13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe nu ved jeg ikke om jeg er ude hvor jeg ikke kan bunde men mener at have set et billede af ini, rak, bartra, alba og busis damer sammen. Så tænker at det måske er dem?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Det er nok meget gode bud. Måske især Busi.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Jeg tror han hænger meget ud med sin frue.

Et meget sjældent billede af en solbrun Iniesta!
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Det ser helt skørt ud. Og tilnærmelsesvis sort hår også.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Det her er hvad han faktisk bruger sin fritid på.

phpBB [video]

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Hvor har jeg dog været fristet til at stjæle et af disse skilte fra diverse kiosker i Barcelona mange gange.

Billede

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Jeps. Han er dejlig.

Godt skriv om kampen og klubben status pt.
https://jenfcb.wordpress.com/2016/04/14 ... ot-enough/
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

JonasV skrev:Ini :sad: Mon ikke han savner Puyol og Xavi, og inden længe begynder at tænke i pensionsbaner. Det fornemmer jeg. Mit fodboldhjerte går i stykker den dag han stopper.
Det er lidt syret at sidde og være så ung, og så alligevel føle sig så gammel, fordi alle de spillere man voksede op med enten er godt i gang med at trække sig tilbage eller har gjort det for længe siden.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Jeg har det på samme måde med musikere. Men det er alligevel som om det er endnu mere udtalt med fodboldspillere. Og når man så har en alder hvor de spillere man har set som barn begynder at blive trænere rundt omkring, SÅ føler man sig gammel.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Godt skriv om kampen og klubben status pt.
https://jenfcb.wordpress.com/2016/04/14 ... ot-enough/
Rigtig god læsning. Og mange gode pointer!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

emo skrev:Hvis man følger Iniesta u kampen så prøver han at opildne til mere spil. Han vifter og fægter med armene, især imod forvaret og Pique. Men de reagerer ikke på ham. Man føler lidt at selvom han er anfører så føler de andre ikke at de skal lytte til ham, fordi han er sådan en sød lille dreng der aldrig bliver gal.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Meget enig Emo, og den observation gjorde jeg også. Da han fægtede med armene, tænkte jeg der var noget helt, helt galt. Det kom så meget bag på mig. Sådan bør man ikke rigtig have det med en anfører, vil jeg mene, når holdet er ved at sætte sæsonen over styr. Det var bare også et aparte tidspunkt og måde, Ini gjorde det på. Og som du skriver, var der ingen reaktion fra de andre spillere på det. Ini er fantastisk. Og bleg. Men anfører? Og nej, det er ikke helligbrøde også at kunne anlægge kritiske betragtninger om det sublime

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Det her er det første jeg har skrevet siden vores CL-exit. Det ramte fanme hårdt. Gud hvor har holdet skuffet mig. Jeg har det sådan her med resten af sæsonen:
Billede

Skifter min avatar til det når jeg får lidt livslyst tilbage. Gider ikke skrive mere.
Visca el Barca

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Luis Enrique »

Hele den anførerfordeling med automatiske forfremmelser har ikke rigtig fungeret siden Puyol stoppede. Iniesta er alt for meget good guy, Messis anførerbind er bare en dårlig Maradona-efterligning. Hvis du nu var mig, og ikke ham den anden Luis Enrique, der stod for fordelingen, så blev der skåret igennem og Mascherano blev udnævnt til anfører.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Bager skrev:Det her er det første jeg har skrevet siden vores CL-exit. Det ramte fanme hårdt. Gud hvor har holdet skuffet mig. Jeg har det sådan her med resten af sæsonen:
Billede

Skifter min avatar til det når jeg får lidt livslyst tilbage. Gider ikke skrive mere.
Vi kan stadig vinde en double. Det er sgu ret specielt og ikke noget man bare gør. Så kom op på hesten og støt holdet her den sidste måned!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Luis Enrique skrev:Hele den anførerfordeling med automatiske forfremmelser har ikke rigtig fungeret siden Puyol stoppede. Iniesta er alt for meget good guy, Messis anførerbind er bare en dårlig Maradona-efterligning. Hvis du nu var mig, og ikke ham den anden Luis Enrique, der stod for fordelingen, så blev der skåret igennem og Mascherano blev udnævnt til anfører.
Busquets egner sig også ret godt, synes jeg. Han er ikke den skrigende type, men det behøver man heller ikke at være. Han er til gengæld en ægte dirigent. Iniesta er speciel og fantastisk, men han er ikke den spilstyrende type. Det har han aldrig rigtig været, selvom han af og til har kampe hvor han bare suger boldene til sig. Udekampen mod Real for eksempel. Som regel er han dog mere spilleren med gennembruddet, end han er spilleren med taktstokken.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster