17/4 FC Barcelona - Valencia

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

Selvfølgelig gør jeg det. Du burde læse, hvordan du skriver herinde til folk.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Jønde »

Kubala skrev:Selvfølgelig gør jeg det. Du burde læse, hvordan du skriver herinde til folk.

Jeg skriver altid pænt og ordenligt til folk herinde som alle andre steder. Men da det her jo er et debat forum tillader jeg mig at gå i kødet på folks holdninger hvis jeg er uenig eller deres argumentation hvis jeg ikke syntes den hænger sammen.

I øvrigt kan man i tråden blandt andet læse andre brugere herinde skrive ting som "alle der mener at lucho skal fyres er åndsvage", det har du ikke fundet værd at fremhæve eller kommentere kritisk, men at jeg kalder din holdning for sort, finder du som værende så hårdt et angreb på dig at du sammenligne med at kalde folk for snotdumme og det betyder at slet ikke vil kommentere på det jeg faktisk skriver.
Det er sku lidt irreterende det her.
Senest rettet af Jønde man apr 18, 2016 10:55 pm, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

Tal ordentligt, hvis du vil have svar fra mig. Jeg har i øvrigt redegjort for mine holdninger. Jeg er hverken iiih og åååhh så romantisk, som du pådutter mig, og hvis du synes, at det er sort snak, hvis må du synes det.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Jønde »

Kubala skrev:Tal ordentligt, hvis du vil have svar fra mig. Jeg har i øvrigt redigeret for mine holdninger. Jeg er hverken iiih og åååhh så romantisk, som du pådutter mig, og hvis du synes, at det er sort snak, hvis må du synes det.

Syntes bestemt jeg taler ordenligt, syntes ikke det er groft at kalde en holdning for sort, men fair nok sådan er vi så forskellige.
Men jeg siger jo ikke blot at det for mig er sort, jeg fortæller dig jo også hvorfor jeg ikke kan mening med det. Så tænkte jeg at du måske ville argumentere for din holdning og på den måde måske kunne få det til at give mening for mig, eller vi kunne forblive ueninge, intet farligt i det.
At du bliver personlig i forhold til romantik delen og føler dig påduttet et eller andet, kan jeg jo ikke gøre noget ved. Men undre mig det gør jeg. Jeg skriver jo at selv ligeså håber på talenter fra egne rækker. Så hvis jeg endelig pådutter dig noget så er det i hvertfald ikke noget som jeg ikke i lige så høj grad pådutter mig selv (og alle andre).
Men du kan jo fortælle mig hvorfor u gerne vil have flere talenter som cuenca til at få chancen, når nu cuenca eller de andre du fremhæver åbenlyst ikke har haft talent nok til at gøre sig gældende?

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

Jeg orker ikke skrive det hele om igen. Jeg har redegjort for mine synspunkter og hvad jeg mente med det hele. Hvis du har læst det hele og ikke forstår det eller fik fanget pointen, så kan jeg desværre ikke forklare det til dig. Det er jeg bare ikke god nok til.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Jønde »

Kubala skrev:Jeg orker ikke skrive det hele om igen. Jeg har redegjort for mine synspunkter og hvad jeg mente med det hele. Hvis du har læst det hele og ikke forstår det eller fik fanget pointen, så kan jeg desværre ikke forklare det til dig. Det er jeg bare ikke god nok til.

Det sku fair nok, kendet det godt.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af kklaus »

Suarez got a yellow for this statement to the ref: “They are wasting time, all the time they want, and you are allowing it.” [SPORT]
Giv mig min sko tilbage, røv!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af JonasV »

Sandheden er ilde hørt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »



Den her irriterer mig stadig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Brombi »

fuck jordi alba, han skal væk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Nope. Men han må godt tænke sig lidt bedre om nogle gange.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af A$AP »


Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Storken »

A$AP skrev:
Alba gjorde jo holdet en tjeneste ved ikke at give Neymar bolden mere.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

Mht. Albas manglende aflevering til Neymar eller Suarez i den situation, kan man jo sige, at det også havde endt i ingenting. Den havde ikke kommet igennem til Suarez, og mht. Neymar, så havde målmanden opsnappet den.

Til det med Neymar, som skælder Alba ud, for ikke at aflevere til ham, er der kun at sige, at det er forståeligt, især Neymars spil taget i betragtning. Han mistede bolden gang på gang og lod Alba tage skraldet, hvor han ikke bidrog med at tilbageerobre bolden.

Jeg synes, at Alba meget ofte har været alene om venstresiden, hvor Alves trods alt har Rakitic, som hjælper ham enormt. Ini er mere offensivt indstillet end Rakitic og skal skabe plads og rum, mens Rakitic skal skabe defensiv balance, derfor skal Neymar hjælpe til noget oftere end Messi f.eks., hvilket jeg ikke synes, at Neymar har gjort på det seneste.

Der bliver kørt for hårdt på Alba. Det er helt fair at kritisere ham, men det lader til, at næsten alt er hans skyld.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Brombi »

Neymar skal fucking væk til sommer den klamme brasilianer, han bruger kræftedme mere tid på sit hår og kendall jenner end træning

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster