5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Bilbaos spillere gik jo fuldstændig amok i går. Man skulle tro de kæmpede for Liga titlen i sidste spillerunde.. Den svinestreg mod Umtiti var godt nok også voldsom. Har aldrig set Umtiti være hverken sur eller aggressiv, men det i går.. Aduriz får sikkert ikke engang en karantæne før efter returopgøret (hvis han gør) For ikke at nævne dem mod Pique og Neymar. Dommeren var lort på lort - lidt ligesom vores indsats. Vi er ikke hellige. Kæft hvor var vi passive og bange. Det pres de sidste 15 minutter nytter intet i længden. Vi må ikke blive presset og domineret i 75 minutter.. Pep havde slagtet spillerne.. LE? Tja, han giver dem garanteret en fridag..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Pique: "The penalty on Neymar was extremely clear and the one that Gorka did to me, too. We know how this works already." #fcblive
Pas nu på, Pique:)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Vi må ikke blive presset og domineret i 75 minutter.. Pep havde slagtet spillerne.. LE? Tja, han giver dem garanteret en fridag..
Næh han havde sådan ca gjort det samme som Lucho. Hvis du er i tvivl om det så kan du kigge tilbage på hans sidste sæson i klubben. Og vi blev sgu ikke domineret i 75 min. Vi var i problemer i ca halvdelen af første halvleg hvor vi ellers var ok med uden at blive farlige. Og i anden halvleg sad vi fuldstændig på kampen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:
Vi må ikke blive presset og domineret i 75 minutter.. Pep havde slagtet spillerne.. LE? Tja, han giver dem garanteret en fridag..
Næh han havde sådan ca gjort det samme som Lucho. Hvis du er i tvivl om det så kan du kigge tilbage på hans sidste sæson i klubben. Og vi blev sgu ikke domineret i 75 min. Vi var i problemer i ca halvdelen af første halvleg hvor vi ellers var ok med uden at blive farlige. Og i anden halvleg sad vi fuldstændig på kampen.
Var du med inde i omklædningsrummet nu også??

Ellers enig i at kampbilledet ikke var dominans nogen veje. Vi sad fint på dem i 2. halvleg.

Iøvrigt - Hvad skete der lige for Zak og Junker igår!? Har da sjældent hørt to så store grødhoveder køre hinanden op!! Junker sad i ramme alvor og sagde, at dommeren dømte kompensationsdomme hele tiden... De var så sensationsliderlige, alt imens de sad og bekræftede hinanden i den ene absurditet efter den anden! Junker der også lige fik svinet spansk fodbold for at indeholde skuespil - i modsætning til hvor?.... England? Fuck off you miserable cunt...

De kunne dog godt få øje på straffesparket.... Det havde selv Florentino sQ nok også fløjtet... Hader at mit hold skal spille mod de odds i det land! Selv Pique står frem og siger fra nu!
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Var du med inde i omklædningsrummet nu også??
Nej men jeg synes lidt at det der med at Pep var en handlingens mand er en af de romantiseringer vi ofte ser. Som jeg husker ham i barca så virkede han på ingen måder som en der slagtede spillerne. Tværtimod var han ofte ret passiv i det præcis som vi ser med Lucho. De kan begge virke lidt tilbagetrukne. Især når det går skidt.

Jeg er desuden helt enig i det du skriver ellers. Det var røv nederen at man skulle høre på kompensationsdom når det var klare frispark. Junker fik dog også sagt at kampen i går ellers fint viste at den der med at barca altid får af dommeren ikke holder. Så lidt fornuft var der da ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

Junker har altid været fan af spansk fodbold, og har ofte udtalt at det er den stærkeste liga. At han siger at spillerne falder alt for let, det svært at være uenig i. Og det et langt større problem end i de andre store ligaer.

Tosset at Pique skal indblande Real-Sevilla i hans kritik af dommernes niveau..

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Returopgøret er nu en principsag, if I've ever seen one.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Piquénbauer skrev:
Vi må ikke blive presset og domineret i 75 minutter.. Pep havde slagtet spillerne.. LE? Tja, han giver dem garanteret en fridag..
Næh han havde sådan ca gjort det samme som Lucho. Hvis du er i tvivl om det så kan du kigge tilbage på hans sidste sæson i klubben. Og vi blev sgu ikke domineret i 75 min. Vi var i problemer i ca halvdelen af første halvleg hvor vi ellers var ok med uden at blive farlige. Og i anden halvleg sad vi fuldstændig på kampen.
Måske var det bare mig der halvsov, men jeg synes bare, at vi blev presset heftigt og at vi ingen kontrol havde i store dele af kampen.

RGB
Indlæg: 22
Tilmeldt: søn sep 11, 2016 1:12 am
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af RGB »

Ingen tvivl om, at der var fejlkendelser i såvel Real-Sevilla som Bilbao-Barca. Men at flere af jer, inkl. Piqué, på den baggrund konkluderer, at der må være tale om en konspiration, er for dumt.

Der er jo også masser af eksempler på, at Barca har vært heldige med kendelser.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

RGB skrev:Ingen tvivl om, at der var fejlkendelser i såvel Real-Sevilla som Bilbao-Barca. Men at flere af jer, inkl. Piqué, på den baggrund konkluderer, at der må være tale om en konspiration, er for dumt.

Der er jo også masser af eksempler på, at Barca har vært heldige med kendelser.
Ja, jeg tror at både Barca og Real Madrid har dommer tække... Jeg tror også at det udligner sig over sæsonen.

Men når det er sagt, så virker det vildt mærkeligt at La Liga bossen åbent erklærer sig som Real fan og dommer komiteen flere gange har trukket gule kort tilbage fra Real spillere på særdeles tyndt grundlang, og ikke på samme måde har behandlet Barcas appeller... eksempelvis Messis gule kort for tidsudtrækning da han brutalt blev flæsket så hans støvle gik i stykker..

Ronaldo har heller aldrig fået efterbehandlet hans mange svinestreger hvor han slår og sparker modstandere som dommeren ikke har set.

Jeg tror mere på konspiration i domme kommiteen og La Liga forbundet generelt da de begge synes at være PRO Madrid .. ligesom spanske TV medier ofte er..

Men man vinder hverken La Liga eller CHL eller CDR pga af dommere eller forbundet der afvikler kampene.
Man skal selv sørge for at være bedre end modstanderne... Pique skal ikke udtale sig sådan efter en kamp, for det er en boomerang besked han kommer med.

Sørg for selv at score mål og luk af for modstanderen, så kan selv ikke inkompetente dommere eller korrupte forbund forhindre dig i at vinde turneringer.
Senest rettet af SpillerSomMESSI fre jan 06, 2017 11:38 am, rettet i alt 1 gang.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

RGB skrev:Ingen tvivl om, at der var fejlkendelser i såvel Real-Sevilla som Bilbao-Barca. Men at flere af jer, inkl. Piqué, på den baggrund konkluderer, at der må være tale om en konspiration, er for dumt.

Der er jo også masser af eksempler på, at Barca har vært heldige med kendelser.
Sæt dem endelig op mod Reals. Jeg glæder mig til at se din analyse. Konspiration behøver ikke at lægge til grund for dommernes elendighed - men det er ingen hemmelighed, at Real Madridsfans gennemsyrer forbundet og dommerstanden. De behøver såmen ikke at konspirere, blot forfalde til deres intuition der næppe peger vores vej 50% af tiden...
Forumlegende

drømmefodbold
Indlæg: 113
Tilmeldt: lør aug 20, 2011 4:37 pm
Har takket: 16 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af drømmefodbold »

RGB skrev:Ingen tvivl om, at der var fejlkendelser i såvel Real-Sevilla som Bilbao-Barca. Men at flere af jer, inkl. Piqué, på den baggrund konkluderer, at der må være tale om en konspiration, er for dumt.

Der er jo også masser af eksempler på, at Barca har vært heldige med kendelser.
Dit kære hjertehold Real har netop haft en strøm af kendelser deres vej og i går er det jo så tydeligt at hvis ikke banedommer samt hjælpedommere ikke kan dømme straffe ved Neymar er der jo noget helt galt.

Men du er velkommen til at lave en opgørelse med alle episoder denne sæson fra turneringer. Så vil du se at dit hold har fået mange flere kendelser deres vej kontra Barca.

RGB
Indlæg: 22
Tilmeldt: søn sep 11, 2016 1:12 am
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af RGB »

Ja, naturligvis. Nu skal jeg straks gå i gang med en detaljeret analyse af de seneste års kampe for begge hold.

Så meget optager emnet mig trods alt ikke.

Der er uden tvivl enkeltsituationer, hvor man kan undre sig over dommerkendelser, men at det kun gør sig gældende for Real, er jeg ikke enig i. Ikke at det i sig selv er bevis for dommertække, men har Barca ikke lige slået rekorden for flest straffe?

Og at alle fejlkendelser mod Barca - også når Real ikke deltager - er udtryk for dommerhjælp til netop Real, synes jeg er lidt tosset. Men måske er det mig, der er blind....

Og ja, der var straffe til Neymar, men det var der også mod Vasquez i el clasico. Det går begge veje.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Jeg glemmer ofte at Aduriz er en hyklerisk karakter af Pepe-dimensioner.

phpBB [video]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster