30/4 Real Betis - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 30/4 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:Dejligt! Ok anden halvleg hvor vi i perioder spillede noget fin bold...

Jeg kan forresten ikke se nogle steder at Messi skulle have karantæne? Er det bare et rygte eller?
Det er bare de to tosser på TV3+ der er fulde.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 30/4 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Piquénbauer skrev:Dejligt! Ok anden halvleg hvor vi i perioder spillede noget fin bold...

Jeg kan forresten ikke se nogle steder at Messi skulle have karantæne? Er det bare et rygte eller?
Det vist bare Frimann og Sæby der hygger sig.

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 30/4 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

3 point. Videre!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/4 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Fedt med Messi!

Og jeg må hellere leve op til mit rygte: Fremragende kamp af MAtS! Han ændrede kampen fuldstændig efter han kom ind. Og så endda på hans fødselsdag!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 30/4 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:Fedt med Messi!

Og jeg må hellere leve op til mit rygte: Fremragende kamp af MAtS! Han ændrede kampen fuldstændig efter han kom ind. Og så endda på hans fødselsdag!
Virkelig en god kamp fra MAtS side af, han satte ikke en fod forkert. Burde stå resten af sæsonens kampe.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 30/4 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

FCBarcelonaChr skrev:Hvor er det vigtigt! 2 finaler tilbage!
Og i den første finale skal modstander ydmyges totalt så de frivilligt forlader Catalonien og kommer aldrig tilbage :cool:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 30/4 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Lopezzz skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Hvor er det vigtigt! 2 finaler tilbage!
Og i den første finale skal modstander ydmyges totalt så de frivilligt forlader Catalonien og kommer aldrig tilbage :cool:
Drømmescenarie! :cool:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/4 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Adan (Betis): "Said this week I wanted to screw Barça and help Madrid win the Liga? Didn't want to annoy anyone, just expressed a wish."
Haha og tak for hjælpen. Turd.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 30/4 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:
Adan (Betis): "Said this week I wanted to screw Barça and help Madrid win the Liga? Didn't want to annoy anyone, just expressed a wish."
Haha og tak for hjælpen. Turd.
Ha, lige tilbage i fjæset.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/4 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Pique: "We can't expect both other teams to drop points, so we know we have to win the remaining games."
Præcis! Og det gør vi fandeme!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/4 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ig Stoitckov: " *Come on, Adan... See how you come from the ball, like you're looking for mushrooms, merengue* "
:cool:
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 30/4 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Det er egentligt underligt. De seneste tre kampe har vi vundet med samlet 16-0(!), og alligevel er vi ikke helt tilfredse og usikre på, om vi ender med at vinde La Liga. Spillet flyder ikke, det går for langsomt, vi spiller kun en god halvleg, Lucho har ikke nogen plan B, bænken er for smal. Fortsæt selv.

MSN har scoret 123 mål og alligevel er vi jævnt utilfredse med Neymar og Suarez. Hold bøtte, hvor er vi forvænte. Når det er sagt, kunne vi godt bruge en lidt bredere trup næste år, så vores stamspillere kan få lidt hvile. Særligt Ney som jo også skal spille OL.

Glæder mig vildt til at jeg skal se Barca - Espanyol på Camp Nou. Håber, at Espanyol taber i morgen, så vi kan sende dem tæt på afgrunden i næste uge.

!Visca el Barca!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 30/4 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

FCBSOCI skrev:Det er egentligt underligt. De seneste tre kampe har vi vundet med samlet 16-0(!), og alligevel er vi ikke helt tilfredse og usikre på, om vi ender med at vinde La Liga. Spillet flyder ikke, det går for langsomt, vi spiller kun en god halvleg, Lucho har ikke nogen plan B, bænken er for smal. Fortsæt selv.

MSN har scoret 123 mål og alligevel er vi jævnt utilfredse med Neymar og Suarez. Hold bøtte, hvor er vi forvænte. Når det er sagt, kunne vi godt bruge en lidt bredere trup næste år, så vores stamspillere kan få lidt hvile. Særligt Ney som jo også skal spille OL.

Glæder mig vildt til at jeg skal se Barca - Espanyol på Camp Nou. Håber, at Espanyol taber i morgen, så vi kan sende dem tæt på afgrunden i næste uge.

!Visca el Barca!

Ja og når vi ser på Real og Ath' seneste 2 liga kampe, så har de da været endnu dårligere spillende end os.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 30/4 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

For mig handler det meget om at jeg savner at se spilleglæde og legesyge, mere end det handler om point og tal.
Selvfølgelig betyder det enormt meget med mesterskabet, og jeg håber af hele klubhjertet at vi vinder det, men det stod klart for mig igår at jeg mest af alt savner at sidde med en fornemmelse af at vores hold nyder at spille bold. Det er dét, jeg har savnet mest i denne sæson.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/4 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Holdet virker ærlig talt godt slidte. Og samtidig er det tydeligt at man er blevet ret nervøse for at smide det hele på gulvet. Under de forhold er det svært at vise spilleglæde osv og jeg tror virkelig at spillerne giver alt hvad de har i sig for tiden.

Men jeg er enig. Der er en fornemmelse af at kampene skal overstås. Og hvis dette ikke forsvinder i næste sæson hvor vi forhåbentligt har en bredere trup og noget nyt blod så kan man imo virkelig begynde at stille sig kritisk overfor udviklingen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster