13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Nej det var noget i stil med at vi bevidst gik ned i kadence hvilket vi altid gør. Vi er altid skidt i de første måneder af året da holdet træner hårdere i denne periode hvilket påvirker formen. Jeg kan simplethen ikke forstå hvorfor det var så latterligt af mig at pointere det?

Det som man så korrekt kan være efter mig pga er at jeg sagde at vi ville komme igen og spille godt. Det har vi ikke.
Vi lader den bare ligge.

Jeg brugte dig som en boksebold, så jeg kunne komme af med mine frustrationer :sad: :cry:

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Fedtmule skrev:Alle burde vise sig fra den bedste side lige nu, over for andre fans.

Det er så sjældent, at vores hold har nedtur sammenlignet med alle de andre hold. Og vi bliver hånet for at være dårlige fans, der bare er stor i kæften.

Lad os være de store nu, og lægge os flat ned for en sjælden gangs skyld. Vi var det dårligste hold over 2 kampe, og det er fuldt fortjent vores rejse stopper her. Straffe eller ej.
Meget enig.

... Og er der virkelig nogen der tror på, at det straffespark var blevet sparket ind? ;-)
Forumlegende

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Nåh, men alle sejl ind på La Liga. Alle børnene troede vi vandt Champions League. Men det gjorde vi ikke. Godnat.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

JonasV skrev:
Piquénbauer skrev:
JonasV skrev:
Piquénbauer skrev: Ah ok så vil du ikke det. Du vil bare have at dem der er tættest på holdet så de samme faresignaler som nogle barcafans. Jeg er med.
:lol:
Sorry JonasV men jeg tvivler på at man ikke har set de problemer der har været. Men i stedet for bare at ignorere dem som du tror så tror jeg man har prøvet at rette op på det og så ikke har været i stand til det.

Det hele er spekulationer men jeg nægter simpelthen at tro på at man ikke har prøvet at gøre noget.
Og det har du sikkert også ret i. Men det, der gør at jeg åbenbart er så træt af det at jeg gider at sidde og hælde galde ud på et internetforum er, at det simpelthen har været så svært at få øje på en reaktion eller nogle reelle justeringer. Både taktisk og når det kommer til gejsten. Det har været pinefuldt at overvære over så lang tid, og det er det, jeg reagerer på.

Jeg kommer sikkert til at fremstå mere negativ end jeg i virkeligheden er, men sådan er det vel nu engang, når vi diskuterer disse specifikke emner, og befinder os ret meget i hver vores grøft.
Og det kan jeg sagtens forstå. Det er røv irriterende at vi er ude af cl og har gjort ligaen spændende. Jeg har efterhånden skrevet mange gange hvorfor jeg tror at vi ikke har set reaktioner og justeringer. Eller jeg mener faktisk man har prøvet at justere men det har bare overhovedet ikke fungeret (messi centralt f.eks.).

Jeg er personligt bare træt af at folk råber og skriger over ting som jeg er fuldt klar over at man allerede ved i truppen. Men som man ikke kan gøre ret meget ved. For hvis man kunne det så tror jeg virkelig ikke at dette hold der er så besatte af at vinde ikke ville gøre det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Nej det var noget i stil med at vi bevidst gik ned i kadence hvilket vi altid gør. Vi er altid skidt i de første måneder af året da holdet træner hårdere i denne periode hvilket påvirker formen. Jeg kan simplethen ikke forstå hvorfor det var så latterligt af mig at pointere det?

Det som man så korrekt kan være efter mig pga er at jeg sagde at vi ville komme igen og spille godt. Det har vi ikke.
Vi lader den bare ligge.

Jeg brugte dig som en boksebold, så jeg kunne komme af med mine frustrationer :sad: :cry:
Jeg kan tage det Storken! Så du bokser bare igennem ;-)

Ej det er hårdt at tabe men et eller andet sted så må man også minde sig selv om hvor meget glæde dette hold har givet os. Vi skal en sæson tilbage og så vandt vi en treble!
Senest rettet af Piquénbauer ons apr 13, 2016 11:20 pm, rettet i alt 1 gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af SirJonas »

Storken skrev:
Fedtmule skrev:
Storken skrev:Billede

Vi burde have scoret 0,8 mål i gennemsnit ud fra de forsøg vi havde. Det er ualmindeligt ringe, når vi havde bolden omkring Atleticos felt i 80% af tiden.
Storken, hvilket program kan udregne sådan noget dér ?
Metoden bag kan læses her:
http://cartilagefreecaptain.sbnation.co ... cted-goals

Alt data er fra Opta, der eksempelvis også leverer til Whoscored.
Sidste spørgsmål, Storken.

Hvordan finder du så en grafik som denne?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15050
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1694 gange
Blevet takket: 1127 gange
Kontakt:

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Vi må indrømme at Atletico var bedre denne gang og det skal vi acceptere og ønske dem held og lykke fremover.
Positiv ting er at CL er overstået og vi skal ikke tænke mere på det. Tomorrow is a new day. Vi SKAL reagere nu og lære af vores fejl så vi beholder første pladsen i ligaen.
Jeg glæder mig allerede til weekendens kamp og alle de resterende kampe. Her skal forsvaret strammes 200%.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Fedtmule skrev:
Storken skrev:
Fedtmule skrev:
Storken skrev:Billede

Vi burde have scoret 0,8 mål i gennemsnit ud fra de forsøg vi havde. Det er ualmindeligt ringe, når vi havde bolden omkring Atleticos felt i 80% af tiden.
Storken, hvilket program kan udregne sådan noget dér ?
Metoden bag kan læses her:
http://cartilagefreecaptain.sbnation.co ... cted-goals

Alt data er fra Opta, der eksempelvis også leverer til Whoscored.
Sidste spørgsmål, Storken.

Hvordan finder du så en grafik som denne?
Twitter. Den her gut smider dem op i ny og næ:
https://mobile.twitter.com/MC_of_A

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Piquénbauer skrev:
JonasV skrev:
Piquénbauer skrev:
JonasV skrev:
Piquénbauer skrev: Ah ok så vil du ikke det. Du vil bare have at dem der er tættest på holdet så de samme faresignaler som nogle barcafans. Jeg er med.
:lol:
Sorry JonasV men jeg tvivler på at man ikke har set de problemer der har været. Men i stedet for bare at ignorere dem som du tror så tror jeg man har prøvet at rette op på det og så ikke har været i stand til det.

Det hele er spekulationer men jeg nægter simpelthen at tro på at man ikke har prøvet at gøre noget.
Og det har du sikkert også ret i. Men det, der gør at jeg åbenbart er så træt af det at jeg gider at sidde og hælde galde ud på et internetforum er, at det simpelthen har været så svært at få øje på en reaktion eller nogle reelle justeringer. Både taktisk og når det kommer til gejsten. Det har været pinefuldt at overvære over så lang tid, og det er det, jeg reagerer på.

Jeg kommer sikkert til at fremstå mere negativ end jeg i virkeligheden er, men sådan er det vel nu engang, når vi diskuterer disse specifikke emner, og befinder os ret meget i hver vores grøft.
Og det kan jeg sagtens forstå. Det er røv irriterende at vi er ude af cl og har gjort ligaen spændende. Jeg har efterhånden skrevet mange gange hvorfor jeg tror at vi ikke har set reaktioner og justeringer. Eller jeg mener faktisk man har prøvet at justere men det har bare overhovedet ikke fungeret (messi centralt f.eks.).

Jeg er personligt bare træt af at folk råber og skriger over ting som jeg er fuldt klar over at man allerede ved i truppen. Men som man ikke kan gøre ret meget ved. For hvis man kunne det så tror jeg virkelig ikke at dette hold der er så besatte af at vinde ikke ville gøre det.
Fair nok. Jeg tror så bare at med dette hold, hvor der er så uhyggeligt store kvaliteter, burde det have været muligt at forvalte materialet og situationen bedre. Min fornemmelse er at man godt kunne have gjort noget ved det. Men dit gæt er ligeså godt som mit. Over og ud.

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af j´♥ le foot »

Lopezzz skrev:Vi må indrømme at Atletico var bedre denne gang og det skal vi acceptere og ønske dem held og lykke fremover.
Positiv ting er at CL er overstået og vi skal ikke tænke mere på det. Tomorrow is a new day. Vi SKAL reagere nu og lære af vores fejl så vi beholder første pladsen i ligaen.
Jeg glæder mig allerede til weekendens kamp og alle de resterende kampe. Her skal forsvaret strammes 200%.

:smile:
Billede

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Der venter os nogle spædende kampe. Jeg glæder mig til at se, hvordan spillerne og fremfor alt, træneren reagerer oven på det her.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Nej det var noget i stil med at vi bevidst gik ned i kadence hvilket vi altid gør. Vi er altid skidt i de første måneder af året da holdet træner hårdere i denne periode hvilket påvirker formen. Jeg kan simplethen ikke forstå hvorfor det var så latterligt af mig at pointere det?

Det som man så korrekt kan være efter mig pga er at jeg sagde at vi ville komme igen og spille godt. Det har vi ikke.
Vi lader den bare ligge.

Jeg brugte dig som en boksebold, så jeg kunne komme af med mine frustrationer :sad: :cry:
Jeg kan tage det Storken! Så du bokser bare igennem ;-)

Ej det er hårdt at tabe men et eller andet sted så må man også minde sig selv om hvor meget glæde dette hold har givet os. Vi skal en sæson tilbage og så vandt vi en treble!
Vi er alt for forkælede :-)

Jeg er dog så heldig at holde med et af de ringeste hold i NFL (Miami Dolphins), så jeg kommer ned på jorden omkring september-december hvert år :sad: :glad:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Alba: "No penalty given for handball Atletico? Referee made a mistake, but we can't blame him for not qualifying." #fcblive
Jeg er så meget glad for den kommentar og attituden.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Jesni »

Visca El Barca skrev:Der venter os nogle spædende kampe. Jeg glæder mig til at se, hvordan spillerne og fremfor alt, træneren reagerer oven på det her.
Enig. Ingen spiller skal stå alene med skylden, men Alves var helt væk.
Senest rettet af Jesni ons apr 13, 2016 11:28 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af SparetireDad »

Nogen der ved, hvor man kan finde stats over "distance covered" på spillerniveau?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster