23/4 FC Barcelona - Sporting

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Idioten havde jo armen om Neymar ved det sidste straffe.
Og vi skulle have haft straffespark inden hvor han har armen på albas skud. Der ville han også været røget ud.
Ja. Jeg synes, at han dømte efter bogen. Ingen forfordeling ved straffesparkene, men ja, man var heldige med offside, hvilket kan ske.
Synes sgu heller ikke det var så slemt. Men ja der var klar offside. Det var dog et spørgsmål om tid før vi scorede i anden halvleg. Rigtig fint kontrollerende spil.
Ja, det var en rigtig god anden halvleg, men første halvleg var hovedrystende. Havde man ikke scoret og Gijon var kommet foran der, hvor Bravo redder, så havde anden halvleg set helt anderledes ud, ligesom de fem kampe, hvor man kom bagud. Man skal have mere styr på spillet her tilslut.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af Piquénbauer »

Ja holdet skal "bindes" sammen. Det er alt for let at få balancen til at forsvinde. En aflevering op gennem midten og så vælter alle rundt. Det går ikke!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Storken skrev:I de seneste to kampe har Suarez scoret lige så mange mål som Aston Villa har scoret i deres seneste 14 ligakampe.
Fuck hvor trist. :lol:

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af kklaus »

Billede

Pikachu ophæver offsiden ;-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af Kubala »

Der skal være tårnhøje forventninger til det her Barca-hold. Det er jo nu, at man kan blive rigtig irriteret, men mindre, når holdet engang ikke har samme kvalitet som nu.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Helt fair sejr.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af Guardiola »

Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Idioten havde jo armen om Neymar ved det sidste straffe.
Og vi skulle have haft straffespark inden hvor han har armen på albas skud. Der ville han også været røget ud.
Ja. Jeg synes, at han dømte efter bogen. Ingen forfordeling ved straffesparkene, men ja, man var heldige med offside, hvilket kan ske.
Synes sgu heller ikke det var så slemt. Men ja der var klar offside. Det var dog et spørgsmål om tid før vi scorede i anden halvleg. Rigtig fint kontrollerende spil.
Ja, det var en rigtig god anden halvleg, men første halvleg var hovedrystende. Havde man ikke scoret og Gijon var kommet foran der, hvor Bravo redder, så havde anden halvleg set helt anderledes ud, ligesom de fem kampe, hvor man kom bagud. Man skal have mere styr på spillet her tilslut.
Meget kan man sige, men LE er virkelig ikke garant for det kontrollerende spil. Det er åben slagudveksling, hvor MSN er svær at hamle op med. Kontrasten er virkelig stor til særlig Peps stil, og jeg kunne også bedre lide spillet han stod for. Men det er også som om minderne er lidt for rosenrøde, om et hold som i øvrigt var utroligt godt spillende. LE har overordnet set gjort det fint, og holdet har leveret. Tata er et eksempel på, hvor galt det kan gå. Men nu vil jeg også gerne, som alle andre, se overbevisende spil i hele kampe, resten af sæsonen. Vi skal satme ikke smide titler i en sæson, som igen har slået statistiske rekorder

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af Piquénbauer »

Men vi spillede da kontrollerende i anden halvleg? Jeg siger ikke at vi spillede pep'sk men vi holdte sporting fra at komme frem til noget (jeg husker ikke en chance). For mig er det kontrollerende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af kklaus »

50% of Messi's goals in 15/16 have arrived when Barcelona has been trailing or drawing (Suárez 38%; Neymar 35%).
Til sammenligning er Ronaldo på 29,8%
Har ikke lige tallene, men så vidt jeg husker, ligger Griezmann og Benzema også rimelig højt.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af Guardiola »

Piquénbauer skrev:Men vi spillede da kontrollerende i anden halvleg? Jeg siger ikke at vi spillede pep'sk men vi holdte sporting fra at komme frem til noget (jeg husker ikke en chance). For mig er det kontrollerende.
Ja, det kan du måske have ret i, men har helt sikkert også noget at gøre med Sportings manglende kvalitet

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af Piquénbauer »

Guardiola skrev:
Piquénbauer skrev:Men vi spillede da kontrollerende i anden halvleg? Jeg siger ikke at vi spillede pep'sk men vi holdte sporting fra at komme frem til noget (jeg husker ikke en chance). For mig er det kontrollerende.
Ja, det kan du måske have ret i, men har helt sikkert også noget at gøre med Sportings manglende kvalitet
Det har det sikkert. Men det ændre ikke på at vi går fra en halvleg hvor vi ingen kontrol havde til en hvor lukkede helt ned for Sporting.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af Piquénbauer »

Det var desuden en rigtig fin udskiftning Lucho lavede i halvlegen. Alves spillede fint og det virkede som om han havde flere ideer når vi kom frem på banen hvilket frigjorde messi og derved løftede vores offensive spil markant...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af kklaus »

Piquénbauer skrev:Det var desuden en rigtig fin udskiftning Lucho lavede i halvlegen. Alves spillede fint og det virkede som om han havde flere ideer når vi kom frem på banen hvilket frigjorde messi og derved løftede vores offensive spil markant...
Roberto blev dog taget ud fordi han var (små)skadet.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af Piquénbauer »

kklaus skrev:
Piquénbauer skrev:Det var desuden en rigtig fin udskiftning Lucho lavede i halvlegen. Alves spillede fint og det virkede som om han havde flere ideer når vi kom frem på banen hvilket frigjorde messi og derved løftede vores offensive spil markant...
Roberto blev dog taget ud fordi han var (små)skadet.
Ah. Men det gjorde stadig holdet godt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af Kubala »

Guardiola skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Idioten havde jo armen om Neymar ved det sidste straffe.
Og vi skulle have haft straffespark inden hvor han har armen på albas skud. Der ville han også været røget ud.
Ja. Jeg synes, at han dømte efter bogen. Ingen forfordeling ved straffesparkene, men ja, man var heldige med offside, hvilket kan ske.
Synes sgu heller ikke det var så slemt. Men ja der var klar offside. Det var dog et spørgsmål om tid før vi scorede i anden halvleg. Rigtig fint kontrollerende spil.
Ja, det var en rigtig god anden halvleg, men første halvleg var hovedrystende. Havde man ikke scoret og Gijon var kommet foran der, hvor Bravo redder, så havde anden halvleg set helt anderledes ud, ligesom de fem kampe, hvor man kom bagud. Man skal have mere styr på spillet her tilslut.
Meget kan man sige, men LE er virkelig ikke garant for det kontrollerende spil. Det er åben slagudveksling, hvor MSN er svær at hamle op med. Kontrasten er virkelig stor til særlig Peps stil, og jeg kunne også bedre lide spillet han stod for. Men det er også som om minderne er lidt for rosenrøde, om et hold som i øvrigt var utroligt godt spillende. LE har overordnet set gjort det fint, og holdet har leveret. Tata er et eksempel på, hvor galt det kan gå. Men nu vil jeg også gerne, som alle andre, se overbevisende spil i hele kampe, resten af sæsonen. Vi skal satme ikke smide titler i en sæson, som igen har slået statistiske rekorder
Ja, man skal stramme den her til sidst, for ellers kunne man godt ende med at smide mesterskabet. Jeg foretrækker Peps stil, men jeg har affundet mig med Luis Enrique. Han skal levere mht. til sin stil, hvilket han ikke har gjort, derfor får han kritik, i hvert fald af de fleste, hvor der så er enkelte, som er imod selve spillestilen(det er kun en antagelse, som kunne være helt forkert).

Jeg kritiserer ham ikke pga. at han ikke står for samme fodbold som Pep(kan kun tale for mig og ikke andre her), men når han ikke kan levere inden for sin egen stil, så vil jeg selvfølgelig have lov til at kritisere ham, ligesom visse fans gjorde med Pep.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster