22/1 Eibar - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1198 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 22/1 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Skydefinten skrev:Kun 1 meter onside
Ja, og når det er Barca, skal man være 2 meter onside ellers er der offside. Sådan er livet som storklub.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 22/1 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Vidal var igen et frisk pust. Gode indlæg og han lavede et vildt oplæg til Neymars mål.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 22/1 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Roberto derimod spillede igen en dårlig kamp.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20610
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1109 gange

Re: 22/1 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Vidal var klasse. Spil Rakitic eller Gomes på Busquets' plads og Vidal på backen, bum.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/1 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Luis Enrique: "Busquets injury seemed more serious than it really was."
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 22/1 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Hold da kæft, det var ulideligt at skulle streame kampen over telefonen i lorte Måløv. Man skulle da tro, at Telia ikke havde netværk derude

Fede nyheder med Busques. Det er da det, der lige er brug for. Jeg så minimalt med 2. halvleg, men hvem spillede DM? Jeg forstod i første omgang ikke, hvorfor Lucho ikke skiftede Vidal ind og satte Sergi Roberto ind på DM'en. Men 0-4-sejr er vel nok derfor, at Lucho er Barca-træner, og jeg ikke er.

Men hvis Bussen er langtidsskadet, så er spørgsmålet, om der overhovedet er penge i kassen til en gardering?????
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/1 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Rygterne siger 10-15 dage ude for Bussi. Det kan vi godt klare!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 22/1 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Rygterne siger 10-15 dage ude for Bussi. Det kan vi godt klare!
Sergi Robert to the rescue og Vidal på backen, eller Rak på DM?

Alternativt, Mascherano. Han kan da umuligt gøre det værre end det, han har vist i forsvaret i denne sæson.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/1 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Rak spillede fremragende som DM i dag så han skal bare fortsætte. Så kan Gomes spille centralt og støtte. Denis var imo ikke særlig god i dag på trods af målet så vil hellere se Gomes. Og ja Vidal kan tage backen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 22/1 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Det bliver enten Rakitic eller Gomes, men hvis Vidal får lov til at spille back, kunne Roberto også spille der. Måske kommer det også an på modstanderen, man kunne eksperimentere der, alt efter modstanderen. Rakitic er mere bevægelig DM, der kan drible, gode bolde fra dybden og tager løb fremad, kommer ind i boksen. Gomes minder mere om Bussi, hurtige førstegangsafleveringer, ikke ligeså bevægelig og ligger dybere. Roberto er en blanding.

Jeg tror ikke, at man havde købt en DM, hvis Bussi havde været skadet i lang tid, da man har spillere i truppen, der kan varetage den rolle.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 22/1 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:Det bliver enten Rakitic eller Gomes, men hvis Vidal får lov til at spille back, kunne Roberto også spille der. Måske kommer det også an på modstanderen, man kunne eksperimentere der, alt efter modstanderen. Rakitic er mere bevægelig DM, der kan drible, gode bolde fra dybden og tager løb fremad, kommer ind i boksen. Gomes minder mere om Bussi, hurtige førstegangsafleveringer, ikke ligeså bevægelig og ligger dybere. Roberto er en blanding.

Jeg tror ikke, at man havde købt en DM, hvis Bussi havde været skadet i lang tid, da man har spillere i truppen, der kan varetage den rolle.
Ja, du skriver, der "kan" varetage. Vi har kun Mascherano som fuldblods DM, men det er efterhånden ved at være længe siden, han har spillet der.

En så vigtig position som DM'eren og den funktion Busquets normalt har på holdet, så synes jeg lige lovligt meget, det er at gamble med spillere, der kan spille den position. Især hvis det er Gomes. Har Gomes ikke kun været offensiv i hele sin karriere? Jeg husker ham da på intet tidspunkt som DM i Valencia.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2810
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 22/1 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Lækker sejr. Lad os håbe at dette bliver starten på et tæt på perfekte par måneder.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 22/1 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

MessiPogba skrev:
Kubala skrev:Det bliver enten Rakitic eller Gomes, men hvis Vidal får lov til at spille back, kunne Roberto også spille der. Måske kommer det også an på modstanderen, man kunne eksperimentere der, alt efter modstanderen. Rakitic er mere bevægelig DM, der kan drible, gode bolde fra dybden og tager løb fremad, kommer ind i boksen. Gomes minder mere om Bussi, hurtige førstegangsafleveringer, ikke ligeså bevægelig og ligger dybere. Roberto er en blanding.

Jeg tror ikke, at man havde købt en DM, hvis Bussi havde været skadet i lang tid, da man har spillere i truppen, der kan varetage den rolle.
Ja, du skriver, der "kan" varetage. Vi har kun Mascherano som fuldblods DM, men det er efterhånden ved at være længe siden, han har spillet der.

En så vigtig position som DM'eren og den funktion Busquets normalt har på holdet, så synes jeg lige lovligt meget, det er at gamble med spillere, der kan spille den position. Især hvis det er Gomes. Har Gomes ikke kun været offensiv i hele sin karriere? Jeg husker ham da på intet tidspunkt som DM i Valencia.
Ja, som kan varetage. Jeg tror ikke, at du skal regne med, at Barca midt i sæsonen og med ca. 9 dage tilbage af transfervinduet går ud og investerer i en ny DM, i tilfældet af, at Bussi kunne være ude resten af sæsonen.

Ja, Gomes har spillet mest som CM og andre offensive roller i Valencia, hvor han kun en enkelt gang har spillet DM, men i Barca har han spillet 6 gange på den plads.

I øvrigt nævnte jeg også Rakitic og Roberto, Rakitic, der har spillet DM både i Schalke, Sevilla og spiller på den plads en gang imellem på det kroatiske landshold, og mht. Roberto, så ved vi, at han kan spille på den plads også. Jeg skrev spillere i truppen, der kan varetage, ikke spiller, der kan varetage; det vil sige alene Gomes, der kunne det.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 22/1 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Vidal virker fandme som en der vil det hele. I like.

Super indskiftning. Fremad i fuld fart - en D. Alves lookalike pt.

Spil ham nu fast som HB.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/1 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har sgu stadig optur på over kampen i går. God offensiv bold! Og nogle sindssyge detaljer fra ney, MAtS og Messi flere gange.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster