17/4 FC Barcelona - Valencia

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Næh det var egentlig ikke min mening. Jeg konstaterer at det er sjældent at alder er en undskyldning i barca og når man ikke leverer så får man hug. Også selvom man er ung.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Jesni »

Kubala skrev:Man har bare kasseret en hulens masse talenter, som kunne have udviklet sig til noget, hvis man havde investeret lidt mere i dem. Tendensen fortsætter, hvilket man vil betale prisen for.
Hvilke talenter har vi for nylig sendt væk, der faktisk slog igennem og har holdt et så stabilit højt niveau, at vi kunne have brugt dem?

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

Jesni skrev:
Kubala skrev:Man har bare kasseret en hulens masse talenter, som kunne have udviklet sig til noget, hvis man havde investeret lidt mere i dem. Tendensen fortsætter, hvilket man vil betale prisen for.
Hvilke talenter har vi for nylig sendt væk, der faktisk slog igennem og har holdt et så stabilit højt niveau, at vi kunne have brugt dem?
Det er mere den måde, man forcerer på. Tello, Cuenca, Jeffren fik i det mindste en chance, som man ikke ser med de nuværende talenter. Faktisk fik de en fair chance, men når det ikke gik, så sendte man dem videre, lige nu skynder man rigtig meget, som sagt.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Jesni »

Men hvem er blevet kasseret, som havde vist noget, der var værd at efterfølge? Jeg tænker bare, at hvis den sportslige ledelse i en af verdens største fodboldklubber's analyse er at spilleren ikke er god nok, så vil jeg umiddelbart som fan synes at de nok vidste bedst.

Jeg vil faktisk gå så langt og sige de måske i nogle tilfælde har givet for lang snor til enkelte talenter som f.eks. Bojan. For helvede vi elskede den knægt, men han skulle have været solgt noget før. Samme med Cuenca. Jeg tror mere bare vi skal acceptere at den guldrand af latterligt gode talenter, der har grundlagt vores succes i en del år efterhånden ikke er noget, der altid lige er der. Og nu må vi så utålmodigt vente på dem igen.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

Jesni skrev:Men hvem er blevet kasseret, som havde vist noget, der var værd at efterfølge? Jeg tænker bare, at hvis den sportslige ledelse i en af verdens største fodboldklubber's analyse er at spilleren ikke er god nok, så vil jeg umiddelbart som fan synes at de nok vidste bedst.

Jeg vil faktisk gå så langt og sige de måske i nogle tilfælde har givet for lang snor til enkelte talenter som f.eks. Bojan. For helvede vi elskede den knægt, men han skulle have været solgt noget før. Samme med Cuenca.
Der er spillere, som viste potentiale på B-holdet, som man sendte videre uden at give dem en reel chance på førsteholdet. Man var bedre til at give spillere chancen før, f.eks. med Tello, Cuenca og Jeffren. Det viste sig, at de ikke havde, hvad der skulle til for at slå igennem hos Barca, men man prøvede dem af.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Jesni »

Kubala skrev:
Jesni skrev:Men hvem er blevet kasseret, som havde vist noget, der var værd at efterfølge? Jeg tænker bare, at hvis den sportslige ledelse i en af verdens største fodboldklubber's analyse er at spilleren ikke er god nok, så vil jeg umiddelbart som fan synes at de nok vidste bedst.

Jeg vil faktisk gå så langt og sige de måske i nogle tilfælde har givet for lang snor til enkelte talenter som f.eks. Bojan. For helvede vi elskede den knægt, men han skulle have været solgt noget før. Samme med Cuenca.
Der er spillere, som viste potentiale på B-holdet, som man sendte videre uden at give en reel chance på førsteholdet. Man var bedre til at give spillere chancen før, f.eks. med Tello, Cuenca og Jeffren. Det viste, at de ikke havde, hvad der skulle til for at slå igennem hos Barca, men man prøvede dem af.
Igen hvilke spillere? :D Jeg kan ikke komme på nogle, og hvis folk omkring dem ikke kunne se det, så tvivler jeg sku på nogle fans i Danmark har spottet noget, de ikke har. No offense, men jeg tror simpelthen bare ikke talenterne i øjeblikket har det, der skal til.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

Jesni skrev:
Kubala skrev:
Jesni skrev:Men hvem er blevet kasseret, som havde vist noget, der var værd at efterfølge? Jeg tænker bare, at hvis den sportslige ledelse i en af verdens største fodboldklubber's analyse er at spilleren ikke er god nok, så vil jeg umiddelbart som fan synes at de nok vidste bedst.

Jeg vil faktisk gå så langt og sige de måske i nogle tilfælde har givet for lang snor til enkelte talenter som f.eks. Bojan. For helvede vi elskede den knægt, men han skulle have været solgt noget før. Samme med Cuenca.
Der er spillere, som viste potentiale på B-holdet, som man sendte videre uden at give en reel chance på førsteholdet. Man var bedre til at give spillere chancen før, f.eks. med Tello, Cuenca og Jeffren. Det viste, at de ikke havde, hvad der skulle til for at slå igennem hos Barca, men man prøvede dem af.
Igen hvilke spillere? :D Jeg kan ikke komme på nogle, og hvis folk omkring dem ikke kunne se det, så tvivler jeg sku på nogle fans i Danmark har spottet noget, de ikke har. No offense, men jeg tror simpelthen bare ikke talenterne i øjeblikket har det, der skal til.
Hverken Deulofeu, Adama etc. fik en reel chance, men måske begyndte man også at gå lidt væk fra det med, at man prøvede dem af i nogle sæsoner på førsteholdet for derefter at låne dem ud osv. Det samme er tilfældet nu. Før i tiden slusede man talenterne langsomt; især under Pep.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Blaugrana92 »

Vi skulle have beholdt Ezquerro.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Jesni »

Kubala skrev:
Hverken Deulofeu, Adama etc. fik en reel chance, men måske begyndte man også at gå lidt væk fra det med, at man prøvede dem af i nogle sæsoner på førsteholdet for derefter at låne dem ud osv. Det samme er tilfældet nu. Før i tiden slusede man talenterne langsomt; især under Pep.
Men har de talenter så vist noget i de klubber, der gør at du kan se dem have en reel chance på det nuværende hold? Det har jeg meget svært ved. Og er det ikke så bedste at sende dem til mindre klubber, hvor de får noget spilletid, hvorefter de kan købes billigt tilbage, skulle de udvikle sig til noget brugbart?
Senest rettet af Jesni man apr 18, 2016 9:53 pm, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

Lige her og nu kan de ikke gøre sig gældende på holdet, men det som jeg synes, er problematisk, er måden, man gør tingene på.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Dølle kunne være i klubben i 30 år og han ville aldrig kunne spille for os. Han attitude er helt åndssvag og han har på intet tidspunkt vist tegn på at han vil ændre sig.

Men det er hamrende irriterende for han er et kæmpe talent og han ville være god i det nuværende system.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

Men synes du, at han fik en reel chance ift. spillere som Cuenca, Tello og Jeffren?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Han kom hjem fra everton og der var forventningerne at han skulle spille en del. Derfor fik han også tid i preseason men hans attitude var så elendig at Lucho hurtigt fandt ud af det ikke gik. Så blev han sendt til Sevilla og fortsatte med at være en klovn. Og nu sidder han på bænken i Everton.

Jeg mener han har fået muligheder for at vise at han er blevet voksen men det er ikke sket. Og derfor kan jeg sagtens forstå hvorfor han ikke kommer til at spille for os. Så ja.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

Det er fair, at han endte, hvor han er endt, men man har jo ændret på tingene. Man lejer spillere ud fremfor at give dem chancen først på A-holdet.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Jesni »

Kubala skrev:Lige her og nu kan de ikke gøre sig gældende på holdet, men det som jeg synes, er problematisk, er måden, man gør tingene på.
Sorry, men jeg forstår stadig ikke, hvad der er problematisk ved at indse, de ikke har niveauet, sende dem afsted med tilbagekøbsklausuler, for så at købe dem hjem igen, hvis de skulle opnået et acceptabelt niveau. Hvad er der forkert i det?

Mener du, at man skal kronisk bænke dem, for så at give dem 20 minutter hist og her, eller at man skal gå på kompromis ved at bruge dem og løbe risikoen for at tabe vigtige point i ligaen? Jeg synes også at Pep havde væsentligt bedre arbejdsbetingelser ifht. talenter, da han hev spillere som Busquets, Pedro og Pique ind, der jo alle netop havde talentet for det.

Jeg har svært ved at se, hvem LE egentligt har, der kan blive til noget. Munir? Måske. Jeg er ret skeptisk. Batra? Mjah, måske.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster