14/2 PSG - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:PSG kan forresten godt vinde CL. Jeg er ekstremt imponeret over måden hvorpå de angreb os. Vi blev simpelthen mast!
De spillede også fremragende mod Arsenal. Resultaterne siger noget andet, men PSG smadrede englænderne i begge gruppekampe.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7066
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:Vi skal fyre Lucho. Nu.

Sendt fra min A0001 med Tapatalk
Uenig. Vi skal fyrer ham for en halv sæson siden. Vi har været pinlige i et år nu. Resultaterne og Messi har holdt fjolset i live desværre - nu fik han lavet et historisk pinligt resultat som vi fans skal betale for hver dag på arbejdet og hvorend vi ellers kommer.

Omg overvej lige returopgøret! Kæft det bliver tamt!
Forumlegende

kklaus
Indlæg: 9714
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Kubala skrev:Jeg har på fornemmelse, at spillerne har mistet tillid til LE. Det lader til, at de ikke vil købe hans ideer. Pep plejede at sige, at man på et tidspunkt ikke kunne motivere spillerne(eller at det var virkelig svært), derfor havde han en 3-4 års regel.
Hvilke ideer? ;-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:PSG kan forresten godt vinde CL. Jeg er ekstremt imponeret over måden hvorpå de angreb os. Vi blev simpelthen mast!
Lur mig ikke, at de så fuldkommen bøver den i næste runde og taber sammenlagt 6-3 til Real.
Real skal lige forbi Napoli først ;-) Men det håber jeg godt nok ikke... Resten af CL handler for mig om at Real skal ud.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Lucho skal ud nu. Lige nu. Vi kan ikke acceptere det niveau, vi har været vidne til i denne sæson. Slet ikke med det spillermateriale vi har. Vi bør sælge ligaen, for med Lucho ved roret kommer vi ikke i nærheden af Real. Giv Unzué tøjlerne, sats på at vinde Copa del Rey og forsøg at lande Sampaoli til sommer. Vi er nødt til at sende et signal. Det har været totalt uacceptabelt, det vi har præsteret i denne sæson.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:Lucho skal ud nu. Lige nu. Vi kan ikke acceptere det niveau, vi har været vidne til i denne sæson. Slet ikke med det spillermateriale vi har. Vi bør sælge ligaen, for med Lucho ved roret kommer vi ikke i nærheden af Real. Giv Unzué tøjlerne, sats på at vinde Copa del Rey og forsøg at lande Sampaoli til sommer. Vi er nødt til at sende et signal. Det har været totalt uacceptabelt, det vi har præsteret i de sidste 18 måneder.
/fixed.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

MessiPogba skrev:
Kubala skrev:Jeg har på fornemmelse, at spillerne har mistet tillid til LE. Det lader til, at de ikke vil købe hans ideer. Pep plejede at sige, at man på et tidspunkt ikke kunne motivere spillerne(eller at det var virkelig svært), derfor havde han en 3-4 års regel.
Det ville da være en start, hvis Lucho til at starte med have en nogenlunde plan, hvad der skal ske. Manden virker som det mest blanke menneske ude på den sidelinje.

Selv i Treble-sæsonen var det hele jo også elendigt, lige indtil at Messi efter den famøse Sociedad-kamp valgte at gå amok og sikre Barca The Treble.

Lucho har IMO alle dage været langt ude og synke. Han har slet ikke format til Barca. Det er Messi, der har reddet hans røv utallige gange.
Man byggede noget i den første sæson, men kunne ikke bygge videre på det. Måske ville spillerne det ikke længere, eller også fik han ikke de spillere, der kunne realisere det. En kvalitetsback havde hjulpet efter Alves, men man endte med Roberto.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7066
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

MessiPogba skrev:
Kubala skrev:Jeg har på fornemmelse, at spillerne har mistet tillid til LE. Det lader til, at de ikke vil købe hans ideer. Pep plejede at sige, at man på et tidspunkt ikke kunne motivere spillerne(eller at det var virkelig svært), derfor havde han en 3-4 års regel.
Det ville da være en start, hvis Lucho til at starte med have en nogenlunde plan, hvad der skal ske. Manden virker som det mest blanke menneske ude på den sidelinje.

Selv i Treble-sæsonen var det hele jo også elendigt, lige indtil at Messi efter den famøse Sociedad-kamp valgte at gå amok og sikre Barca The Treble.

Lucho har IMO alle dage været langt ude og synke. Han har slet ikke format til Barca. Det er Messi, der har reddet hans røv utallige gange.
Enig i alt.
Forumlegende

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:PSG kan forresten godt vinde CL. Jeg er ekstremt imponeret over måden hvorpå de angreb os. Vi blev simpelthen mast!
Lur mig ikke, at de så fuldkommen bøver den i næste runde og taber sammenlagt 6-3 til Real.
Real skal lige forbi Napoli først ;-) Men det håber jeg godt nok ikke... Resten af CL handler for mig om at Real skal ud.
Samme her. Jeg kan slet, slet ikke holde tanken ud, hvis Real bliver det første hold, der gentager en CL-triumf. Så bliver deres plastikfans endnu mere ulidelige at høre på.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Daluigi skrev:
Blaugrana92 skrev:Vi skal fyre Lucho. Nu.

Sendt fra min A0001 med Tapatalk
nu fik han lavet et historisk pinligt resultat som vi fans skal betale for hver dag på arbejdet og hvorend vi ellers kommer.
Jeg har heldigvis en uges hjemmeeksamen fra i morgen. Det er så også første gang, at sådan én kommer belejligt.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

kklaus skrev:
Kubala skrev:Jeg har på fornemmelse, at spillerne har mistet tillid til LE. Det lader til, at de ikke vil købe hans ideer. Pep plejede at sige, at man på et tidspunkt ikke kunne motivere spillerne(eller at det var virkelig svært), derfor havde han en 3-4 års regel.
Hvilke ideer? ;-)
:lol: :lol:

Ej, han havde nogle ideer i den allerførste sæson, men det er rigtigt, at han har virket ideforladt i lang tid nu.

Ialocin
Indlæg: 728
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 116 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Ialocin »

Så det var en fuldstændig forudsigelig nedsmeltning. Man satser med Bussi og Iniesta fra start som ikke er i form, men alligevel utrolig at Busquets kan spille så dårligt. Messi var også pinlig, men han løb da i det mindste tilbage når han smed bolden.

Neymar og Ter Stegen er egentlig de eneste der fortjener ros i dag. Neymar forsøger i det mindste og var den eneste trussel vi havde i dag.

Jeg ønsker mig en hb og en cm til sommer.
Jeg har i 3 år håbet at man ville hente Verratti og som han spillede i dag kan jeg ikke se, hvorfor han ikke skulle kunne udfylde Xavi's sko som den dybdeliggende playmaker. Han er derudover rigtig god defensivt og dejlig aggressiv (for meget til tider).
Senest rettet af Ialocin tirs feb 14, 2017 11:47 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:Lucho skal ud nu. Lige nu. Vi kan ikke acceptere det niveau, vi har været vidne til i denne sæson. Slet ikke med det spillermateriale vi har. Vi bør sælge ligaen, for med Lucho ved roret kommer vi ikke i nærheden af Real. Giv Unzué tøjlerne, sats på at vinde Copa del Rey og forsøg at lande Sampaoli til sommer. Vi er nødt til at sende et signal. Det har været totalt uacceptabelt, det vi har præsteret i denne sæson.
Jeg forstår slet ikke det der. Som i overhovedet. Ja vi er ringe og har været det noget tid men Lucho er en legende. Både som træner og spiller. Han skal, præcis som pep, have en flot afsked. Ellers er vi ikke bedre end Real der smider alt væk så snart det ikke fungerer.

Vi skal rigtigt nok sende et signal men det skal være at vi respekterer og hylder dem der har knoklet (og vundet) for klubben.

Jeg kan forresten godt forså at du er pissed. Og jeg gider ikke ud i en gang mudderkastning.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Jeg er fuldstændig og aldeles ligeglad med Read Madrid CF . Vi skal have fikset vores eget - uanset om Madrid vinder eller ej .
Så kan hele deres danske fanskare - som primært består af 13 årige Ibo-kloner - taste løs fra nu til dommedag
Senest rettet af abx tirs feb 14, 2017 11:46 pm, rettet i alt 1 gang.
Próxima Estación.... Parallel!

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Starnils »

Det værste er, at det her er måske ikke, er den værste kamp vi har spillet i år..
Vi møder bare endelig et hold som kan finde ud af at score.. Vi kunne snildt have tabt med 4- mål mod Atl. Madrid i sidste uge.
Socio. no. 54.257

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster