6/12 FC Barcelona - Mönchengladbach

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15014
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: 6/12 FC Barcelona - Mönchengladbach

Indlæg af Lopezzz »

Lidt highlights fra kampen

phpBB [video]
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 6/12 FC Barcelona - Mönchengladbach

Indlæg af Guardiola »

Jeg er stadig euforisk over, hvor godt vi spillede. Synes virkelig det var opløftende. Den måde vi dominerede dem på, er der ingen hold i verden der kan. Vores topniveau er stadig det bedste i verden, og det er en stil, hvor det er ligegyldigt hvor dygtige teknikere modstanderes kegler er. De har ikke bolden, og hvis de sætter 3 afleveringer sammen er vi over dem, og sætter derefter selv 30 sammen. Måske en lidt billig baggrund, men så alligevel. BMG var defensivt indstillet, men bolden bevægede sig langt hurtigere og mere præcist, end muren kunne omstille sig. På godt dansk: ownage. Suarez er uendeligt mange skridt op i forhold til Pacos indsats. Udfordringer er Rakitic og Neymay, som begge desværre trækker tempo ud af vores spil. Der skal LE vise, at han kan få dem inkorporeret sømløst. De er begge virkeligt dygtige fodboldspillere, så det er taktik og mentalitet, der skal til - hvor inputsne skal komme fra chefen, men overblikket fra sidelinjen. Lad det blive starten på en gylden periode igen. Nu satte vi en lang række afleveringer sammen. Lad os gøre det tilsvarende med kampe.

(I øvrigt. Er jeg den eneste som har tænkt over, at tiki-taka er taktik kørt gennem den avancerede sproglige og pragmatiske maskine)

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 6/12 FC Barcelona - Mönchengladbach

Indlæg af klogfyr »

Jeg er ikke så bange for Rakitic, han har vist før, at han godt kan passe ind. Jeg tror, han har koncentreret sig for meget om at dække af for højresiden og dermed "forsvundet" ud af det opbyggende spil. Vi har brug for en hurtig højreback, der kan gå med i spillet og spæne frem og tilbage, når nødvendigt, så Rakitic også bliver lidt mere fri. Jeg ser derfor gerne Vidal får nogle kampe i træk til at bevise, at han hører til på holdet.

Neymar derimod tager bare dårlige beslutninger. Han varmer bolden for meget og mangler noget i sine afslutninger. De kampe, hvor han rammer sit topniveau, der er han jo måske verdens bedste, men det sker ikke så tit for os, som det sker for Brasilien. Jeg ved ikke om, det er vores system eller Messi, der på en eller anden måde hæmmer ham, men det er tankevækkende, at hans klart bedste periode var der, hvor Messi var skadet. Han er dog stadig vores klart bedste højrewing og han laver en masse assists og spiller på et højt niveau. Det er bare lidt frustrerende for han har et bedre niveau i sig, det kommer bare i frem så tit, som det burde.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/12 FC Barcelona - Mönchengladbach

Indlæg af Piquénbauer »

Som jeg ser det så skal den hedde rak og vidal eller Denis og Roberto. Der kommer intet fra rak og Roberto sammen.

Jeg håber bare at vidal får lidt flere kampe for det niveau han viste i går er højt nok til at vi ikke behøver at købe en ny hb. Men som jeg har forstået det så har problemerne også mest været udenfor banen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 6/12 FC Barcelona - Mönchengladbach

Indlæg af Tello »

Vidal og Suarez!

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 6/12 FC Barcelona - Mönchengladbach

Indlæg af Kubala »

Mht. en ny højreback, så er Cancelo et godt bud. Udfordrer en del og kunne minde lidt om Alves.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 6/12 FC Barcelona - Mönchengladbach

Indlæg af PuyolErGud »

Kubala skrev:Mht. en ny højreback, så er Cancelo et godt bud. Udfordrer en del og kunne minde lidt om Alves.

Men altså, har Montoya ikke været foretrukket en del gange fremfor Cancelo? Hvis Montoya ikke var god nok, hvordan skulle manden han holder på bænken så være det?

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 6/12 FC Barcelona - Mönchengladbach

Indlæg af Kubala »

De har brugt Cancelo som kant, derfor spillede Montoya back. Cancelo har spillet 4 kampe som back og 8 som kant i denne sæson, dog har han spillet som back på landsholdet.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 6/12 FC Barcelona - Mönchengladbach

Indlæg af Kubala »

Der er også Gaspar, men han er for defensivorienteret, og mht. Mariano, så er han 30 år, så det.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 6/12 FC Barcelona - Mönchengladbach

Indlæg af Kubala »

I PL er der Walker, men han bliver heller ikke billig.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 45 gæster