9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

FCBarcelonaChr skrev:
Piquénbauer skrev:Og der vandt vi en treble... Og sidste år da vi tabte 1-0 på anoeta vandt vi også en treble... Hmm jeg tror sgu vi vinder en treble i år ;-)
Tja ... der er ved at danne sig et mønster her.
Hehe ja det skulle man mene!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Piquénbauer skrev:Og der vandt vi en treble... Og sidste år da vi tabte 1-0 på anoeta vandt vi også en treble... Hmm jeg tror sgu vi vinder en treble i år ;-)
Tja ... der er ved at danne sig et mønster her.
Hehe ja det skulle man mene!
Et eller andet skal man jo håbe på. :smile:

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Hvad går i gennem hovedet på LE. Historikken imod La Real, vel vidende om at en sejr i dag kunne have lukket ligaen helt, så stiller han op med en spiller som ikke har spillet en sæson og en spiller som ikke kender sin plads, samt en spiller som ikke kan spille venstre back.

Alt det han gør i denne kamp er noget han skal gøre hjemme imod Las Palmas, ikke ude imod en modstander vi ikke har det godt med.

Det er virkelig dårligt planlægning fra hans side af og dem har han haft en del af. Vi vinder meget med ham men han er bare ikke den smarteste...

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Nogen der så pokal overrækkelsen på Anoeta efter kampen??
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck tømmermænd og det her.. Og Real unger på mandag.. Jeg magter ikke mit liv lige nu..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af ulrich »

Michman skrev:Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck tømmermænd og det her.. Og Real unger på mandag.. Jeg magter ikke mit liv lige nu..
Tabellen lyver aldrig.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Det værste ved de seneste kampe er for mig den usikkerhed, der kommer krybende. Der er umiddelbart mindst fire forklaringer på vores nedtur mod Real Sociedad, som jeg ser det - og I har sikkert nogle andre og bedre bud:
1. Spillerne er ekstremt optaget af at genvinde CL, som det første hold nogensinde, og har derfor (ubevidst) haft fokus på returkampen mod Atl. Madrid.
2. Spillerne er slidte efter en meget lang sæson med stort set to kampe hver uge.
3. Spillerne er inde i et formdyk.
4. Vi har længe ikke spillet særligt godt, men haft heldet og vundet alligevel (fx mod Las Palmas)

Hvis den første forklaring gør sig gældende er der håb forude. Er årsagen en af de øvrige forklaringer, ser det meget svært ud med hensyn til at genvinde the treble.

I øvrigt synes jeg, at Lucho mangler et modtræk, når modstanderen parkerer bussen og spillet ikke flyder. Det ser ud som om, at han har taktisk svært ved at finde på en plan B. I dag lavede Messe sine diagonal afleveringer i en uendelighed, uden at de overhovedet gjorde skade på modstanderen. Neymar kom dårligt forbi sin oppaser og trak konsekvent midt ind over banen, hvor det var komplet ufarligt. Måske må vi bare erkende, at vi er et ordinært hold, hvis ikke MSN spiller op til sit absolut bedste. Håber, at jeg bare er lidt for pessimistisk efter vores nedtur. Kan I muntre mig op? :cry: .

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det ved jeg ikke om jeg kan. Men jeg kan fortælle dig at oddset på at vi vinder la liga er 1.13 mens oddset på real og atm er henholdsvis 13 og 14.5. Så ifølge bookmakerne så er vi stadig KÆMPE favoritter til at vinde ligaen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Since Liga has 20 teams and winner game gets 3 points, every leader with 3+ points lead after 32 rounds has won the Liga #fcblive [via opta]
Du får lige lidt mere beroligende FCBSOCI ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Det er foruroligende.

Endnu en kamp, hvor vi ikke rammer niveauet. Jeg forstår heller ikke Luchos tilgang. Han ved, vi har det historisk svært på Anoeta. Så stiller vi med Munir, Turan, Rafinha og Roberto. Suarez havde karantæne, så der var ikke noget at gøre. Kampen beviser, at der er et væsenligt spring fra vores startelver til reserverne - især i angrebet.

Jeg ved ikke om vi er inde i en formmæssig bølgedal. Vi er ihvertfald ret inkonsistente i vores præstationer. Af en eller anden årsag. Det kan være opstillingerne, taktikken, formen, motivationen etc. Det er ikke mere end tre uger siden, hvor vi spillede den bedste halvleg i hele sæsonen efter min mening. Hvis ikke vi bliver konsistente, så får vi svært ved at hente ligaen hjem, genvinde CL og vinde CdR.

Jeg tror på holdet, det synes jeg de har fortjent med historien in mente. Men det skal godtnok vendes lynhurtigt, for vi er ved at smide det hele lige nu.
Visca el Barca

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

@Bager
Enig. Foruroligende opsummerer meget godt det de fleste nok føler. Vi spiller 39 kampe i træk uden nederlag og så taber vi to i streg + slår måske kun Atl. Madrid fordi de bliver reduceret til 10 mand. Jeg ville så gerne kune få ro i sindet med en fornuftig forklaring på, hvad der er gået galt. Tvivlen, usikkerheden, desperationen etc. har meldt sin ankomst.

Omvendt er vi i Copa del Rey finalen, kan selv afgøre mesterskabet og har en fornuftig chance for at gå i semien i CL.
Mon vi ikke havde været MEGET tilfredse inden sæsonen startede, hvis vi fik det 'tilbudt'?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Vi har valencia, gijon og espanyol hjemme og depor, betis og granada ude. Her er jeg overbevist om at vi vinder alle hjemmekampene. Og jeg kan virkelig ikke se os tabe mere end en udekamp.

Samtidig kræver det at både real og atm vinder deres resterende kampe og det tror jeg ikke at de gør.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Ramme plet alt efter hvordan man ser det. Bare fordi man har gode resultater normalt imod disse hold er det ikke ensbetydende med at man får det igen. Hvorfor skulle Valencia eller Español ikke sætte en vild modstand, fordi de ved at de kan fravriste os mesterskabet?

Det er alt andet end acceptsvelt at smide 8 point på tre kampe i ligaen. Det er virkelig foruroligende, især fordi spillet ikke har vist at vi kunne have vundet de kampe.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Nah den rammer sgu bare plet. Især med det der bliver skrevet om fansene.

Du mener simpelthen ikke at spillet var nok til en sejr i går? Vi havde rigeligt med chancer til at vinde kampen i går. Og det samme kan siges om real kampen.

Og selvfølgelig tager hverken Valencia eller espanyol point fra os. Og slet ikke når vi har mere at spille for end dem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster