19/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 19/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Man vandt på en bane, hvor man ikke har vundet i næsten 10 år. Man burde også nogle gange stille sig tilfredse, selvom spillet ikke var prangende. Man skabte nok til en sejr og man lukkede godt af for Sociedad, i en kamp, hvor de gik til den og fik lov til stort set alt af dommeren.
Senest rettet af Kubala fre jan 20, 2017 12:13 am, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Efter at have set kampen så kan jeg egentlig også godt forstå hvorfor Roberto spillede. Man forsøgte at stå kompakt mod et hold der presser højt og der tror jeg ikke Vidal ville have været en god løsning. Han skal spille i de kampe hvor han ikke skal forsvare alt for meget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 19/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

I sæsonens første kampe, der spillede Sergi Roberto fantastisk. I Vidals to sidste kampe, der har han spillet fantastisk. Fælles for disse kampe har været, at Neymar ikke har været med. Når Neymar er med, så søger Messi alt for meget hen i venstre side, hvilket efterlader højrebacken alene med hele højre side, hvorfor han ofte må spille bolden til siden eller bagud. Messi søger naturligvis stadigvæk ind imod midten i kampene uden Neymar, men der tager han langt oftere udgangspunkt i højre side. Dette anser jeg som det helt store problem i denne sæson! Suarez er også langt farligere, når holdet angriber over hele banen.
Det selvfølgelig ikke Neymars skyld, men taktikken. Om det så er Enrique eller Messi, der vælger det..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hmm det har jeg godt nok ikke lagt mærke til. Kan heller ikke helt forstå hvorfor Messi søger mindre centralt når Neymar er ude.

Som jeg husker det så spiller Messi bare generelt centralt. Men det skal jeg holde øje med!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 19/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Illara tuder på Twitter, af alle mennesker. Den Granero klon.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 19/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

Xavi6Smede skrev:I sæsonens første kampe, der spillede Sergi Roberto fantastisk. I Vidals to sidste kampe, der har han spillet fantastisk. Fælles for disse kampe har været, at Neymar ikke har været med. Når Neymar er med, så søger Messi alt for meget hen i venstre side, hvilket efterlader højrebacken alene med hele højre side, hvorfor han ofte må spille bolden til siden eller bagud. Messi søger naturligvis stadigvæk ind imod midten i kampene uden Neymar, men der tager han langt oftere udgangspunkt i højre side. Dette anser jeg som det helt store problem i denne sæson! Suarez er også langt farligere, når holdet angriber over hele banen.
Det selvfølgelig ikke Neymars skyld, men taktikken. Om det så er Enrique eller Messi, der vælger det..
God observation. Tankevækkende er det i mine øjne, at vi spillede bedre som hold de to måneder, hvor Messi ikke var med sidste år. Vi vandt blandt andet 4-0 over Real. Her spillede Roberto højrekant og løb med hjem for at hjælpe Alves mod Marcelo og Ronaldo. Når Messi rykker ind mod midten, er højrebacken alene om det defensive og offensive. Den opgave kunne Alves løfte i sit prime, fordi han havde Pedro og Sanchez foran ham. Jeg tror at Messi skal til at spille centralt igen, evt. i en 4-2-3-1 med en type ala Sanchez på kanten, der hjælper backen defensivt og offensivt. Så behøver Messi ikke løbe så meget og kan blive centralt.. Det fungerer tydeligvis ikke nu.

Suarez
Neymar-Messi-Sanchez type
Busquest-Iniesta
Alba-Umtiti-Pique-Roberto

Problemer her er at vi er en i undertal på midten

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 19/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Starnils »

Er der nogen, som kender en side, hvor man kan se hvor mange km. hver enkelt spiller løber i en kamp?
Socio. no. 54.257

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 19/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Nasty fra José


Iniesta småskadet og misser Eibar kampen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 19/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Skydefinten skrev:Nasty fra José


Iniesta småskadet og misser Eibar kampen.
Sådan en burde udløse en lang karantæne, ligesom den fra Aduriz skulle. Men nope!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 19/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

What, vandt vi lige på Anoeta? Kinda.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 19/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af emo »

JonasV skrev:What, vandt vi lige på Anoeta? Kinda.
Nej, vel? Gjorde vi? :-o :-o
Allez...

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 19/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Det er utroligt, at man snakkede om en udvisning af Messi i går, men han skulle slet ikke have fået et gult kort til at starte med, hvilket resulterede i frustrationerne. Havde han ikke fået gult, havde ingen snakket om en udvisning, da han ikke ville have været involveret i de ting, han var involveret i.

I øvrigt blev Barca snydt for to straffe udover det ene, man fik og ellers skulle Sociedad have en spiller udvist samt have fået flere gule kort end det ene, de fik, men nok om dommeren. Man vandt og det er det vigtigste.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 19/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg tror de eneste der snakker om en udvisning til Leo er Sociedad-fans, Madrid-fans, retarderede og så Illarramendi, men sidstnævnte hører selvfølgelig også ind under de tre første kategorier ...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 19/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Jeg kan godt forstå at Leo blev så hidsig.

Bare Antonella fik ham kølet ned senere.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 19/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Han kan altid chille sammen med vores andenmålmand...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster