7/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 7/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Rædselsfuld kamp.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 7/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Tolquhon »

Jeg er ligeglad med at vi er gået videre - der skal satangalemig klages over den dommerpræstation.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 7/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af klogfyr »

Helt forfærdelig kamp fra os og vi er heldige den ikke går i ekstra tid eller taber 3-1. Jeg ser ikke frem til CL.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 7/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Guardiola »

Det var seriøst underskud på hjerneceller i den her kamp. Simeones hår er et studie værd, hvor eller hvilket dyr har han fået det transplanteret fra?

Finale-tid er Paco-tid

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 7/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Drake »

Paco og Vidal time i finalen
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 7/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Xavi6Smede »

Tolquhon skrev:Jeg er ligeglad med at vi er gået videre - der skal satangalemig klages over den dommerpræstation.
Men for en gangs skyld er det vores modstander, der bør være mest utilfreds med dommeren.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 7/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Daluigi »

Vi er i en finale og man er stadig rødglødende rasende.... Fucking Paco i finalen....

Vi er lige blevet røvpulet på hjemmebane - igen! Det er pinligt og uværdigt. Man forstår da godt, at Koke er stolt. De var klart bedst!
Forumlegende

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 7/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Skydefinten »

2 frispark. 2 gule. Suarez' aften.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 7/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Michman »

Skydefinten skrev:
Michman skrev:Så har vi kun Messi og Neymar i en evt finale?
Nixon. Vi må stille 11 der også.
Jamen.. Det kan vi jo ikke rigtigt.. Fordi vi har kun 2 der faktisk kan spille fodbold.. Iniesta og Messi.. Thats it.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 7/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Tolquhon »

Xavi6Smede skrev:
Tolquhon skrev:Jeg er ligeglad med at vi er gået videre - der skal satangalemig klages over den dommerpræstation.
Men for en gangs skyld er det vores modstander, der bør være mest utilfreds med dommeren.
Fuldstændig enig. Man burde indsende en fælles klage - så kan man også spare på portoen... :lol:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 7/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Daluigi skrev:Vi er i en finale og man er stadig rødglødende rasende.... Fucking Paco i finalen....

Vi er lige blevet røvpulet på hjemmebane - igen! Det er pinligt og uværdigt. Man forstår da godt, at Koke er stolt. De var klart bedst!
Atletic oer altså også blevet snydt en del, vil jeg mene. Der skulle have været mål der, som de fik underkendt.

Men vi bør i stedet vende vreden mod Lucho. det er simpelthen for ringe det, der vises af drengene. Det kan ikke være spillernes skyld, at de i flere måneder ligner hovedløse kyllinger, og det hele er så random og pivringe at se på. Det falder tilbage på træneren.

Og lige for en gangs skyld. Suarez fik ikke direkte rødt, men sit andet gule kort for sin albue i ansigtet. Jeg synes lige der, at dommeren gjorde det rigtige. En albue hører ikke hjemme nogen steder, men dommeren var dog ringe, men vi kan ikke klage over albuen. Det er dumt af Luis.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 7/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Daluigi »

MessiPogba skrev:
Daluigi skrev:Vi er i en finale og man er stadig rødglødende rasende.... Fucking Paco i finalen....

Vi er lige blevet røvpulet på hjemmebane - igen! Det er pinligt og uværdigt. Man forstår da godt, at Koke er stolt. De var klart bedst!
Atletic oer altså også blevet snydt en del, vil jeg mene. Der skulle have været mål der, som de fik underkendt.

Men vi bør i stedet vende vreden mod Lucho. det er simpelthen for ringe det, der vises af drengene. Det kan ikke være spillernes skyld, at de i flere måneder ligner hovedløse kyllinger, og det hele er så random og pivringe at se på. Det falder tilbage på træneren.

Og lige for en gangs skyld. Suarez fik ikke direkte rødt, men sit andet gule kort for sin albue i ansigtet. Jeg synes lige der, at dommeren gjorde det rigtige. En albue hører ikke hjemme nogen steder, men dommeren var dog ringe, men vi kan ikke klage over albuen. Det er dumt af Luis.
Har jeg sagt andet!?
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 7/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Skydefinten skrev:
Michman skrev:Så har vi kun Messi og Neymar i en evt finale?
Nixon. Vi må stille 11 der også.
Nixon? Er han god til fodbold? Tænker at han er lidt langsom på de første meter, nok mest fordi han har været død i over 20 år. Men han ville sikkert stadig pynte på det her hold ...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 7/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Thank you to all Real madrid fans who stayed up to see Barça qualify for the copa del rey final.

Så skal der renoveres på Bernabeu
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 7/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Storken »

Simeone: "Tengo claro por qué en Champions tenemos más opciones que en Liga o en Copa."
Oversat: Det er rimelig klart, hvorfor vi har bedre muligheder i Champions League end i ligaen og pokalen.

Vi er åbenbart ikke de eneste, der har et problem med dommeren :grin:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster