29/1 Real Betis - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 29/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Selvfølgelig spillede man elendigt, men årsagen til, at man ikke vandt, er altså ikke alene spillet. Der vil altid være kampe, hvor man spiller elendigt og i de kampe kan dommerfejlene være ret afgørende. I dag kostede dommerfejlene sejren, så kan man lege "hr. objektiv"(selvom det er ligeså subjektiv) og sige," nej, det er spillet, der skyld i det".
Senest rettet af Kubala søn jan 29, 2017 3:16 pm, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 29/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Storken skrev:
Kubala skrev:
Storken skrev:
Starnils skrev:Nu kommer alt til at handle om dommerfejlen. Vi spillede slet ikke fodbold fa minut 1-80.
Det er netop problemet ved Barcas offerrolle-kompleks. Man får aldrig kigget indad, da det altid er Madrids skyld.
Come on. Du bliver ved med det der fis.
Jeg tør vædde med, at man i Barca giver alle andre skylden for pointtabet i dag. Man burde i stedet fokusere på, at holdet spiller som en pose nødder. Betis var det bedste hold i 60 minutter i dag. Det er jo fuldstændigt til grin.

Vi kan ikke gøre en skid ved dommerpræstationerne. Man kan derimod forbedre sit eget spil, så man ikke er afhængig af kendelserne.
Selvfølgelig skal man forbedre spillet, men der er bare kampe, hvor man spiller dårligt og hvor disse kendelser kan afgøre udfaldet af kampen. I dag gjorde de det.

Du kræver i øvrigt høje standarder af Barca, men pudsigt nok ikke af Real og de andre hold.
Senest rettet af Kubala søn jan 29, 2017 3:17 pm, rettet i alt 2 gange.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er så træt af den der "det er holdets egen skyld". Man kan ikke spille godt i hver eneste kamp og nogle gange leverer man kun lige nok til at vinde. Det gjorde vi i dag men fordi en dommer ikke kan se en bold der er 1 meter inde over stregen så tager vi afsted med et X. Og det har vi efterhånden set så ufatteligt mange gange i denne sæson.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 29/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Er du gal vi spillede dårligt i ca 80 min, men derfra var det godkendt.

Når det er sagt så er dommerne i Spanien simpelthen så elendige......
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 29/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Starnils »

Det ville være en fordel, hvis vi var kommet bagud noget tidligere... Altid først der vi vågner, når vi har sådan nogle kampe som den her :oops:
Socio. no. 54.257

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 29/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 29/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Jeg er så træt af den der "det er holdets egen skyld". Man kan ikke spille godt i hver eneste kamp og nogle gange leverer man kun lige nok til at vinde. Det gjorde vi i dag men fordi en dommer ikke kan se en bold der er 1 meter inde over stregen så tager vi afsted med et X. Og det har vi efterhånden set så ufatteligt mange gange i denne sæson.
Vi var ikke det bedste hold i dag. Folk herinde er fuldstændig forblændet af de sidste 15 minutter, men Betis var mindst lige så farlige set over hele kampen. Derudover var det et selvmål vi blev snydt for, hvilket er meget sigende for præstationen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg er så træt af den der "det er holdets egen skyld". Man kan ikke spille godt i hver eneste kamp og nogle gange leverer man kun lige nok til at vinde. Det gjorde vi i dag men fordi en dommer ikke kan se en bold der er 1 meter inde over stregen så tager vi afsted med et X. Og det har vi efterhånden set så ufatteligt mange gange i denne sæson.
Vi var ikke det bedste hold i dag. Folk herinde er fuldstændig forblændet af de sidste 15 minutter, men Betis var mindst lige så farlige set over hele kampen. Derudover var det et fucking selvmål vi blev snydt for, hvilket er meget sigende for præstationen.
Igen: Jeg er pisse ligeglad med at vi ikke var det bedste hold. Det betyder intet når man alligevel gør hvad der skal til for at vinde. Og det gjorde vi.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 29/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Storken skrev:Billede

Det var vist meget fortjent med 1-1.
Tja, deres største xG-chance er den 1-mod-1 de får mod slut, hvor vi satser offensivt - og så tæller deres næsten-selvmål ikke med (ikke afslutninger).
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »



Og hvis dommeren ikke kan se målet så kan han vel for fanden se det her straffespark. Det er jo sindssygt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 29/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

kklaus skrev:
Storken skrev:Billede

Det var vist meget fortjent med 1-1.
Tja, deres største xG-chance er den 1-mod-1 de får mod slut, hvor vi satser offensivt - og så tæller deres næsten-selvmål ikke med (ikke afslutninger).
Det var godt nok et tamt argument, når nu vores egen største chance kommer mod slut, hvor vi satser offensivt.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 29/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg er så træt af den der "det er holdets egen skyld". Man kan ikke spille godt i hver eneste kamp og nogle gange leverer man kun lige nok til at vinde. Det gjorde vi i dag men fordi en dommer ikke kan se en bold der er 1 meter inde over stregen så tager vi afsted med et X. Og det har vi efterhånden set så ufatteligt mange gange i denne sæson.
Vi var ikke det bedste hold i dag. Folk herinde er fuldstændig forblændet af de sidste 15 minutter, men Betis var mindst lige så farlige set over hele kampen. Derudover var det et fucking selvmål vi blev snydt for, hvilket er meget sigende for præstationen.
Igen: Jeg er pisse ligeglad med at vi ikke var det bedste hold. Det betyder intet når man alligevel gør hvad der skal til for at vinde. Og det gjorde vi.
Nej, det gjorde vi ikke. Vi kunne lige så godt have tabt, hvis de havde scoret på deres friløber eller deres skud havde været stolpe ind.

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

29/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af SparetireDad »

Piquénbauer skrev:Jeg er hamrende ligeglad med hvad der var fortjent og ikke fortjent. Hvis du ser på kampen så bliver vi snydt for et straffespark/mål med 15 min tilbage. 15 min som vi dominerede fuldstændig. Så kan det godt være at Betis gjorde det godt og bla bla bla men vi gjorde, på trods af en elendig indsats, nok til at vinde. Og det skulle vi fandeme have gjort.
Og det havde vi sikkert også gjort (vundet), hvis vi havde 1) stillet med stærkeste hold (fremfor at skifte ind/ud til et stærkere hold efter 45 min) og 2) havde leveret en stærkere individuel og holdmæssig indsats og 3) dermed formentligt havde domineret mere end de sidste 10 minutter af kampen.

Men vi kan jo altid twiste og jamre os frem til en masse uretfærdige omstændigheder - Betis vil sikkert også mene, at de burde have vundet og at de havde gjort det, hvis ikke træværket var i vejen to gange. "Så kunne de jo bare have sparket mere præcist." Det gjorde de ikke. Men de gjorde dæleme hvad de kunne for at få sejren. Det gjorde Barca ikke.

Gu er det bitter og uacceptabelt med de dommere. Men lad os nu kigge indad først. Det skal ikke være så taktisk elendigt og snævert i spillet mod ligaens nr. 14 (nu 13).

IMO var dommerne ikke den PRIMÆRE årsag til, at vi ikke vandt. Det var holdets indsats - og ja, så kom der nogle helt uacceptable episoder, som var med til at forhindre sejren.
Senest rettet af SparetireDad søn jan 29, 2017 3:25 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 29/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg er så træt af den der "det er holdets egen skyld". Man kan ikke spille godt i hver eneste kamp og nogle gange leverer man kun lige nok til at vinde. Det gjorde vi i dag men fordi en dommer ikke kan se en bold der er 1 meter inde over stregen så tager vi afsted med et X. Og det har vi efterhånden set så ufatteligt mange gange i denne sæson.
Vi var ikke det bedste hold i dag. Folk herinde er fuldstændig forblændet af de sidste 15 minutter, men Betis var mindst lige så farlige set over hele kampen. Derudover var det et fucking selvmål vi blev snydt for, hvilket er meget sigende for præstationen.
Igen: Jeg er pisse ligeglad med at vi ikke var det bedste hold. Det betyder intet når man alligevel gør hvad der skal til for at vinde. Og det gjorde vi.
Nej, det gjorde vi ikke. Vi kunne lige så godt have tabt, hvis de havde scoret på deres friløber eller deres skud havde været stolpe ind.
Altså vi havde bolden i mål 2 gange, de havde 1 gang.

Så har vi vel gjort hvad der skulle til, selvom det var en dårlig kamp..
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg er så træt af den der "det er holdets egen skyld". Man kan ikke spille godt i hver eneste kamp og nogle gange leverer man kun lige nok til at vinde. Det gjorde vi i dag men fordi en dommer ikke kan se en bold der er 1 meter inde over stregen så tager vi afsted med et X. Og det har vi efterhånden set så ufatteligt mange gange i denne sæson.
Vi var ikke det bedste hold i dag. Folk herinde er fuldstændig forblændet af de sidste 15 minutter, men Betis var mindst lige så farlige set over hele kampen. Derudover var det et fucking selvmål vi blev snydt for, hvilket er meget sigende for præstationen.
Igen: Jeg er pisse ligeglad med at vi ikke var det bedste hold. Det betyder intet når man alligevel gør hvad der skal til for at vinde. Og det gjorde vi.
Nej, det gjorde vi ikke. Vi kunne lige så godt have tabt, hvis de havde scoret på deres friløber eller deres skud havde været stolpe ind.
Men det gjorde de jo ikke. Vi scorede derimod 2 mål. Det her handler ikke om fortjent eller hvis og hvis. Det handler om hvem der scorede flest mål og skulle have vundet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster