13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor skal Pique straffes? Han er da en af de eneste der faktisk har vist noget vilje...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Piquénbauer skrev:Hvorfor skal Pique straffes? Han er da en af de eneste der faktisk har vist noget vilje...
Han skal ikke straffes, der skal bare sættes generelle restriktioner for hele holdet; eksempelvis angående sociale medier. Det er min holdning.

Og grunden til, at jeg nævnte Pique og Neymars navne specifikt, er pga. Neymars aktiviteter på bl.a. Instagram og Piques online skænderier med diverse spillere, men det kunne lige så vel være en af de andre spillere. De to var bare de første jeg kom i tanke om.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Det ville være fair nok at sige ingen aktivitet med mobilen fra to timer før kampstart til en time efter kampen, men alt udover det er bare latterligt at bruge tid på. Vi skal sgu ikke bestemme om Piqué periscoper sin middag med Shakira eller om Neymar udveksler nudes med en eller anden supermodel. Jeg nægter simpelthen at tro på at det har nogen som helst - ikke engang bare den mindste - form for indflydelse på deres præstation. No way. No way in hell.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Luis Enrique »

'When I was playing, we played cards on the coach when we went to matches, we talked and we had communication,' he added.

'Now everyone just puts on his headphones and is in his own world. For young players it is all about themselves and less about communication with the rest of the players.

'That is maybe one of the reasons they don't talk any more on the pitch. Communication on the pitch is so important even if it is just to help your team mates and say 'time' or 'turn'!

'That's so difficult now. To deal with this we do sessions in training, different exercises every week which are all about focus, communication and concentration.'
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... ayers.html

Da jeg sad og så Barcelona-Atlético i går på en bar, var jeg den eneste - ud af fem lige rundt om baren - der i lange stræk af 2. halveg (!) ikke sad med snuden nede i min smartphone af den årsag, at jeg ikke ejer én. Kampen - eller samtalen med de øvrige - var åbenbart ikke interessant nok; de pågældende ville hellere være et andet sted. Tankevækkende - lige som når man møder folk på gåtur i skoven, der går rundt med høretelefoner på.

Det er næppe undersøgt til bunds, men der er nok ingen grund til ikke at tro, at zapperkulturens nedbrydning af koncentrationsevnen og så de såkaldt sociale medier ikke også skulle have indflydelse på afviklingen af fodboldkampe.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe det der lugter altså ret meget af en ældre generation som har ondt i bagdelen over at de ikke kan finde ud af de der skide smartphones...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Piquénbauer skrev:http://www.bt.dk/fodbold/tv2-vaert-prov ... paa-bolden

Det her er jo bare latterligt. Det er SYV år siden! Og det er jo ikke fordi barca har reddet på en bølge af dommerhjælp siden.

Der var forresten ingen der brokkede sig fra klubben efter kampen.
Er der nogle, der har skrevet til ham at i 7 år har vi ikke hørt på andet end hånd på bolden, men nu er der ingen, der himler op, om at det er snyd????

Der vil altid være enkelte fans, der vil give det manglende straffespark skylden for at vi røg ud. Men synes faktisk at langt de fleste overhoved ikke nævner det, ihvertfald herinde og spillerne heller ikke.

Med det sagt, så har jeg altid syntes, at Thomas Kristensen var noget af en douche, og dette har ikke gjort den holdning mindre.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg synes bare det er pinligt at folk så ikke nævner det latterligt tynde røde kort til Abidal. Eller at vi blev snydt i første kamp. Eller at vi blev voldtaget af dommeren året efter mod inter.

Der var mange der var utilfredse i kampens hede men efterfølgende har hverken fans (i hvert fald størstedelen) eller klubben brokket sig over det og ønsket atm tillykke med en fortjent semi.

Men hvor er jeg dog træt af stadig at høre på den fucking kamp. Kom videre!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Kan fint hitte ud af smartphones, men synes der burde være grænser. Ikke at det afgjorde kampen i går, men generelt.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Tello skrev:Kan fint hitte ud af smartphones, men synes der burde være grænser. Ikke at det afgjorde kampen i går, men generelt.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Jeg kan godt se at det ikke er så smart at ney sidder og liker billeder 35 min før kampen går i gang. Men ellers skal spillerne have lov til at gøre præcist det de vil. Altså indenfor fornuftens rammer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Piquénbauer skrev:
Tello skrev:Kan fint hitte ud af smartphones, men synes der burde være grænser. Ikke at det afgjorde kampen i går, men generelt.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Jeg kan godt se at det ikke er så smart at ney sidder og liker billeder 35 min før kampen går i gang. Men ellers skal spillerne have lov til at gøre præcist det de vil. Altså indenfor fornuftens rammer.
Og indenfor klubbens/trænerens rammer. Det kræver nosser at håndtere og irettesætte superstjerner, men man gør dem jo en bjørnetjeneste ved at lade være.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Nah det tror jeg egentlig ikke at man gør. Kan ikke se hvad det at pique og ney godt kan lide twitter skulle have at gøre med deres præstationer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Piquénbauer skrev:
Tello skrev:Kan fint hitte ud af smartphones, men synes der burde være grænser. Ikke at det afgjorde kampen i går, men generelt.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Jeg kan godt se at det ikke er så smart at ney sidder og liker billeder 35 min før kampen går i gang. Men ellers skal spillerne have lov til at gøre præcist det de vil. Altså indenfor fornuftens rammer.
Men hun var jo møglækker? ;-)

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hahaha det billede der!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:http://www.bt.dk/fodbold/tv2-vaert-prov ... paa-bolden

Det her er jo bare latterligt. Det er SYV år siden! Og det er jo ikke fordi barca har reddet på en bølge af dommerhjælp siden.

Der var forresten ingen der brokkede sig fra klubben efter kampen.
Også ganske sjovt at læse flere steder på FB, at vi Barcelona-fans åbenbart mener at alt var imod os: " Dommeren dømme ikke straffe, græsset ikke klippet ordenligt, banen ikke vandet osv.."

Tror vi er mange der flags lægger os ned og erkender nederlaget. Synes jeg vi plejer at være gode til.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Opinions tend to differ og fred være med det.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster