1/11 Manchester City - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Jeg sælger den for en uafgjort og en enkelt skade!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Visca el Barca

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Hæ..

Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Kubala skrev:Det er også altid bedre at vinde slaget, men tabe krigen. Barca spiller trods alt mod et rigtig godt hold i weekenden, og der vil komme storopgør i løbet af sæsonen.
Øhh... [emoji6]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

kklaus skrev:
Kubala skrev:Det er også altid bedre at vinde slaget, men tabe krigen. Barca spiller trods alt mod et rigtig godt hold i weekenden, og der vil komme storopgør i løbet af sæsonen.
Øhh... [emoji6]
Det var sarkastisk ment til Storken; ville hellere fokusere på topopgør, men tænker ikke på det langsigtede perspektiv.
Senest rettet af Kubala tirs nov 01, 2016 7:01 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Sikke dog en gang vrøvl.
Jeg undskylder, at jeg ikke bliver ophidset over at møde Granada, Levanes, Alaves, Betis osv.
Vi har mødt flere gode hold i år - atm, celta, ath bilbao, Valencia og så venter Sevilla i weekenden. Der er rigeligt med gode hold i Spanien. Jeg kan sagtens se charmen ved at møde et tophold men den der med at vi ikke møder ret mange gode hold er noget vrøvl.
Jeg synes egentlig ikke, at Celta og Valencia er specielt gode. Det er muligt, at vi ikke slår dem hver gang, men de mangler begge en del kvalitet.

I mine øjne har Spanien kun tre tophold, der er på niveau med de bedste hold i Europa. Bilbao, Sevilla og Villarreal har en vis kvalitet, men de er jo ikke i nærheden af et hold som Manchester City.
Er de ikke? Jeg synes ellers vi har fået mere modstand af de hold jeg nævner end city over de seneste år. Men vi ender i noget som vi ikke kan understøtte med beviser når vi snakke styrkeforhold. Jeg konstatere bare at vi også møder gode hold i Spanien så den er med vand i ørkenen er noget vrøvl.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Kubala skrev:
kklaus skrev:
Kubala skrev:Det er også altid bedre at vinde slaget, men tabe krigen. Barca spiller trods alt mod et rigtig godt hold i weekenden, og der vil komme storopgør i løbet af sæsonen.
Øhh... [emoji6]
Det var sarkastisk ment til Storken; ville hellere fokusere på topopgør, men tænker ikke på det langsigtede perspektiv.
Så giver det mere mening. Jeg synes bare ikke det var til at lure på måden du skrev det på [WHITE SMILING FACE]️
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Ser ud til situationen er ok:
Staff being allowed back inside Etihad after brief evacuation https://t.co/XB53fNfVoM
Giv mig min sko tilbage, røv!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

kklaus skrev:
Kubala skrev:
kklaus skrev:
Kubala skrev:Det er også altid bedre at vinde slaget, men tabe krigen. Barca spiller trods alt mod et rigtig godt hold i weekenden, og der vil komme storopgør i løbet af sæsonen.
Øhh... [emoji6]
Det var sarkastisk ment til Storken; ville hellere fokusere på topopgør, men tænker ikke på det langsigtede perspektiv.
Så giver det mere mening. Jeg synes bare ikke det var til at lure på måden du skrev det på [WHITE SMILING FACE]️
Gik ud fra at den efterfølgende sætning("Barca spiller trods alt mod..."), viste sarkasmen, men tog fejl af det åbenbart.

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Kubala skrev:
kklaus skrev:
Kubala skrev:
kklaus skrev:
Kubala skrev:Det er også altid bedre at vinde slaget, men tabe krigen. Barca spiller trods alt mod et rigtig godt hold i weekenden, og der vil komme storopgør i løbet af sæsonen.
Øhh... [emoji6]
Det var sarkastisk ment til Storken; ville hellere fokusere på topopgør, men tænker ikke på det langsigtede perspektiv.
Så giver det mere mening. Jeg synes bare ikke det var til at lure på måden du skrev det på [WHITE SMILING FACE]️
Gik ud fra at den efterfølgende sætning("Barca spiller trods alt mod..."), viste sarkasmen, men tog fejl af det åbenbart.
Det var faktisk den del, der fik mig til at tro, det ikke var sarkastisk. Havde du skrevet det omvendt, så havde det vel netop (uden sarkasme) udtrykt din pointe:

"Det er også altid bedre at tabe slaget, men vinde krigen. Barca spiller trods alt mod et rigtig godt hold i weekenden, og der vil komme storopgør i løbet af sæsonen."

Men fejlen var måske også nærmere, at jeg scrollede lidt hurtigt igennem de andre indlæg, og ikke helt havde luret om dig og Storken var enige eller uenige.. [emoji3]
Giv mig min sko tilbage, røv!

PuyolErGud
Indlæg: 10726
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Så er der kun 2 timer til opgøret, så stadig lidt tid endnu inden vi får holdopstillingerne. Jeg tror vi får noget nær stærkeste at se, men håber på, at der bliver sparet lidt. Kunne godt tænke mig at se følgende; Ter Stegen, Digne, Umtiti, Mascherano, Roberto, Busquets, Gomes, Rafinha, Denis, Paco og Messi.

Altså med Denis på Neymars plads, lidt mere tilbagetrukket når vi forsvarer. Kan dog godt frygte at midtbanen bliver for "spredt" og ikke kan løse opgaven.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Det er en kunstart at være sarkastisk på skrift. Det er i hvert fald meget få, der mestrer det til fulde.

Det er samtidig sværere at identificere på et forum, da niveauet blandt debattørerne kan svinge gevaldigt. Man kan aldrig vide sig sikker på om vedkommende er sarkastisk eller bare dum, når der bliver skrevet et eller andet åndssvagt :grin:

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

#FCB XI:
1. Ter Stegen
4. Rakitic
5. Sergio
9. Suárez
10. Messi
11. Neymar
14. Mascherano
19. Digne
20. S. Roberto
21. A. Gomes
23. Umtiti
Stærkest mulige. Med Gomes i stedet for Iniesta.
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

CITY XI | Caballero, Zabaleta (C), Stones, Otamendi, Kolarov, Fernandinho, Gundogan, Silva, Sterling, De Bruyne, Aguero #MCFCB #mcfc
Giv mig min sko tilbage, røv!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Vi kan bare indgå en aftale om en sarkastisk gif, når man bruger sarkasme på skrift. Best kind there is.

Billede

Billede

Billede

Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster