1/11 Manchester City - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Heartbreaker skrev:Hey. I det mindste fik vi ingen skader...
Det var også det vigtigste i den her kamp. Man skulle bare have lyttet til mig og startet med reserverne.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Mkj 77 skrev:
Storken skrev:
Mkj 77 skrev:Jeg vil så gerne have pep tilbage- han kan trods alt sætte sit hold op og få midtbanen i spil- jeg kan stadig ikke lure vores system, andet end MSN
Man kan til gengæld sige, at Lucho ikke ødelægger MSN med diverse smarte påfund. Han har indset, at MSN vinder mange kampe, hvis man lader dem styre showet.
Så uden midtbanen kan de alt? Det kører fortrinligt?..
Vi behøver slet ikke tage den her diskussion, da jeg er enig med dig. Jeg har hele tiden haft den holdning, at Luchos (manglende) system lægger alt for meget over på MSN. Vi mangler simpelthen kontrol, når midtbanen ikke er mere dominerende.
Er du klar på at tage den storken? Jeg ser de samme skrive det samme efter hver dårlig kamp men tiden er der åbenbart ikke til at gå ind i det.

Vi er seriøst på niveau med at Peps barca kun var gode pga xavi, ini og messi.
Det støtter vel et eller andet sted op om vores argument, at den her debat dukker op så ofte. Du har, som du selv skrev tidligere, svaret tilbage tusinde gange efter et dårligt resultat, hvor vi kommer med samme påstand. Vi ville jo ikke have den her diskussion, hvis resultaterne var gode.

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Storken skrev:Der skal nok være nogle tosser, der begynder på Premier League > La Liga efter dagens runde. De to spanske hold ligger dog stadig nummer ét i deres respektive grupper, selvom de dummer sig i dag.
Atletico vandt.
Giv mig min sko tilbage, røv!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Det er på ingen måde katastrofalt at tabe ude mod City. Vores første halvleg (minus Roberto) var også blændende og sådan håber jeg vi spiller mere konsistent. Dog bekymrer det mig, hvor lavt et bundniveau vi har, og hvor nemt det er at løbe vores midtbane over ende. Vi skal blive bedre til at spille den op til MSN nedefra, det er gerne der fejlene sker.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

kklaus skrev:
Storken skrev:Der skal nok være nogle tosser, der begynder på Premier League > La Liga efter dagens runde. De to spanske hold ligger dog stadig nummer ét i deres respektive grupper, selvom de dummer sig i dag.
Atletico vandt.
Jeg skrev heller ikke, at de smed point ;-)

Ej, jeg var lige hurtigt nok ude :glad:

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

JonasV skrev:
Billede

Billede

Billede

Billede

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Mkj 77 skrev:
Storken skrev:
Mkj 77 skrev:Jeg vil så gerne have pep tilbage- han kan trods alt sætte sit hold op og få midtbanen i spil- jeg kan stadig ikke lure vores system, andet end MSN
Man kan til gengæld sige, at Lucho ikke ødelægger MSN med diverse smarte påfund. Han har indset, at MSN vinder mange kampe, hvis man lader dem styre showet.
Så uden midtbanen kan de alt? Det kører fortrinligt?..
Vi behøver slet ikke tage den her diskussion, da jeg er enig med dig. Jeg har hele tiden haft den holdning, at Luchos (manglende) system lægger alt for meget over på MSN. Vi mangler simpelthen kontrol, når midtbanen ikke er mere dominerende.
Er du klar på at tage den storken? Jeg ser de samme skrive det samme efter hver dårlig kamp men tiden er der åbenbart ikke til at gå ind i det.

Vi er seriøst på niveau med at Peps barca kun var gode pga xavi, ini og messi.
Det støtter vel et eller andet sted op om vores argument, at den her debat dukker op så ofte. Du har, som du selv skrev tidligere, svaret tilbage tusinde gange efter et dårligt resultat, hvor vi kommer med samme påstand. Vi ville jo ikke have den her diskussion, hvis resultaterne var gode.
Nej i gentager det fordi i ikke sætter jer ind i det. Det er vitterligt et argument på niveau med Peps barca kun vandt fordi man havde xavi, ini og messi og det ved vi vel (forhåbentligt) alle er noget fis.

I bliver ved med at snakke om midtbanen men samtidig vil i bare ikke forstå hvad det ville betyde for MSN hvis man spillede med en dominerende midtbane. Det ville annullere vores bedste spillere og ville være præcist ligeså idiotisk som hvis Pep pludselig krævede at Villa og Pedro skulle være dominerende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Jeg begynder snart at holde med Manchester United. Her undgår man da i det mindste den skuffelse, der opstår fra nederlag i Champions League.
JonasV skrev:Billede

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

JonasV skrev:
JonasV skrev:
Billede

Billede

Billede

Billede
En for hvert mål.
Giv mig min sko tilbage, røv!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Jeg savner virkelig at se os spille god, OVERBEVISENDE fodbold.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

I en hel kamp. Vi spillede fremragende fodbold i dag i første halvleg.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Nej i gentager det fordi i ikke sætter jer ind i det. Det er vitterligt et argument på niveau med Peps barca kun vandt fordi man havde xavi, ini og messi og det ved vi vel (forhåbentligt) alle er noget fis.

I bliver ved med at snakke om midtbanen men samtidig vil i bare ikke forstå hvad det ville betyde for MSN hvis man spillede med en dominerende midtbane. Det ville annullere vores bedste spillere og ville være præcist ligeså idiotisk som hvis Pep pludselig krævede at Villa og Pedro skulle være dominerende.
Nej, vi gentager det så ofte fordi Barca spiller en del dårlige kampe for tiden.

Jeg synes simpelthen ikke, at vores defensiv er god nok til indianerbold. Det bliver alt for ofte straffet af hold, der kan spille fodbold. Vi bliver herved alt for afhængige af, at MSN er i hopla. Det er de også i perioder, men det har ikke været tilfældet i store dele af 2016.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Nej i gentager det fordi i ikke sætter jer ind i det. Det er vitterligt et argument på niveau med Peps barca kun vandt fordi man havde xavi, ini og messi og det ved vi vel (forhåbentligt) alle er noget fis.

I bliver ved med at snakke om midtbanen men samtidig vil i bare ikke forstå hvad det ville betyde for MSN hvis man spillede med en dominerende midtbane. Det ville annullere vores bedste spillere og ville være præcist ligeså idiotisk som hvis Pep pludselig krævede at Villa og Pedro skulle være dominerende.
Nej, vi gentager det så ofte fordi Barca spiller en del dårlige kampe for tiden.

Jeg synes simpelthen ikke, at vores defensiv er god nok til indianerbold. Det bliver alt for ofte straffet af hold, der kan spille fodbold. Vi bliver herved alt for afhængige af, at MSN er i hopla. Det er de også i perioder, men det har ikke været tilfældet i store dele af 2016.
Og alligevel har vi vundet henholdsvis en treble og en double. Så nej det gør det egentlig ikke. Under Lucho har vi været fremragende mod de "store" hold. Vores problem er nærmere at vi smider åndssvage point mod hold vi burde slå.

Men jeg gentager - hvordan ville du spille med en dominerende midtbane og samtidig få det bedste ud af MSN? Hvordan ville du få dem til at lave det nødvendige arbejde? Hvordan ville du få dem til at være ligeså afgørende selvom spillet blev rykket markant længere frem på banen?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er med på at vi til tider skal tage midtbanen mere i brug. Men alt det der "vi har ingen midtbane" fis holder simpelthen ikke. Det viser at man ikke har sat sig ind i det holdet gør og ser tilbage mod et andet hold med en anden træner og nogle markant andre styrker og forventer at dette hold skal gøre det samme. Det holder simpelthen ikke og hvis man har en ide om at det er sådan barca SKAL spille så går man en virkelig hård tid i møde som barcafan.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Nej i gentager det fordi i ikke sætter jer ind i det. Det er vitterligt et argument på niveau med Peps barca kun vandt fordi man havde xavi, ini og messi og det ved vi vel (forhåbentligt) alle er noget fis.

I bliver ved med at snakke om midtbanen men samtidig vil i bare ikke forstå hvad det ville betyde for MSN hvis man spillede med en dominerende midtbane. Det ville annullere vores bedste spillere og ville være præcist ligeså idiotisk som hvis Pep pludselig krævede at Villa og Pedro skulle være dominerende.
Nej, vi gentager det så ofte fordi Barca spiller en del dårlige kampe for tiden.

Jeg synes simpelthen ikke, at vores defensiv er god nok til indianerbold. Det bliver alt for ofte straffet af hold, der kan spille fodbold. Vi bliver herved alt for afhængige af, at MSN er i hopla. Det er de også i perioder, men det har ikke været tilfældet i store dele af 2016.
Og alligevel har vi vundet henholdsvis en treble og en double. Så nej det gør det egentlig ikke. Under Lucho har vi været fremragende mod de "store" hold. Vores problem er nærmere at vi smider åndssvage point mod hold vi burde slå.

Men jeg gentager - hvordan ville du spille med en dominerende midtbane og samtidig få det bedste ud af MSN? Hvordan ville du få dem til at lave det nødvendige arbejde? Hvordan ville du få dem til at være ligeså afgørende selvom spillet blev rykket markant længere frem på banen?
Det er en håbløs diskussion. Vi er ikke engang enige om, at året 2016 har været langt dårligere end 2015. Vi var verdens klart bedste hold i 2015, hvor vi vandt alt, men det er ikke helt tilfældet i år. Der er simpelthen alt for mange dårlige kampe, hvor vi ikke har styr på tingene.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster