8/1 Villarreal - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:
Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:
Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:Der er ingen der skal sælges og ingen der skal fyres (nu). Panik panik panik. Det som har adskildt os fra real er at vi over de sidste 10 år hovedsageligt har haft stor tålmodighed med truppen og træneren. Det skal vi fortsætte med.

Så kan det godt være der skal en ny træner ind til sommer (tror ikke lucho bliver alligevel hvilket jeg godt kan forstå når man tænker på hvor meget lort han har hørt på i de sidste 3 år) og man skal skifte på 1-2 positioner. Men det der med sælg neymar, suarez osv kommer ikke til at ske. Og det skal det heller ikke.
Hvor mange år skal vi kritisere LE, før du dropper dit vås omkring panik??...

Selvfølgelig skal vi ikke sælge nogen fra angrebet. Vi skal have en træner, der kan give dem et hold og system at spille med.
Hva forumlegende - kan du ikke svare? Ville det ikke være panisk at fyre Lucho midt i sæsonen når man stadig er med i cl og cdr?

Det er desuden det eneste jeg skriver om panik med hensyn til ham. Siger endda det kunne være man skulle tjekke markedet til sommer.
Du skriver, at han bør gå fordi folk er så onde ved ham....

Jeg har ønsket manden væk siden kampen mod Sociedad i 2015. Hvornår det bliver, er jeg efterhånden ligeglad med, så længe han ikke er hos os næste sæson.
Nej jeg skriver at jeg godt kan forstå hvis han smutter. Men inden det skriver jeg "Så kan det godt være der skal en ny træner ind til sommer". Nogle ville derfor mene at jeg også faktisk selv mener det er på tide at se om vi kan få en anden ind (jeg har så andre årsager end dig). Så måske skulle du slappe lidt af?
"Slappe lidt af?".... Hvem af os to, bør egentlig slappe lidt af? Håbløs retorik. Godnat.
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Guardiola skrev:
Piquénbauer skrev:
Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:Der er ingen der skal sælges og ingen der skal fyres (nu). Panik panik panik. Det som har adskildt os fra real er at vi over de sidste 10 år hovedsageligt har haft stor tålmodighed med truppen og træneren. Det skal vi fortsætte med.

Så kan det godt være der skal en ny træner ind til sommer (tror ikke lucho bliver alligevel hvilket jeg godt kan forstå når man tænker på hvor meget lort han har hørt på i de sidste 3 år) og man skal skifte på 1-2 positioner. Men det der med sælg neymar, suarez osv kommer ikke til at ske. Og det skal det heller ikke.
Hvor mange år skal vi kritisere LE, før du dropper dit vås omkring panik??...

Selvfølgelig skal vi ikke sælge nogen fra angrebet. Vi skal have en træner, der kan give dem et hold og system at spille med.
Hva forumlegende - kan du ikke svare? Ville det ikke være panisk at fyre Lucho midt i sæsonen når man stadig er med i cl og cdr?

Det er desuden det eneste jeg skriver om panik med hensyn til ham. Siger endda det kunne være man skulle tjekke markedet til sommer.
Ikke synderligt. Frem mod næste sæson ville det give ok mening, at en ny træner havde en halvsæson til at få indført sine ideer og indflydelse.
Hmm det er imo en alt for stor chance at tage når vi stadig har noget at spille om. Hvis vi var helt ude så ville jeg kunne forstå det men ikke nu. Desuden ville træneren ikke kunne købe de spillere han ville have osv hvilket kunne betyde at hans planer ikke nødvendigvis kunne fungere.

Som jeg ser det så skifter man kun træneren hvis det er helt galt og sæsonen er færdig. Det er i hvert fald sjældent at et trænerskifte midt i sæsonen bringer noget godt med det samme.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:
Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:
Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:Der er ingen der skal sælges og ingen der skal fyres (nu). Panik panik panik. Det som har adskildt os fra real er at vi over de sidste 10 år hovedsageligt har haft stor tålmodighed med truppen og træneren. Det skal vi fortsætte med.

Så kan det godt være der skal en ny træner ind til sommer (tror ikke lucho bliver alligevel hvilket jeg godt kan forstå når man tænker på hvor meget lort han har hørt på i de sidste 3 år) og man skal skifte på 1-2 positioner. Men det der med sælg neymar, suarez osv kommer ikke til at ske. Og det skal det heller ikke.
Hvor mange år skal vi kritisere LE, før du dropper dit vås omkring panik??...

Selvfølgelig skal vi ikke sælge nogen fra angrebet. Vi skal have en træner, der kan give dem et hold og system at spille med.
Hva forumlegende - kan du ikke svare? Ville det ikke være panisk at fyre Lucho midt i sæsonen når man stadig er med i cl og cdr?

Det er desuden det eneste jeg skriver om panik med hensyn til ham. Siger endda det kunne være man skulle tjekke markedet til sommer.
Du skriver, at han bør gå fordi folk er så onde ved ham....

Jeg har ønsket manden væk siden kampen mod Sociedad i 2015. Hvornår det bliver, er jeg efterhånden ligeglad med, så længe han ikke er hos os næste sæson.
Nej jeg skriver at jeg godt kan forstå hvis han smutter. Men inden det skriver jeg "Så kan det godt være der skal en ny træner ind til sommer". Nogle ville derfor mene at jeg også faktisk selv mener det er på tide at se om vi kan få en anden ind (jeg har så andre årsager end dig). Så måske skulle du slappe lidt af?
"Slappe lidt af?".... Hvem af os to, bør egentlig slappe lidt af? Håbløs retorik. Godnat.
Det skal du:
før du dropper dit vås omkring panik??
Men sov godt. Håber Lucho bliver fyret en million gange i dine drømme ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Du har ofte anvendt ordet "vås". Beklager hvis din egen retorik er for grov for dig.

Ligesom Guardiola mener jeg, at en manager sagtens kan lukrere på en halv sæson, hvor titlerne alligevel er væk. Ingen forventningspres i samme stil som han ellers ville have fra start af.
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Ja, det tvivler jeg heller ikke på, men håber ikke, at holdet lige pludseligt er i chok over de to nederlag, da yderligere point kunne resultere i dødsstødet.

Atleti og Real kampe er de allerværste, så her skal man virkelig op i topgear, men næsten mod de fleste andre hold, burde en indsats på 85-90 % kunne give sejr.

Jeg er også enig med Blau omkring, at det er defensiven, den er galt med. Her er midten for svag til at kunne hjælpe forsvaret. Havde man haft spillere, der havde mere flair, udover Ini, så kunne man komme dette problem til livs, eller også ændre på tingene, så Rakitic og Ini får det fulde ud af det på midten.
Jeg ved sgu ikke om det er defensiven eller hvad det er. Synes der er problemer i store set alle kæder. Men ja det hjælper ikke når Masche laver en fejl som i dag. Og vi har vel egentlig generelt lavet flere fejl end vi plejer. Jeg synes i hvert fald at jeg kan huske rigtig mange personlige fejl.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Daluigi skrev:Du har ofte anvendt ordet "vås". Beklager hvis din egen retorik er for grov for dig.

Ligesom Guardiola mener jeg, at en manager sagtens kan lukrere på en halv sæson, hvor titlerne alligevel er væk. Ingen forventningspres i samme stil som han ellers ville have fra start af.
Men det er de ikke.

Og jeg beklager hvis jeg fornærmede dig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Piquénbauer skrev:
Guardiola skrev:
Piquénbauer skrev:
Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:Der er ingen der skal sælges og ingen der skal fyres (nu). Panik panik panik. Det som har adskildt os fra real er at vi over de sidste 10 år hovedsageligt har haft stor tålmodighed med truppen og træneren. Det skal vi fortsætte med.

Så kan det godt være der skal en ny træner ind til sommer (tror ikke lucho bliver alligevel hvilket jeg godt kan forstå når man tænker på hvor meget lort han har hørt på i de sidste 3 år) og man skal skifte på 1-2 positioner. Men det der med sælg neymar, suarez osv kommer ikke til at ske. Og det skal det heller ikke.
Hvor mange år skal vi kritisere LE, før du dropper dit vås omkring panik??...

Selvfølgelig skal vi ikke sælge nogen fra angrebet. Vi skal have en træner, der kan give dem et hold og system at spille med.
Hva forumlegende - kan du ikke svare? Ville det ikke være panisk at fyre Lucho midt i sæsonen når man stadig er med i cl og cdr?

Det er desuden det eneste jeg skriver om panik med hensyn til ham. Siger endda det kunne være man skulle tjekke markedet til sommer.
Ikke synderligt. Frem mod næste sæson ville det give ok mening, at en ny træner havde en halvsæson til at få indført sine ideer og indflydelse.
Hmm det er imo en alt for stor chance at tage når vi stadig har noget at spille om. Hvis vi var helt ude så ville jeg kunne forstå det men ikke nu. Desuden ville træneren ikke kunne købe de spillere han ville have osv hvilket kunne betyde at hans planer ikke nødvendigvis kunne fungere.

Som jeg ser det så skifter man kun træneren hvis det er helt galt og sæsonen er færdig. Det er i hvert fald sjældent at et trænerskifte midt i sæsonen bringer noget godt med det samme.
Jeg kan godt følge dig, og normalt ville jeg være enig. Men for mig at se, er det en speciel og atypisk situation. Jeg har svært ved at se LEs positive aftryk. For mig at se, er det spillernes individuelle klasse, der bær os. Jeg mangler på de parametre, hvor en træner skal gøre forskellen, taktik, gejst o.l. Vi har så meget klasse i truppen, at vi næsten ikke vil kunne spille ringere end vi gør selv uden træner. Det er ikke altid fair, at det er træneren, som går planken ud, men sådan er det ofte - og ny inspiration og nye ideer, kan tit løfte hele truppen.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

Daluigi skrev:Du har ofte anvendt ordet "vås". Beklager hvis din egen retorik er for grov for dig.

Ligesom Guardiola mener jeg, at en manager sagtens kan lukrere på en halv sæson, hvor titlerne alligevel er væk. Ingen forventningspres i samme stil som han ellers ville have fra start af.
Jeg er enig i at Lucho skal fyres i den nærmeste fremtid. Vil dog gerne lige høre hvem du vil have ind istedet?

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Der er jo ingen gode managerer ledige midt i en sæson.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan godt følge dig, og normalt ville jeg være enig. Men for mig at se, er det en speciel og atypisk situation. Jeg har svært ved at se LEs positive aftryk. For mig at se, er det spillernes individuelle klasse, der bær os. Jeg mangler på de parametre, hvor en træner skal gøre forskellen, taktik, gejst o.l. Vi har så meget klasse i truppen, at vi næsten ikke vil kunne spille ringere end vi gør selv uden træner. Det er ikke altid fair, at det er træneren, som går planken ud, men sådan er det ofte - og ny inspiration og nye ideer, kan tit løfte hele truppen.
Jeg ser ikke noget specielt og atypisk over denne sæson. Jeg så tæt på det samme i peps sidste sæson. Nogle gange går et hold bare ned. Det kan være mæthed, systemet og alt muligt andet. Og her vil jeg hellere vælge den værdige vej for klubben og lade Lucho sidde sæsonen ud. Manden var en kæmpe spiller for os og har vundet en treble og en double som træner. Han har fortjent en ordentlig afsked.

Og så køber jeg bare ikke den der med at det er spillernes individuelle klasse der bær holdet. Det går begge veje - et hold vinder ikke kun pga spillerne og taber kun pga træneren.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Mht. til offensiven, så skaber de ok chancer for at kunne hente en sejr, men midten og forsvaret er for svagt. Neymar har måske været for uskarp, men han bidrager med oplæg og skaber plads, mens Suarez ligeledes kunne være lidt mere skarpere, dog er de ikke problemet på samme måde, imo.

Problemet er, at man ikke har balance mellem midten og forsvaret. Angrebet(pga. kvaliteten deroppe) kan endda klar sig uden midten, men det kan forsvaret ikke.
Senest rettet af Kubala man jan 09, 2017 12:56 am, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Raman93 skrev:
Daluigi skrev:Du har ofte anvendt ordet "vås". Beklager hvis din egen retorik er for grov for dig.

Ligesom Guardiola mener jeg, at en manager sagtens kan lukrere på en halv sæson, hvor titlerne alligevel er væk. Ingen forventningspres i samme stil som han ellers ville have fra start af.
Jeg er enig i at Lucho skal fyres i den nærmeste fremtid. Vil dog gerne lige høre hvem du vil have ind istedet?
En der kan ryste posen og få spillerne bag sig. Lige nu har vi en manager, der åbent siger han er træt og måske ikke gider fortsætte - noget som vi ikke engang har diskuteret - det er jo også en håbløs udmelding, hvis man skal sprede optimisme i en svær tid for holdet!? LE er færdig og som Blau siger, så virker han til selv at være enig.

Jeg har før foreslået Mourinho. Jeg skal derfor ikke kloge mig på hvem, da det tydeligvis giver bagslag. Men en profil som kan bringe en stærkere defensiv profil, og som vil spille med possesion fremfor de her absurde indianerbolde, vi har set i 3 år nu! Jeg kender ikke mit Barca mere. Jeg kender stort set kun Iniesta og Messis magiske flow med bolden. Og igen i aften ser vi, at holdet er elendigt, mens at individerne som sådan er klasse nok. Pånær Mascherano.

Bussi var en boss i dag vil jeg godt pointere. Dejligt at se.
Forumlegende

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Storken skrev:Der er jo ingen gode managerer ledige midt i en sæson.
Luis van Gaal, Prandelli, Pardew... nej ok, du har måske ret. Men har hørt, at Xavi og Puyol som assistent skulle være ledige, og måske ville have godt af en halvsæson til lige at finde tøjlerne (skid hul i, om de har licens)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Lucho kan få resten af januar, til at overbevise os om, at vi ikke ender udenfor Champions League pladserne, for lige nu virker det ikke engang totalt urealistisk. Sevilla er fremragende kørende og Atlético er kun 4 point bag os, mens Villarreal kun er 5 point bag os. Det sker forhåbentlig ikke, men vi virker som et hold, der så småt er på vej ud i noget der ligner frit fald.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det får du bare ikke midt i sæsonen.

Og selvfølgelig ender vi ikke ude for top 4. Vi er ikke i frit fald og vores program ser fornuftigt ud for resten af sæsonen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster