg tror vi skal passe på med at forvente at det eneste der skal til er en ny træner. Ja vi har været ringe noget tid efterhånden men Lucho kan kun påvirke holdet negativt til en hvis grad. Resten klarer spillerne og som vi så i dag så var de der ikke. De gik ikke ind i tacklingerne og de kunne ikke slå en bold. Og for mig er det i sidste ende ikke Luchos ansvar at Bussi smider nemme bolde væk og Messi ikke rigtigt gider.

Det vigtigste for mig er at vi får en motivator ind. En der kan gøre det som Lucho gjorde i starten hvor han gav spillerne noget vilje. Så kommer taktikken efter for mig.
Conte i Chelsea..... Selvfølgelig kan en træner ændre alt. Vi har forhelved spillermateriale i verdensklasse og skal blot skifte 2-3 spillere.
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

A$AP skrev:
Busquets: "PSG were better than us. They played better with a better tactical and physical plan." #fcblive
Busquets: "After today's game, it's not the best way to tell the fans to have trust in us." #fcblive #UCL
Busquets: "It's not a matter of attitude, but football. They pressed us more, with a better plan." #fcblive
Jeg ville sgu selv som fan, få det bedre af at bare én af spillerne gik ud og sagde tingene lige ud. At vi var fucking lort, i stedet for det samme gamle pis.
Det her er vel også en direkte kritik af Lucho?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:@Piquenbauer

Du skal forresten have en undskyldning. Det var ikke i orden, da jeg kaldte det useriøst at være tilfreds med et nederlag på et enkelt mål. Jeg havde sgu kaldt det en succeshistorie med et to måls nederlag i dag.
Hehe... Jeg er bare glad for at jeg gik mod dine oddseksperter og vandt mig lidt håndøre at hygge med.
Tillykke :glad:

Det var dog meget sigende for dagen i dag, at jeg ikke følte det nødvendigt at sætte noget på PSG. Jeg var rimelig fortrøstningsfuld inden kampen :?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg har desværre en fornemmelse af at det her for alvor er starten på enden for denne geniale årgang. Jeg kunne sagtens se os gå ind i en "real-periode" hvor vi forsøger på flere måder at komme tilbage til noget vi ikke kan. Det kunne f.eks. være ved at kaste trænere ud til højre og venstre og bruge ekstreme penge på spillere.

Det er også lidt derfor at jeg tror vi skal passe på med at forvente at det eneste der skal til er en ny træner. Ja vi har været ringe noget tid efterhånden men Lucho kan kun påvirke holdet negativt til en hvis grad. Resten klarer spillerne og som vi så i dag så var de der ikke. De gik ikke ind i tacklingerne og de kunne ikke slå en bold. Og for mig er det i sidste ende ikke Luchos ansvar at Bussi smider nemme bolde væk og Messi ikke rigtigt gider.

Det vigtigste for mig er at vi får en motivator ind. En der kan gøre det som Lucho gjorde i starten hvor han gav spillerne noget vilje. Så kommer taktikken efter for mig.
Det er jo netop Luchos fejl så, hvis spillerne ikke engang kan tackle? En træner har tre opgaver. At motivere, at udvikle og lægge en plan. Ingen af delene kan Lucho.

Du så jo ikke sådan noget der under Sir Alex Ferguson, som jo var en legendarisk motivator. Selvom spillerne var ringe, kæmpede hans spillere for ham og trøjen. Under Lucho ligner hele holdet nogle, der hellere vil spille poker og vente på Just-Eat-bilen kommer forbi med en mexicanerpizza.
Nej gu fanden er han da ingen Sir Alex. Det er der ingen der er. Det er jo ikke uden grund at trænere normalt smutter inden der er gået 3 år. Se på Simeone som har gjort et genialt job. Selv for ham er det ved at slutte nu. Peps sidste sæson var også noget forfærdeligt rod.

Og jeg er bare ikke enig i det sidste du skriver. For mig tippede det for et år siden (årsskiftet 16/17). Før det gjorde han et fremragende job. Et job som jeg mener har gjort at han skal omtales med en del mere respekt end hvad man ser herinde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 47 gæster