3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Det har jeg skam. Hun er bare ikke ret sjov at snakke barca med ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Nå hvordan har folk det dagen derpå?

Mit humør er blevet markant bedre. Inden kampen (og under) var jeg fint tilfreds med et X så det var mere måden det skete på der irriterede mig. I dag er jeg bare glad for det er overstået (hader el clasico) og vi stadig er med i ligaen. Nu skal der bygges på og vi skal se om vi kan få spillet op på et bare nogenlunde acceptabelt niveau. Det tror jeg godt kan lade sig gøre med iniesta tilbage på banen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Tello »

Har det egentlig okay. Min tankegang er blevet mere rationel. I går syntes jeg, at vi blev snydt på kryds og tværs, i dag kan jeg dog se, at dommeren fuckede op på kryds og tværs, og ikke kun mod os. Synd at vi dækkede så elendigt op til sidst. Man kunne have argumenteret for, at Neymar røg ud og at Digne kom ind i stedet, så havde man en ekstra forsvarsspiller. Rakitic skulle også være blevet inde. Han har ikke den bedste periode, men han er en arbejdshest! Nåh, Real må vel fucke up på et tidspunkt! Vi har fucket rigeligt op, så det vender forhåbenligt - særligt med Iniesta tilbage på banen. Oh well, Visca Barca!

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Det var fandme den mest latterlige måde at smide en kamp på. Et meget stort lyspunkt var dog Busquets, kampens spiller. Hold op hvor var han god. Iniesta kom ind og vores spil forandrede sig straks, til noget af det vi har manglet i så lang tid. Det er godt at se. Neymar har karantæne nu, og måske det er godt med en pause til ham. Suarez er stadig langt fra imponerende, og gør ikke meget rigtigt. Han fik dog målet, og jeg håber sgu at det er starten på en god stime nu.

Noget der pisser mig af, er hvordan vi HVER ENESTE gang altid har de samme problemer med Marcelo ude hans kant. Det er altid det de er farlige, og deres mål kommer fra. Hele tiden, og alligevel sker der det samme hver gang. Rakitic var god til at lukke ham af med Roberto, og han er en af vores spiller der faktisk har det tilstrækkelige løbepensum. Gomes går ud med, hvad der ligner en skade 10 minutter efter Rakitic er skiftet ud... Og så kommer Arda ind. Fra nu af må Arda udelukkende gerne skiftes ind mod bundholdene, hvor han ikke behøver at løbe eller anstrenge sig, eller tænke for meget.

Jeg synes dog at vi viste gode takter i løbet af kampen, godt spil som vi gerne må bygge videre på. Vi går ind i et mere overskueligt program nu, snart får vi også en pause fra CL, og så kan vi forhåbentligt bygge noget op. Det er så dumt at vi ikke lukker kampen, Neymar sparker sådan en ind, 9/10 gange med indersiden..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Midten var bedre med i går. Men det er også tydeligt at vores højre side ikke fungerer. Der kommer ikke ret meget fra rak og roberto.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Raman93 »

Piquénbauer skrev:Billede

Midten var bedre med i går. Men det er også tydeligt at vores højre side ikke fungerer. Der kommer ikke ret meget fra rak og roberto.
Rakitic er bedre end det vi så i går og hele denne sæson. Men som billedet også viser spillede han jo ikke højre midt, men snarere højre wingback.
Selv Xavi anno 2010 ville gøre det elendigt under de vilkår.
Og som du også skrev igår, tror jeg Lucho er nødsaget til at bede Rakitic om at spille så bredt pga Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Jep. Og det skal løses. Hvis det skal fortsætte så skal vi have en spiller ud i højre side der kan udfordre. Denis kunne være en mulighed. Han gjorde det f.eks. rigtig godt da han kom ind mod real soc. Men det kræver en kæmpe indsats for der skal også arbejdes stenhårdt defensivt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Jeg var kommet mig over kampen, men så faldt jeg over dette :lol:

Billede
Senest rettet af Skydefinten man dec 05, 2016 1:11 pm, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Han lærer det aldrig. Han er på niveau med vores forsvar når man snakker 'dumhed' statistik.
Såå fcuking mange ødelagte chancer og upræcise skud på mål....Tænk på alle de brændte chancer og alle de gange han fuckede op i angrebet. Vi kunne have scoret mange flere mål og vundet flere titler.

Snart skal vi have et nyt bogstav efter MS hvis han ikke bliver mere skarp
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Dybt pinligt

phpBB [video]
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Det samme kan vel siges om Suarez.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Kamptråd til i morgen mod Glacbach, så vi kan komme videre fra weekendens kamp. Det bliver dog helt sikkert en blandet landhandel, da vi allerede er videre, og oveni det har nogle karantæner.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

A$AP skrev:Det samme kan vel siges om Suarez.
Der tager du fejl. Suarez har hjulpet holdet utrolig meget. Vi er afhængige af ham. Han afgører kampe på egen hånd. Han er skarp og har scoret mål på samlebånd.
Glem ikke at han har pichichi trofæet.
Neymar er langt fra Suarezs niveau.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Jeg synes tværtimod at Suarez er i gang med en elendig sæson. Kritikken mod Neymar er meget stor efter næsten hver kamp, og det er også retmæssig kritik, for det meste. Jeg synes dog slet ikke der kommer nok i Suarez' retning. Han skaber intet, og nok brændte Neymar og Leo nogle store chancer mod Real, men de skaber dem selv, og kommer også frem til store chancer, Suarez havde som 9'er omkring 2 afslutninger, hvor det ene var målet på et frispark. Suarez smider det meste væk, inden han næsten har modtaget bolden. Meget karakteristisk for hans sæson indtil videre imo. Han scorer i weekenden, på en dødbold som jo i virkeligheden er offside. Ellers var der ikke noget.

Når han spiller som han gør i øjeblikket, så er vi ikke afhængig af ham. Han virker bare totalt off. Der er stadig stor fight i ham, hvilket er godt at se. Han tager nærkampene og er stadig god til at provokere og fremprovokere fejl hos modstanderne, ellers er det sgu op af bakke for ham.

Jeg synes godt nok at Messi afhængigheden har været stor i denne sæson. Forhåbentligt der sker ting og sager med Iniesta tilbage på banen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster