17/4 FC Barcelona - Valencia

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af JonasV »

Vi spillede jo tydeligvis ikke godt nok i dag, men vi spillede bedre end vi har gjort i et hav af kampe, vi har vundet i denne sæson, synes jeg. Tilfældigheder. Man kan ligeså godt trække lod om ligaen.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af PuyolErGud »

Jeg synes modsat en del andre kan jeg se, ikke at vi skal skille os af med Jordi Alba. Han er altså stadig en god back, men er både faldet lidt i niveau, og blevet offer for en spillestil, der åbenbart ikke virker og gavner ham. Tror ikke det er realistisk at vi kan hente en back på samme niveau som erstatning. Det skulle lige være Alaba, men den er vist ikke videre sandsynlig. Der skal købes en bedre konkurrent til ham, og så tror og håber jeg på, at vi får ham at se mere koncentreret og på toppen igen snart.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af klogfyr »

JonasV skrev:Vi spillede jo tydeligvis ikke godt nok i dag, men vi spillede bedre end vi har gjort i et hav af kampe, vi har vundet i denne sæson, synes jeg. Tilfældigheder. Man kan ligeså godt trække lod om ligaen.
Enig, jeg vil sgu også hellere se det fodbold, vi spillede i dag fremfor det, de har vist hidtil i 2016. Det er selvfølgelig til at blive idiot af med alle de brændte chancer, men vil hellere se brændte chancer end meget få chancer og langsomt spil.

allerhelst dog mange chancer og mål :cool:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Nu må vi se hvad der sker før trænere skal fyres og spillere sælges. Vi er i en KÆMPE krise pt men jeg tror stadig at vi kan tage os sammen og køre den hjem. Programmet er til at overskue og vi får en uge pause mellem kampene når vi er kommet forbi gijon.

Og så er det fedt at fansene støttede holdet hele vejen igennem i dag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af FCBSOCI »

Piquénbauer skrev:
FCBSOCI skrev:Overvejer at droppe kampen mod Espanyol, hvor jeg troede, at vi skulle sikre mesterskabet. Har måske et par billetter billigt til salg. Men Ney, øh jeg mener hey, vi kan stadig selv afgøre det...
Behold dem! Holdet skal støttes!
Du har ret. Jeg beholder dem selvfølgelig. Det er altid fedt at tage til Barcelona. Fodbold eller ej. I øvrigt vil det gøre mig rigtigt glad, hvis vi tæver Epanyol. De spiller så gennemført usympatisk mod os - og yder ingen form for modstand mod Madrid.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af kklaus »

Jeg er allerede lidt træt af næste uge.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

Jeg kan ikke lide måden, Luis Enrique praktiserer fodbold på, så alene pga. det, ville jeg have, at man skilte sig af med ham sidste sæson, og hvis man skal skille sig af ham, så er det udelukkende pga. spillet, men tror, at det er lidt dumt at skille sig af ham lige nu. Det skaber bare ustabilitet og man skal starte forfra.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af B-Freak »

Mærkelig kamp i dag som vi burde have vundet med de chancer vi havde..

Bliver godt nok nervepirrende de sidste kampe.....
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Jeg kan ikke lide måden, Luis Enrique praktiserer fodbold på, så alene pga. det, ville jeg have, at man skilte sig af med ham sidste sæson, og hvis man skal skille sig af ham, så er det udelukkende pga. spillet, men tror, at det er lidt dumt at skille sig af ham lige nu. Det skaber bare ustabilitet og man skal starte forfra.
Hvem vil du have man ansætter i stedet? Altså efter sæsonen og hvis du kunne vælge (realistisk).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Jeg kan ikke lide måden, Luis Enrique praktiserer fodbold på, så alene pga. det, ville jeg have, at man skilte sig af med ham sidste sæson, og hvis man skal skille sig af ham, så er det udelukkende pga. spillet, men tror, at det er lidt dumt at skille sig af ham lige nu. Det skaber bare ustabilitet og man skal starte forfra.
Hvem vil du have man ansætter i stedet? Altså efter sæsonen og hvis du kunne vælge (realistisk).
phpBB [video]

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Jeg kan ikke lide måden, Luis Enrique praktiserer fodbold på, så alene pga. det, ville jeg have, at man skilte sig af med ham sidste sæson, og hvis man skal skille sig af ham, så er det udelukkende pga. spillet, men tror, at det er lidt dumt at skille sig af ham lige nu. Det skaber bare ustabilitet og man skal starte forfra.
Hvem vil du have man ansætter i stedet? Altså efter sæsonen og hvis du kunne vælge (realistisk).
Ingen, for det kan man ikke rigtigt til sommer. Han skal blive, men hvis man engang henter en, så skal profilen ligne mere a la Pep. Det skal dog være en træner, der putter på og er innovativ mht. systemet.
Senest rettet af Kubala søn apr 17, 2016 11:20 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe ej jeg synes sgu det er lidt interessant. Der er mange der gerne vil af med Lucho men jeg kan ikke rigtigt komme på hvem der skulle tage over. Jeg ville virkelig frygte at man igen skulle til at sætte et hold sammen hvilket vi snart ikke har råd til med vores nuværende generation som er ved at komme lidt op i alderen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Jeg kan ikke lide måden, Luis Enrique praktiserer fodbold på, så alene pga. det, ville jeg have, at man skilte sig af med ham sidste sæson, og hvis man skal skille sig af ham, så er det udelukkende pga. spillet, men tror, at det er lidt dumt at skille sig af ham lige nu. Det skaber bare ustabilitet og man skal starte forfra.
Hvem vil du have man ansætter i stedet? Altså efter sæsonen og hvis du kunne vælge (realistisk).
Ingen, for det kan man ikke rigtigt til sommer. Han skal blive, men hvis man engang henter en, så skal profilen ligne mere a la Pep. Det skal dog være en træner, der putter på og er innovation mht. systemet.
Ah ok.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

Jeg vil dog sige, at jeg ikke har kritiseret Luis Enriques pga., at jeg ikke kunne lide hans spillestil, men kritiserede ham, for at han virker låst, eller har ikke kunnet fået hold til at præstere godt gennem sin spillestil i denne sæson(stor del af denne sæson).

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af JonasV »

Billede

500 mål. Hurraaaa...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster