1/11 Manchester City - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10783
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Argh, hele holdet er nok ikke nødvendigt. Det er trods alt Champions League, og hvis vi kan komme derfra med et godt resultat, vil det stadig betyde en del. Jeg er dog enig i at der skal spares, bare ikke i så stort et omfang.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Hvorfor ikke? Man er så godt som videre, og jeg tror endda, at man tager førstepladsen, selvom man skulle tabe til City. Man behøver ikke at skifte hele forsvaret, men midten og angrebet burde man skifte helt ud, imo. Ligaen burde prioriteres højere, situationen taget i betragtning. Sidste City kamp kostede dyrt, og den her kan også godt komme til det, hvis man virkelig er opsatte på et resultat.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

For mig virker det som om, at både træneren og spillerne har den her kamp som en høj prioritetskamp, sådan prestige kamp, hvilket er lidt latterligt; nok derfor man havde håndbremsen i kampen mod Granada. Pep snakkede om høj intensitet og aggressivitet i den første kamp; man skulle gå til stålet, hvilket også forklarede de mange frispark, City begik. Han sagde, at man skulle være aggressive(begå frispark, hvis det var nødvendigt), altså stresse Barca, så de ikke havde bolden i lange perioder.

City kommer til at være ligeså aggressive, hvis ikke mere, især fordi de har brug for en sejr, modsat Barca. Hvis man taber kampen mod City, så har man kun brug for 4 point i de sidste to kampe, for at avancere som etter i gruppen, hvilket burde være muligt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Enig i det hele kubala! Men som der bliver skrevet så er det desværre lidt af en prestigekamp hvorfor vi starter med stærkeste. Så håber jeg bare at vi slipper for skader og er klar til weekenden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Noget andet der ville være smart ved at stille med b-holdet var at vi kunne "undskylde" et evt nederlag med at det bare var reserverne. Hvis vi går ud og taber i dag med stærkeste hvilket er meget muligt så vil der igen opstå tvivl omkring holdet og det op til en virkelig vigtig kamp i weekenden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Jeg håber derimod, at vi stiller i stærkeste. Det er den her slags kampe, jeg glæder mig til som Barca fan. Vi møder så mange dårlige hold, at det er som vand efter en tur i ørkenen, når vi møder et tophold i Champions League.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Sikke dog en gang vrøvl.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Sikke dog en gang vrøvl.
Jeg undskylder, at jeg ikke bliver ophidset over at møde Granada, Levanes, Alaves, Betis osv.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5519
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Sikke dog en gang vrøvl.
Jeg undskylder, at jeg ikke bliver ophidset over at møde Granada, Levanes, Alaves, Betis osv.

Det gør jeg... det er Barca der gør mig opstemt, ikke så meget modstanderen.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

SpillerSomMESSI skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Sikke dog en gang vrøvl.
Jeg undskylder, at jeg ikke bliver ophidset over at møde Granada, Levanes, Alaves, Betis osv.
Det gør jeg... det er Barca der gør mig opstemt, ikke så meget modstanderen.
Jeg ser da også kampene mod bundholdene med glæde, men det er kun fin underholdning i to timer. Når vi spiller topopgør, så glæder jeg mig flere dage op til. Og forventningens glæde er en stor del af oplevelsen for undertegnede.

Jeg har personligt set frem til aftens opgør i en uges tid.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15138
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Kubala skrev:Man behøver ikke at skifte hele forsvaret....
Der er heller ikke noget at skifte der. Faktisk vil jeg helst have at vi spiller helt uden forsvar. Sådan slipper vi for at se på når de sejler.
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Sikke dog en gang vrøvl.
Jeg undskylder, at jeg ikke bliver ophidset over at møde Granada, Levanes, Alaves, Betis osv.
Vi har mødt flere gode hold i år - atm, celta, ath bilbao, Valencia og så venter Sevilla i weekenden. Der er rigeligt med gode hold i Spanien. Jeg kan sagtens se charmen ved at møde et tophold men den der med at vi ikke møder ret mange gode hold er noget vrøvl.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Det er også altid bedre at vinde slaget, men tabe krigen. Barca spiller trods alt mod et rigtig godt hold i weekenden, og der vil komme storopgør i løbet af sæsonen.

Messi kunne godt være virkelig tændt til den her kamp, og er han det, så vil City-spillerne også gå virkelig hårdt til ham. Mister man Messi lige nu, så falder holdet sammen, især fordi, man er virkelig afhængige af ham i øjeblikket.
Senest rettet af Kubala tirs nov 01, 2016 6:43 pm, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Lopezzz skrev:
Kubala skrev:Man behøver ikke at skifte hele forsvaret....
Der er heller ikke noget at skifte der. Faktisk vil jeg helst have at vi spiller helt uden forsvar. Sådan slipper vi for at se på når de sejler.
Ja, her kan man nok ikke spare, hvilket er fint nok, men på midten og i angrebet kan man, hvilket man burde.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Sikke dog en gang vrøvl.
Jeg undskylder, at jeg ikke bliver ophidset over at møde Granada, Levanes, Alaves, Betis osv.
Vi har mødt flere gode hold i år - atm, celta, ath bilbao, Valencia og så venter Sevilla i weekenden. Der er rigeligt med gode hold i Spanien. Jeg kan sagtens se charmen ved at møde et tophold men den der med at vi ikke møder ret mange gode hold er noget vrøvl.
Jeg synes egentlig ikke, at Celta og Valencia er specielt gode. Det er muligt, at vi ikke slår dem hver gang, men de mangler begge en del kvalitet.

I mine øjne har Spanien kun tre tophold, der er på niveau med de bedste hold i Europa. Bilbao, Sevilla og Villarreal har en vis kvalitet, men de er jo ikke i nærheden af et hold som Manchester City.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster