3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Piquénbauer skrev:Jeg mener at det ikke nødvendigvis behøver at være en så stor svækkelse som man umiddelbart vil gøre det til. Det at man har en spiller helt fremme der arbejder ekstremt hårdt kan i disse kampe være positivt. Begge hold har 3 helt fremme der stort set ikke arbejder defensivt så når der pludselig er en der gør så kan man pludselig lukke nogle områder ned.
Du forveksler tilsyneladende spillernes kvalitet med de taktiske dispositioner.
qepd

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg mener at det ikke nødvendigvis behøver at være en så stor svækkelse som man umiddelbart vil gøre det til. Det at man har en spiller helt fremme der arbejder ekstremt hårdt kan i disse kampe være positivt. Begge hold har 3 helt fremme der stort set ikke arbejder defensivt så når der pludselig er en der gør så kan man pludselig lukke nogle områder ned.
Du forveksler tilsyneladende spillernes kvalitet med de taktiske dispositioner.
Nej det gør jeg egentlig ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Vasquez i stedet for Bale er en klar svækkelse. Det er simpelthen at fortolke for dybt at begynde at argumentere for noget andet. :smile:
Ja og roberto for messi var også en klar svækkelse. Hvordan gik det?
Mener du seriøst, at man kan argumentere for, at Roberto ift. Messi ikke er en svækkelse?
Nej. Jeg mener at det viste sig ikke at være så slemt som man skulle tro.
Det svarer til at sige, at det var en god ide at gå over vejen med lukkede øjne, hvis man kom helskindet over på den anden side.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Jeebus jeg giver op.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Piquénbauer skrev:Jeebus jeg giver op.
Du siger, at "det er noget pis", at Vasquez spiller i stedet for Bale. Og sammenligner det direkte med Roberto over for Messi. Jeg er imponeret over, at du overhovedet begyndte.
qepd

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Jeebus jeg giver op.
Roberto gjorde det godt i fraværet af Messi, hvorfor Roberto ikke nødvendigvis er nogen svækkelse ift. Messi.

Det var det du sagde. Og det var fandme dumt sagt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Jamen så lav det om til at det kan være noget pis. Som jeg har skrevet flere gange så kan det betyde at real kan spille på en anden måde end med bale hvilket kan være skidt for os. Jeg er i hvert fald nervøs for at Real har en spiller mere de kan trække ned for at forsvare.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Jeebus jeg giver op.
Roberto gjorde det godt i fraværet af Messi, hvorfor Roberto ikke nødvendigvis er nogen svækkelse ift. Messi.

Det var det du sagde. Og det var fandme dumt sagt.
Jeg snakkede om den ene kamp. Ikke generelt. I den kamp viste det sig at være positivt at roberto spillede da han blandt deltog rigtig godt i presspillet og deltog centralt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af OliverDK »

Ingen Iniesta. Ingen fest.
Barça XI
1.Ter Stegen
3.Piqué
4.Rakitic
5.Sergio
9.Suárez
10.Messi
11.Neymar Jr
14.Mascherano
18.Alba
20.S.Roberto
21.A.Gomes
#ForçaBarça

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Fuck. Gomes, rak og bussi centralt. Vi bliver domineret og de vil samtidig kunne løbe fra os når de slår kontra.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Piquénbauer skrev:Jamen så lav det om til at det kan være noget pis. Som jeg har skrevet flere gange så kan det betyde at real kan spille på en anden måde end med bale hvilket kan være skidt for os. Jeg er i hvert fald nervøs for at Real har en spiller mere de kan trække ned for at forsvare.
Du har forvekslet spillernes kvalitet med taktiske dispositioner.

Bale er en af de stærkeste spillere i verden rent fysisk, og han har spillet back tidligere i karrieren. Naturligvis kunne træneren vælge, at sætte Bale i en mere defensiv rolle (en taktisk disposition), som den Vasquez måske får. Men Bales (og Messis) offensive kvaliteter er betydeligt mere værd end Vasquez' (og Robertos) defensive.
qepd

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Storken »

@Piquenbauer

Man kan sgu altid vende og dreje tingene, så det passer til et synspunkt. Det ændrer dog ikke på, at Bale er en betydeligt bedre spiller på næsten alle punkter. Derfor vil det være en svækkelse, selvom Vasquez kan løbe en del meter. Det er jo ikke fordi løbemeter er den hellige gral i fodbold.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Mit humør faldt med den lineup. (Midtbane).
Min telefon laver lineup om til Libero, hvilket vel er meget passende.

Vi må håbe på en MSN dag.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Piquénbauer skrev:Jamen så lav det om til at det kan være noget pis. Som jeg har skrevet flere gange så kan det betyde at real kan spille på en anden måde end med bale hvilket kan være skidt for os. Jeg er i hvert fald nervøs for at Real har en spiller mere de kan trække ned for at forsvare.
Du har forvekslet spillernes kvalitet med taktiske dispositioner.

Bale er en af de stærkeste spillere i verden rent fysisk, og han har spillet back tidligere i karrieren. Naturligvis kunne træneren vælge, at sætte Bale i en mere defensiv rolle (en taktisk disposition), som den Vasquez måske får. Men Bales (og Messis) offensive kvaliteter er betydeligt mere værd end Vasquez' (og Robertos) defensive.
Ah ok så tror helt ærligt at Zidane vælger at Benz, Ronaldo og Bale bare skal stå og chille? Ligesom at Lucho gør det samme med MSN? For det gør jeg godt nok ikke. Der er nogle spillere der er så store at man ikke "bare" lige fortæller dem hvordan de skal gøre det.

Og grunden til at bale blev taget væk fra backen var jo fordi han var elendig defensivt. Tjek hvordan det gik spurs da han spillede back.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:@Piquenbauer

Man kan sgu altid vende og dreje tingene, så det passer til et synspunkt. Det ændrer dog ikke på, at Bale er en betydeligt bedre spiller på næsten alle punkter. Derfor vil det være en svækkelse, selvom Vasquez kan løbe en del meter. Det er jo ikke fordi løbemeter er den hellige gral i fodbold.
Mit synspunkt er jo for pokker ikke at det er godt for real at bale er skadet. Jeg ser bare nogle muligheder med vasquez som kan give os problemer. Det er det jeg siger.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster