5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Lad mig tillade at bidrage. Jeg synes da, at det er helt ok, at Real fans deltager i debatten. Så længe det foregår sagligt og sobert; men gerne med lidt drillerier.

Vi Braca fans - undertegnede inklusive - synes altid at Barca er forfulgt, har dommerne imod sig osv. Det er måske meget godt engang imellem at blive mindet om, at verden nok er lidt mere nuanceret.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Ny kamptråd, Wenner?

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Klubben havde i sin tid jo ret til at føle sig forfulgt(Franco og alt det der).

Mht. Real fans herinde, så er de mere end velkomne, men så må de kunne håndtere de forskellige brugeres synspunkter herinde og derved argumentere med dem. Det hjælper ikke, hvis man er provokerende og tvær, når man er et sted, hvor nogle har noget imod en.

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Kubala skrev:Klubben havde i sin tid jo ret til at føle sig forfulgt(Franco og alt det der).

Mht. Real fans herinde, så er de mere end velkomne, men så må de kunne håndtere de forskellige brugeres synspunkter herinde og derved argumentere med dem. Det hjælper ikke, hvis man er provokerende og tvær, når man er et sted, hvor nogle har noget imod en.
Det er jeg helt enig i. Det er selvfølgelig ikke fremmende for diskussionen, hvis man kun bidrager ved at provokere eller håne fx. Når Barca er blevet bortdømt eller har tabt.

Lad mig for god ordens skyld fastslå, at jeg er verdens største Barca fans - sikkert ligesom alle andre på dette forum ;-) .

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

FCBSOCI skrev:
Kubala skrev:Klubben havde i sin tid jo ret til at føle sig forfulgt(Franco og alt det der).

Mht. Real fans herinde, så er de mere end velkomne, men så må de kunne håndtere de forskellige brugeres synspunkter herinde og derved argumentere med dem. Det hjælper ikke, hvis man er provokerende og tvær, når man er et sted, hvor nogle har noget imod en.
Det er jeg helt enig i. Det er selvfølgelig ikke fremmende for diskussionen, hvis man kun bidrager ved at provokere eller håne fx. Når Barca er blevet bortdømt eller har tabt.
Jeg er lidt ligeglad med, hvornår man skal håne eller provokere, for kendelserne går mig ikke på, det er en del af gamet, men hvis man er herinde og holder med rivalen, så er det ikke så smart at have en provokerende tilgang, uanset; med andre ord er det generelt, ikke pga. en periode, hvor der er følelse af bortdøm etc. Det er bedre at tage diskussioner i en sober tone, for ellers skubber man bare folk fra sig og isolerer sig selv herinde.

For mit vedkommende, så rører provokationerne mig ikke, men jeg vil nok også svare kækt og flabet, hvis modparten gør det.

RGB
Indlæg: 22
Tilmeldt: søn sep 11, 2016 1:12 am
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af RGB »

Nu er det vist mig der har afstedkommet til den aktuelle diskussion og jeg vil gerne understrege, at det ikke har været min hensigt at være hverken hånende, nedladende eller provokerende i min tilgang, som flere skriver.

Udover et måske lidt kækt svar til Drømmefodbold, så har jeg blot undret mig over, at der er så mange, der giver udtryk for, at det er et korrupt system, som er baggrunden for en række dommerpræstationer. Det er jeg uenig i.

Men hvis jeg er blevet misforstået, så godt ord igen.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Afstedkomme til?
qepd

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

så har jeg blot undret mig over, at der er så mange, der giver udtryk for, at det er et korrupt system, som er baggrunden for en række dommerpræstationer.
Det er der jo ikke?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

RGB
Indlæg: 22
Tilmeldt: søn sep 11, 2016 1:12 am
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af RGB »

Men det kan være, at der vitterlig er noget om det - Benzema har lige scoret i klar offside.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5480
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Iscos første mål burde heller ikke have talt, da der jo er friskpark til Granada lige inden som ikke bliver dømt.. men det havde ikke haft betydning for resultatet alligevel.. sådan er der så meget.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster