23/4 FC Barcelona - Sporting

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af Kubala »

Storken skrev:
Kubala skrev:Man skal have en back, der er ligesom Alves. En der god i kombinationsspillet og driblestærk, for Messi har brug for sådan en back, da vedkommende frigør Messi.
Jeg kunne godt tænke mig at høre mere om ham den driblestærke Alves. Han lyder da som en god erstatning for vores Alves, der ikke kan sætte nogen som helst 1 mod 1 i angrebet.
Alves er virkelig god til at holde på bolden og gå forbi forsvarsspillerne. Jeg synes, at Alves er driblestærk og dygtig teknisk, men jeg kan ikke overbevise dig omkring Alves, derfor vælger jeg at lade være.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg kan ikke fortælle dig mod hvem eller hvornår men jeg er overbevist om at hverken ATM eller Real kommer igennem de sidste kampe uden pointtab. Intet hold har nogensinde i la ligas historie vundet de sidste 30 point i ligaen og det vil de 2 gøre hvis de vinder de resterende kampe.
Nu er der kun 3 kampe tilbage, så det er lige meget, hvad der kom forud. Atletico og Real Madrid kan sagtens vinde deres resterende kampe. Jeg tror dog, at et af holdene smider point i næste runde, hvor de er presset af Champions League.
Det er selvfølgelig rigtigt. Men det sætter den præstation det kræver af de to lidt i perspektiv.
Real Madrid taber 2-1 mod Real Sociedad, så du behøver ikke bekymre dig.
Hehe jeg bekymrer mig overhovedet ikke om Real. ATM er jeg imidlertid mere bange for...
Vi skal sætte vores lid til, at Levante kæmper røven ud af bukserne for overlevelse, når Atletico gæster dem efter returopgøret i CL semifinalen.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af emo »

Lui er helt CRsk, mål imod små hold, hvor var målene imod de store??? Pffftt...

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af FCBarcelonaChr »

emo skrev:Lui er helt CRsk, mål imod små hold, hvor var målene imod de store??? Pffftt...

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Sælg ham.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af Storken »

Kubala skrev:
Storken skrev:
Kubala skrev:Man skal have en back, der er ligesom Alves. En der god i kombinationsspillet og driblestærk, for Messi har brug for sådan en back, da vedkommende frigør Messi.
Jeg kunne godt tænke mig at høre mere om ham den driblestærke Alves. Han lyder da som en god erstatning for vores Alves, der ikke kan sætte nogen som helst 1 mod 1 i angrebet.
Alves er virkelig god til at holde på bolden og gå forbi forsvarsspillerne. Jeg synes, at Alves er driblestærk og dygtig teknisk, men jeg kan ikke overbevise dig omkring Alves, derfor vælger jeg at lade være.
Du burde nok have sorteret den første del af dit indlæg fra, hvis den sidste del skulle give nogen mening ;-)

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af emo »

Men igen, en vildt tynd kamp fra vores side af. År der skal gå så langt tid inden vi begynder at lukke kampen, vi giver jo nogle fine chamcer væk til et amputeret Gijon hold.

Vi har ingen grund til at "spare" spillerne, længere, så ved ikke helt hvorfor de ikke kan tag sig sammen fra starten af.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af Guardiola »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg kan ikke fortælle dig mod hvem eller hvornår men jeg er overbevist om at hverken ATM eller Real kommer igennem de sidste kampe uden pointtab. Intet hold har nogensinde i la ligas historie vundet de sidste 30 point i ligaen og det vil de 2 gøre hvis de vinder de resterende kampe.
Nu er der kun 3 kampe tilbage, så det er lige meget, hvad der kom forud. Atletico og Real Madrid kan sagtens vinde deres resterende kampe. Jeg tror dog, at et af holdene smider point i næste runde, hvor de er presset af Champions League.
Det er selvfølgelig rigtigt. Men det sætter den præstation det kræver af de to lidt i perspektiv.
Real Madrid taber 2-1 mod Real Sociedad, så du behøver ikke bekymre dig.
Hehe jeg bekymrer mig overhovedet ikke om Real. ATM er jeg imidlertid mere bange for...
Vi skal sætte vores lid til, at Levante kæmper røven ud af bukserne for overlevelse, når Atletico gæster dem efter returopgøret i CL semifinalen.
Eller vinde resten selv. Og se Real slutte på tredjepladsen :glad:

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af Kubala »

Storken skrev:
Kubala skrev:
Storken skrev:
Kubala skrev:Man skal have en back, der er ligesom Alves. En der god i kombinationsspillet og driblestærk, for Messi har brug for sådan en back, da vedkommende frigør Messi.
Jeg kunne godt tænke mig at høre mere om ham den driblestærke Alves. Han lyder da som en god erstatning for vores Alves, der ikke kan sætte nogen som helst 1 mod 1 i angrebet.
Alves er virkelig god til at holde på bolden og gå forbi forsvarsspillerne. Jeg synes, at Alves er driblestærk og dygtig teknisk, men jeg kan ikke overbevise dig omkring Alves, derfor vælger jeg at lade være.
Du burde nok have sorteret den første del af dit indlæg fra, hvis den sidste del skulle give nogen mening ;-)
Måske skulle jeg slet ikke have svaret. ;-)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af Piquénbauer »

Vi spiller altså en rigtig fin anden halvleg. Kritik af første halvleg er helt på sin plads (det var pinligt) men holdet blev justeret i anden halvleg og spillede rigtigt godt.

Nu skal det "bare" videreføres så vi spiller på den måde i begge halvlege og så ser det fint ud!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af Kubala »

Man skal vinde sine egne kampe. Det kan jo være, at begge Madrid klubber vinder deres respektive kampe, selvom statistikker siger det ene eller det andet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af Piquénbauer »

Ja selvfølgelig! Er heller ikke et sekund i tvivl om at det er den indstilling man har i truppen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af kklaus »

Ifølge Clos Gómez' rapport fikk Vranjes sitt andre gule (+straffe mot) for bruk av albue. Trekkes garantert tilbake!
Billede

Hvis dommeren så den (det 3. straffe) som en albue, så skal den jo dømmes - men mon ikke kortet trækkes tilbage efterfølgende.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af A$AP »

Vores 3. Straffe var den største joke ever, totalt unødvendigt for dommeren at dømme den.. Men det var alligevel sjovt.

Billede

Hvis vi ikke selv gør rent bord, så er det en skandale. Intet mindre. Vi kommer til at fejre mesterskabet i sidste runde ude mod Granada, i kampen der betyder at de rykker ned. Så går deres spillere ellers amok.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af Storken »

Kubala skrev:
Storken skrev:
Kubala skrev:
Storken skrev:
Kubala skrev:Man skal have en back, der er ligesom Alves. En der god i kombinationsspillet og driblestærk, for Messi har brug for sådan en back, da vedkommende frigør Messi.
Jeg kunne godt tænke mig at høre mere om ham den driblestærke Alves. Han lyder da som en god erstatning for vores Alves, der ikke kan sætte nogen som helst 1 mod 1 i angrebet.
Alves er virkelig god til at holde på bolden og gå forbi forsvarsspillerne. Jeg synes, at Alves er driblestærk og dygtig teknisk, men jeg kan ikke overbevise dig omkring Alves, derfor vælger jeg at lade være.
Du burde nok have sorteret den første del af dit indlæg fra, hvis den sidste del skulle give nogen mening ;-)
Måske skulle jeg slet ikke have svaret. ;-)
Det var din første fejl. Man skal aldrig gå ind i en diskussion om Alves med undertegnede, hvis man synes han er the bees knees.

Du lytter sikkert ikke til mine råd, derfor vælger jeg ikke at komme med nogle.

:cool: ;-)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis han ser det som en albue så er det virkelig skidt dømt. Det kan måske forsvares hvis han mente at Ney blev revet ned (hånden på skulderen). Men albue? Ej det holder ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster