23/4 FC Barcelona - Sporting

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:Ja selvfølgelig! Er heller ikke et sekund i tvivl om at det er den indstilling man har i truppen.
Det står og falder på Barca selv. Og ja, jeg tror også, at truppen er klar over dette, bare os, der spekulerer i sådan noget.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:Ja selvfølgelig! Er heller ikke et sekund i tvivl om at det er den indstilling man har i truppen.
Det står og falder på Barca selv. Og ja, jeg tror også, at truppen er klar over dette, bare os, der spekulerer i sådan noget.
Vi leder efter stats at berolige os selv med. Eller det gør jeg i hvert fald ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af Kubala »

Storken skrev:
Kubala skrev:
Storken skrev:
Kubala skrev:
Storken skrev:
Kubala skrev:Man skal have en back, der er ligesom Alves. En der god i kombinationsspillet og driblestærk, for Messi har brug for sådan en back, da vedkommende frigør Messi.
Jeg kunne godt tænke mig at høre mere om ham den driblestærke Alves. Han lyder da som en god erstatning for vores Alves, der ikke kan sætte nogen som helst 1 mod 1 i angrebet.
Alves er virkelig god til at holde på bolden og gå forbi forsvarsspillerne. Jeg synes, at Alves er driblestærk og dygtig teknisk, men jeg kan ikke overbevise dig omkring Alves, derfor vælger jeg at lade være.
Du burde nok have sorteret den første del af dit indlæg fra, hvis den sidste del skulle give nogen mening ;-)
Måske skulle jeg slet ikke have svaret. ;-)
Det var din første fejl. Man skal aldrig gå ind i en diskussion om Alves med undertegnede, hvis man synes han er the bees knees.

Du lytter sikkert ikke til mine råd, derfor vælger jeg ikke at komme med nogle.

:cool: ;-)

Jeg lytter til alles råd, men har dog min anden holdning/mit eget syn til/på tingene i sidste ende. Man kan også overbevise mig, men jeg vil nok ikke lytte til dig, hvis det angår Alves.
Senest rettet af Kubala lør apr 23, 2016 11:40 pm, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:Ja selvfølgelig! Er heller ikke et sekund i tvivl om at det er den indstilling man har i truppen.
Det står og falder på Barca selv. Og ja, jeg tror også, at truppen er klar over dette, bare os, der spekulerer i sådan noget.
Vi leder efter stats at berolige os selv med. Eller det gør jeg i hvert fald ;-)
Ja, det har man tendens til.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af Storken »

Kubala skrev:
Storken skrev:
Kubala skrev:
Storken skrev:
Kubala skrev:
Storken skrev:
Kubala skrev:Man skal have en back, der er ligesom Alves. En der god i kombinationsspillet og driblestærk, for Messi har brug for sådan en back, da vedkommende frigør Messi.
Jeg kunne godt tænke mig at høre mere om ham den driblestærke Alves. Han lyder da som en god erstatning for vores Alves, der ikke kan sætte nogen som helst 1 mod 1 i angrebet.
Alves er virkelig god til at holde på bolden og gå forbi forsvarsspillerne. Jeg synes, at Alves er driblestærk og dygtig teknisk, men jeg kan ikke overbevise dig omkring Alves, derfor vælger jeg at lade være.
Du burde nok have sorteret den første del af dit indlæg fra, hvis den sidste del skulle give nogen mening ;-)
Måske skulle jeg slet ikke have svaret. ;-)
Det var din første fejl. Man skal aldrig gå ind i en diskussion om Alves med undertegnede, hvis man synes han er the bees knees.

Du lytter sikkert ikke til mine råd, derfor vælger jeg ikke at komme med nogle.

:cool: ;-)
Jeg lytter til alles råd, men har dog min anden holdning/mit eget syn til/på tingene i sidste ende. Man kan også overbevise mig, men jeg vil nok ikke lytte til dig, hvis det angår Alves.
Du misforstod mit indlæg. Det var ment som en joke.

Jeg gav dig et råd (om ikke debattere med undertegnede omkring Alves), hvorefter jeg skrev:
"Du lytter sikkert ikke til mine råd, derfor vælger jeg ikke at komme med nogle.", hvilket var en reference til dit tidligere indlæg. Du prøvede at overbevise mig om Alves evner, hvorefter du skrev, at du ikke ville prøve at overbevise mig.

Joken er definitivt død nu :glad:

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af Kubala »

Storken skrev:
Kubala skrev:
Storken skrev:
Kubala skrev:
Storken skrev:
Kubala skrev:
Storken skrev:
Kubala skrev:Man skal have en back, der er ligesom Alves. En der god i kombinationsspillet og driblestærk, for Messi har brug for sådan en back, da vedkommende frigør Messi.
Jeg kunne godt tænke mig at høre mere om ham den driblestærke Alves. Han lyder da som en god erstatning for vores Alves, der ikke kan sætte nogen som helst 1 mod 1 i angrebet.
Alves er virkelig god til at holde på bolden og gå forbi forsvarsspillerne. Jeg synes, at Alves er driblestærk og dygtig teknisk, men jeg kan ikke overbevise dig omkring Alves, derfor vælger jeg at lade være.
Du burde nok have sorteret den første del af dit indlæg fra, hvis den sidste del skulle give nogen mening ;-)
Måske skulle jeg slet ikke have svaret. ;-)
Det var din første fejl. Man skal aldrig gå ind i en diskussion om Alves med undertegnede, hvis man synes han er the bees knees.

Du lytter sikkert ikke til mine råd, derfor vælger jeg ikke at komme med nogle.

:cool: ;-)
Jeg lytter til alles råd, men har dog min anden holdning/mit eget syn til/på tingene i sidste ende. Man kan også overbevise mig, men jeg vil nok ikke lytte til dig, hvis det angår Alves.
Du misforstod mit indlæg. Det var ment som en joke.

Jeg gav dig et råd (om ikke debattere med undertegnede omkring Alves), hvorefter jeg skrev:
"Du lytter sikkert ikke til mine råd, derfor vælger jeg ikke at komme med nogle.", hvilket var en reference til dit tidligere indlæg. Du prøvede at overbevise mig om Alves evner, hvorefter du skrev, at du ikke ville prøve at overbevise mig.

Joken er definitivt død nu :glad:
Haha. Var for langsom i opfattelsen der.

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af FCBSOCI »

Kubala skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Kubala skrev:Man har spillet meget godt her i anden halvleg.
Det ville være rart hvis vi kunne spille to gode halvlege.
Ja, det ville være dejligt.
Det har vi da gjort. En god halvleg i sidste uge og en god halvleg i dag. Hvad er problemet LOL.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af Daluigi »

Tolquhon skrev:
Daluigi skrev: Dårligste 6-0 sejr nogensinde.
Luksusproblem? ;-)
Citer hele indlægget eller lad vær med at citere. Enhver kunne se at kampforløbet igår berretiger min utilfredshed.
Vi scorer 4 mål det sidste kvarter! ... Det her hold er slet ikke sikre på at vinde de resterende kampe desværre...
Forumlegende

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 23/4 FC Barcelona - Sporting

Indlæg af JonasV »

Fedt nok at Skyde slap for at vælte bryllupskagen og at jeg slap for at vælte James Dean Bradfield jf. tidligere indlæg.

JonasV ser på livescore at vi har vundet 6-0:
Billede

JonasV læser efterfølgende kamptråden:
Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster