2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Tello »

Det det gør mest ondt dagen derpå, er mindet om, at svinet Perez gik smilende forbi samtlige tilbageværende præsidenter, velvidende om, at hans største stjerne havde givet os et nederlag på egen bane, i en mindekamp.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Alright. Vi ser altså virkelig forskelligt på tingene. Jeg synes overordnet, vi lignede 2016-udgaven af os selv på en prik - med nogle marginaler til forskel. Synes ikke denne præstation var svær at se komme. Bort set fra at jeg havde håbet på at Clasico-effekten ville gøre noget godt for os. Men ok ok, vi er i hver vores vejbane. Vi må finde andre ting at være enige om, så!
Men vi spillede jo overhovedet ikke på samme måde som i de andre kampe? De taktiske ændringer fuckede alt op. Så medmindre du tænker på indstillingen (og her er jeg også uenig) så kan jeg ikke se hvordan dette lignede 2016 udgaven?

Og må jeg forresten spørge om du har gjort dig nogle tanker om hvorfor holdet spiller som det gør? Det virker som om der er en del der brokker sig men samtidig ikke rigtigt tager højde for det som truppen har været igennem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Tænk på hvad vi ellers kunne have brugt de Turan penge på. Jeg tror godt man kunne have købt en solid, ung venstreback for de penge.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Giv ham nu lidt tid. Han har siddet og kigget i et halvt år og er nu blevet kastet for løverne i et meget svært system. Der er ingen spillere der skifter klub og bare går amok med det samme. Turan skal dømmes på næste sæson. Denne kan man ikke bruge til ret meget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Dette her nederlag kan sagtens sammenlignes med deres nederlag på Bernabeu så vi er lige nu.
De fik lidt blod på tænderne nu og denne sejr vil muligvis hjælpe dem med at komme ud af krisen.
Vi skal bare hurtig glemme det her og komme videre. Håber på at spillerne bliver mere opsatte på tirsdag og vil hurtig rette på weekendens fejl.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af A$AP »

note: ronaldo's entourage didn't like pique referring - during last year's title celebrations - to ronaldo's drunk 30th birthday party
Tw Katia Aveiro (singer, sister Ronaldo): "Wonder if Pique will do #periscope Everything started with you, no? #WhoKnows" [@katiaaveiro]
Hahah, hvor kom det lige fra?

''Singer'' er der overhovedet nogen der kender til hendes musik? Ronaldo må da krumme tæer hver gang hun udtaler sig om noget.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Jesni »

FCBSOCI skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Det er fandeme respektløst det der, føj.. Smuk mosaik og alt det der og så er der nogen der vil ''ødelægge'' det. Har et meget ambivalent forhold til Ronaldo, men lige dér, steg han et par grader, i den rigtige retning.
Som enhver anden Barca fan bryder jeg mig ikke om Ronaldo (surprise). Husker dog også for nogle år tilbage da Danmark mødte Portugal og en af vores spillere havde jubilæum og blev hyldet (husker ikke hvem). Ronaldo var en af de få, der klappede. Sagen er vel, at vi ikke bryder os om Ronaldo og hans attitude på banen, men vi har jo ingen anelse om, hvordan han er som privatperson.
Det virker netop som at personen Ronaldo er milevidt fra personaen, Ronaldo. God reaktion fra hans side, og det er ikke første gang man ser det, hvis man altså vil se efter det.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Storken »

Billede

Suarez var ikke ligefrem en aktiv del af spillet.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af emo »

Suarez var intet i går... Faktisk mest af alt en irritation i selve opspillet...

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Når man tænker på hvor meget Messi var involveret så fik han virkelig intet ud af det. Han skal ud på kanten igen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Cruyff vendte sig i sin grav. Flere gange. Uacceptabelt.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Smid Alba på bænken og spil med Adriano, småskadet.

Hovedløse aktioner i går.

Bekymrende sidste par måneder....utroligt at vi ikke taber flere kampe.

Vi kan ikke holde ATM fra at score på tirsdag med dette niveau.
Senest rettet af Skydefinten søn apr 03, 2016 1:48 pm, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af emo »

Men netop, som Jonas også har været lidt inde på det, i går og imod Villarreal, så gik det galt, ligeså vel som det kunne have været gået galt tidligere på foråret. Vi spiller på ingen måde sikkert, på ingen måde. Smide to sejre i træk er for pinligt, og ligegyldigt modstandern.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Næste mål er at vinde ligaen inden vi møder Putanyol.
Pasillo :clap: :clap: :clap:
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Og hvad så? Sorry men der er så pokkers meget brok og ingen tager højde for at holdet selvfølgelig gør deres bedste. Så i stedet for at pege fingre så tænk lidt over hvad dette hold har været oppe imod i denne sæson. Og hvor flot de har gjort det på trods af dette.

Holdet er fuldstændig smadret og det ser ikke ud til at de mere afslappede måneder har gjort det store. Sur røvhullet men hvis vi vinder ligaen og cdr så har det været en fremragende sæson under hårde forhold!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster