9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Ligeså meget selvfølgelig, som vi selvfølgelig svarede kræfter og spillere i de første måneder af året, som var undskyldning for at spillet jo ikke var toppen. Spillet er det samme nu, men heldet er der ikke mere.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Så du tror simpelthen ikke på at man som man har gjort stort set hver sæson gik ned i kadence for at have mere energi i slutningen af sæsonen? Og kan det måske tænkes at vores smalle trup så har gjort at det ikke var nok?

Det eneste jeg ser her er nogle folk der har råbt og skreget om at vi ikke kunne blive ved med at vinde. No shit. Det ændre dog ikke på at vi stadig er i en fremragende situation og når modstanderne nu bliver mere overkommelige så skal denne mini krise nok vende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:... så skal denne mini krise nok vende.
Sådan har du skrevet om vores spillemæssige krise siden midten af januar eller noget i den dur. "Det skal nok vende." Det er ikke vendt endnu og nu har resultaterne svigtet os i to nøgle-kampe. Jeg fatter simpelthen hat og briller af den der blinde tillid til at det hele nok skal ordne sig lige om lidt og at vi da under ingen omstændigheder kan smide point til hold som Valencia, Espanyol, Deportivo eller Betis. Det er åbenbart totalt utænkeligt af en eller anden grund jeg ikke helt kan regne ud. Det er virkelig complacency at its finest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har vel bare tillid til en træner og et hold som har givet mig så meget glæde over de sidste år. At du så hellere vil brokke dig og se det værste skal du være velkommen til.
Senest rettet af Piquénbauer søn apr 10, 2016 1:59 pm, rettet i alt 1 gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Fritte skrev:Arda og Vidal har ikke været 5 potter pis værd. Truppen er mega smal og vi har kørt på de samme spillere i så lang tid. Der skal købes nye spillere ind til sommer. Nyt blod. Det er en katastrofe hvis vi ikke får en kompetent 4. angriber ind.
Vidal har ikke fået så mange chancer som Arda og Vidal gjorde det fint imo.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Vidal skal spilles mere som alba. Problemet har imo været at man har forsøgt at spille ham som alves men han er overhovedet ikke stærk nok i kombinationsspillet hvilket virkelig er noget alves kan. Jeg tror stadig han kan blive en succes hvis han bliver spillet mere i dybden og ellers brugt til at skabe bredde.

Omkring turan så tror jeg at form spiller ind. Han er vant til at spille off midt eller på kanten hvor han rigtigt nok deltager i presset. Men som cm skal man bare løbe mere og man har et større defensivt ansvar. Det har han ikke kunne løfte helt endnu og det kan sagtens tage noget tid før han kommer til at kunne levere det der kræves. Hvis han altså kommer til det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Her er slutprogrammet. Kan ikke se real komme igennem deres uden pointtab. Og slet ikke hvis de går videre i CL. Når det kommer til ATM så skal vi håbe på et pointtab i bilbao. Det vigtigste er dog at ingen af de 2 hold kan tillade sig at smide point. Hvis de gør det så må det med vores program være slut for dem.

Og hvor kunne det være smukt at tage mesterskabet hjemme mod espanyol! Det kan næsten ikke være smukkere :cool:
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Piquénbauer skrev:Billede

Her er slutprogrammet. Kan ikke se real komme igennem deres uden pointtab. Og slet ikke hvis de går videre i CL. Når det kommer til ATM så skal vi håbe på et pointtab i bilbao. Det vigtigste er dog at ingen af de 2 hold kan tillade sig at smide point. Hvis de gør det så må det med vores program være slut for dem.

Og hvor kunne det være smukt at tage mesterskabet hjemme mod espanyol! Det kan næsten ikke være smukkere :cool:
Espanyol vil sparke, slå, rive, flå, råbe og kaste alt hvad de kan, for at vi ikke får det mesterskab.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

I går uovervindelige, i dag ordinære, i morgen? Frygter det værste, håber det bedste.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Jesni »

FCBSOCI skrev:I går uovervindelige, i dag ordinære, i morgen? Frygter det værste, håber det bedste.
Roooooooolig nu. Der blev fortaget en klog beslutning af LE ved at spare spillere til den kamp. Nu har vi et relativt friskt hold til CL, og vi kan sagtens hold et trepoints-forspring. Og mon ikke de andre hold også kunne gå hen og fucke op.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Ini afliver i hvert fald trætheden, noget jeg mener, ikke er tilfældet, for ellers havde man ikke set iver mod Atleti og i går mod Real Soc. i anden halvleg.
"Hvis den fysiske form ikke var i orden, ville vi have haft det sværere i anden halvleg og de ville have skabt mere mod os."
På Piques udtalelser lader det til, at man er mere optaget af CL(vigtigste trofæ i denne sæson af dem alle) end ligaen. Kan også være, at der er gået noget galt med oversættelse.
”Den vigtigste kamp er onsdag, hvor det handler om den vigtigste turnering af dem alle. Den kamp er utrolig vigtig for os."
Opstillingen var i hvert fald helt gal. Luis Enriques selvmål var opstillingen.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Vigtigste turnering af dem alle? Hold nu kæft Pique!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Piquénbauer skrev:Jeg har vel bare tillid til en træner og et hold som har givet mig så meget glæde over de sidste år. At du så hellere vil brokke dig og se det værste skal du være velkommen til.
At mene at vores spil har været i krise længe, har intet gøre med ikke at sætte pris på alle de gode oplevelser vi har haft over de senere år. Det med at man er en falsk/dårlig fan, hvis man er negativ, tager overhånd på Twitter og andetsteds. Ved godt, det ikke er det, du skriver, men det har snerten af det.
Når vi brokker os, er det jo netop fordi vi er passionerede omkring denne klub, og at det gør ondt at opleve at spillet trækker i en retning, man ikke er glad for. Det er ikke brok for brokkens skyld - og bemærk at det ikke har noget at gøre med at vi kun kan støtte holdet når det vinder.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster