5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DeanCassady
Indlæg: 1591
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af DeanCassady »

Bliver spændende at se, om Lunte føler, at han har noget at bevise overfor sin gamle klub. Såfremt han altså overhovedet kommer på banen.
Robert Zimmerman

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af JonasV »

Det springende punkt, for mig, er vores indstilling. Jeg kan leve med dårlige resultater, hvis jeg sidder med en fornemmelse af at vi gør hvad vi kan.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Godmorgen og helt enig, Jonas.

Jeg er stadig meget i kulkælderen efter i lørdags. Jeg kan virkelig kun blive positiv overrasket i aften.

Gejst, golazo og glidecreme, så skal det nok gå.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20523
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1093 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Fritte skrev:Kan det passe at Atletico kun har lukket 3 mål ind i CL i år? Av det bliver svært :eek:
De er så åndssvagt stærke. Håber virkelig at gutterne er maks tændte og at de tre i front kan skabe problemer for dem. Men det bliver møg svært.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1125 gange
Kontakt:

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Fritte skrev:Kan det passe at Atletico kun har lukket 3 mål ind i CL i år? Av det bliver svært :eek:
Det laver vi om på i aften ;)
MDCCCXCIX

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Det der beroliger mig en lille bitte smule, sådan at nervøsiteten kun ligger på et niveau omkring ulideligt og ikke totalt ulideligt, er at vi i de to kampe i Ligaen har haft "okay" styr på dem. Så meget som man nu kan have styr på dem. Afhængig af linjen dommeren ligger, har vi også set, at de kan miste lidt fokus, og på den led for en masse dumme gule kort. Så hvis vores spillere kan holdehovedet koldt, samt at publikum virkelig bakker op, så tror vi klarer det helt fint.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

De må bare ikke score. Hvis vi kan holde dem fra at få et udebanemål så er vi godt på vej...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Storken »

Vi burde starte med Arda og Mathieu, da de herved ikke kan komme ind fra bænken og ødelægge det for os.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Storken skrev:Vi burde starte med Arda og Mathieu, da de herved ikke kan komme ind fra bænken og ødelægge det for os.
Tænker at Mathieu ville ødelægge en hel del, hvis han startede inde lige netop nu...

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Denne kamp bliver helt omvendt af hvad Ath. Madrid er vant til... jeg tror at vi vinder 4-0. Der er bare et eller andet der siger mig det.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20523
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1093 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

SpillerSomMESSI skrev:Denne kamp bliver helt omvendt af hvad Ath. Madrid er vant til... jeg tror at vi vinder 4-0. Der er bare et eller andet der siger mig det.
Mother of jinx... :)

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

FCBarcelonaChr skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Denne kamp bliver helt omvendt af hvad Ath. Madrid er vant til... jeg tror at vi vinder 4-0. Der er bare et eller andet der siger mig det.
Mother of jinx... :)
Jeg tror ikke på jinx.. det er pure overtro og kan ikke påvirke udfaldet af noget som helst.

Hvis man kunne jinxe ville en ligeså optimistisk Ath. Madrid fan kunne komme med et lige så godt gæt blot omvendt, og så ville jinxen være af-jinxset.

Det svarer til at man kaster en sort kat over venstre skulder hver gang man smadrer et spejl i hovedet på en kælling når hun ikke gider klippe hækken.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20523
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1093 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

SpillerSomMESSI skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Denne kamp bliver helt omvendt af hvad Ath. Madrid er vant til... jeg tror at vi vinder 4-0. Der er bare et eller andet der siger mig det.
Mother of jinx... :)
Jeg tror ikke på jinx.. det er pure overtro og kan ikke påvirke udfaldet af noget som helst.

Hvis man kunne jinxe ville en ligeså optimistisk Ath. Madrid fan kunne komme med et lige så godt gæt blot omvendt, og så ville jinxen være af-jinxset.

Det svarer til at man kaster en sort kat over venstre skulder hver gang man smadrer et spejl i hovedet på en kælling når hun ikke gider klippe hækken.
Hahaha!

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Tello »

Går ind til den her kamp med lave forventninger. Gider ikke sidde og håbe på, at MSN bomber Atl m.m. Sætter mig i sofaen, tænder kampen og forholder mig neutralt. Gider simpelthen ikke blive sur, vred, rasende og skuffet..

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Tello skrev:Går ind til den her kamp med lave forventninger. Gider ikke sidde og håbe på, at MSN bomber Atl m.m. Sætter mig i sofaen, tænder kampen og forholder mig neutralt. Gider simpelthen ikke blive sur, vred, rasende og skuffet..

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Ja ja. Det kommer jo så bare overhovedet ikke til at ske. Ligeså snart kampen er i gang bliver det hedt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster