2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Det virker ikke.. De har lidt svært ved at forstå argumenter..
Haha! Så er det sgu også op ad bakke. Jeg tror nu nok du skal klare den ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:De er seriøst stadig 7 point efter os? Det viser en del om hvor dette realhold befinder sig. Selvfølgelig er de glad men kom nu lidt...
Jeg er i byen i O'ense pt. og der kører et par dissideret dumme Real fans rundt og dytter og gør ved!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

FCBarcelonaChr skrev:
Piquénbauer skrev:De er seriøst stadig 7 point efter os? Det viser en del om hvor dette realhold befinder sig. Selvfølgelig er de glad men kom nu lidt...
Jeg er i byen i O'ense pt. og der kører et par dissideret dumme Real fans rundt og dytter og gør ved!
Hahaha! Skynd dig at drik nogle bajere! Så kan du forhåbentligt overse de tosser!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af kklaus »

Piquénbauer skrev:
RM-fans hygger sig da nok over sejren, og tillykke til dem, men jeg håber da også, at de (eller nogle af dem i hvert fald) kan abstrahere en smule fra resultatet og erkende, at det ikke var nogen god kamp (for RM).
Det bliver svært. De lever nemlig for disse enkelte kampe hvor de efterfølgende kan proklamere alt det du også skriver. Tror det er et produkt af at de ikke har vundet ret meget over de sidste mange år og derfor går de fuldstændig bananas ligeså snart de får muligheden for det.
Du har nok ret. Jeg vælger dog, af princip, at tro på, at de "larmende" RM-fans rundt omkring på nettet trods alt tilhører et mindretal og hovedparten er RM-fans ikke er så tåbelige som man ellers let kunne foranledes til at tro. Medierne giver jeg ikke meget for - det er svært at sælge seriøs, dybdeborende journalistisk. Sensationshistorier derimod...
Giv mig min sko tilbage, røv!

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

Det er altid surt at tabe til Real Madrid. Altid, altid, altid. Det der dog bekymrer mest, det er spillet. Tvivlen har meldt sin ankomst. Er spillerne slidt efter de mange kampe? Er vi på vej mod en mindre nedtur? Kan vi ikke bryde forbandelsen og blive det første hold til at genvinde pokalen med de store ører?

Det er utroligt, men sådan er mekanismerne, at blot en dårlig kamp kan vende op og ned på det hele. Før var vi i pressen nærmest uovervindelige og sikre på at gentage triumferne fra sidste år. Nu?

Er spændt på hvad de skriver i SPORT og El Mundo Deportivo. Tror, at vi får tørt på.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af kklaus »

Michman skrev:Jeg skal høre på en masse Real fans i næste uge.. Og det værste er at de er BØRN..
phpBB [video]

;-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

Piquénbauer skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Piquénbauer skrev:De er seriøst stadig 7 point efter os? Det viser en del om hvor dette realhold befinder sig. Selvfølgelig er de glad men kom nu lidt...
Jeg er i byen i O'ense pt. og der kører et par dissideret dumme Real fans rundt og dytter og gør ved!
Hahaha! Skynd dig at drik nogle bajere! Så kan du forhåbentligt overse de tosser!
Det er ikke rigtige Real fans, men OB'ere, der ville prøve at fejre, hvad det vil sige at vinde. Møder du dem, så mind dem om, at Barca er ca. 45.000 point foran og vandt i Madrid.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Storken »

Dagens hyldest video til Cruyff:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Piquénbauer skrev:De er seriøst stadig 7 point efter os? Det viser en del om hvor dette realhold befinder sig. Selvfølgelig er de glad men kom nu lidt...
Jeg er i byen i O'ense pt. og der kører et par dissideret dumme Real fans rundt og dytter og gør ved!
Hahaha! Skynd dig at drik nogle bajere! Så kan du forhåbentligt overse de tosser!
Er allerede i hang

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Det er altid surt at tabe til Real Madrid. Altid, altid, altid. Det der dog bekymrer mest, det er spillet. Tvivlen har meldt sin ankomst. Er spillerne slidt efter de mange kampe? Er vi på vej mod en mindre nedtur? Kan vi ikke bryde forbandelsen og blive det første hold til at genvinde pokalen med de store ører?

Det er utroligt, men sådan er mekanismerne, at blot en dårlig kamp kan vende op og ned på det hele. Før var vi i pressen nærmest uovervindelige og sikre på at gentage triumferne fra sidste år. Nu?

Er spændt på hvad de skriver i SPORT og El Mundo Deportivo. Tror, at vi får tørt på.
Jeg synes ikke spillet har været så slemt som flere gør det til. Men i dag var det. Jeg vil dog lige have kampen mod ATM med før jeg maler fanden på væggen. Det kan dog ikke udelukkes at truppen er ved at gå kold. Det har været en lang sæson med en dårlig optakt og en ekstremt smal trup som ovenikøbet har haft lidt skader (messi, rafinha). Derfor er det vi har set indtil videre også endnu mere imponerende imo (sejrsrekord osv).

Jeg tror ikke på CL og har egentlig ikke rigtigt gjort det. Det kunne da være fedt men det ville næsten være lidt for vildt men det her hold. Og så er der også lidt charme over forbandelsen omkring at genvinde trofæet. Ligaen og CdR burde vi dog kunne klare selvom holdet går lidt ned. Og hvis vi vinder de to så er det imo en fornem sæson holdet har leveret.

Så skal vi have tilført lidt nyt blod til sommer samt en bedre preseason og så skal det nok blive sjovt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Fritte skrev:Virkeligheden har indhentet os. Vi har været elendige i MEGET lang tid og det er et mirakel at vi har ført ligaen så stort.
Argh. Træk nu lige vejret.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Champione »

"Godt" med et wake-up call, vi sløsede det hele væk.. Vi var i kontrol og faldt i søvn.. Tilbageløb hang og Madrid ville det klart mest til sidst.. De gik all in og fik fortjent 3 point - dumt!
For dumt at smide rekorden og på hyldestdagen til Cruyff.. Det betyder intet for stillingen eller spændingen, men nu er der smidt 5 point i sidste to runder - jeg håber virkelig Enrique kigger indad mod koncentration er nødvendigt hele vejen igennem og at man for Guds skyld ikke mister fokus på denne tid af sæsonen.
Ærgerligt og unødvendigt nederlag.
Var ikke Madrids fortjeneste - men vores nonchalant adfærd.
For svagt drenge!

Men det var blot en "ubetydelig" kamp i ligaen, som er afgjort.. Og ikke en vigtig chl kamp, hvor vi havde været tæt på slukket ift videre avancement.
Back on track - og fokus tilbage NU!

Visca Barca!
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Fritte skrev:I morgen. Frustrationerne fylder for meget lige nu.
Fair ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af kklaus »

Piquénbauer skrev:
Det er altid surt at tabe til Real Madrid. Altid, altid, altid. Det der dog bekymrer mest, det er spillet. Tvivlen har meldt sin ankomst. Er spillerne slidt efter de mange kampe? Er vi på vej mod en mindre nedtur? Kan vi ikke bryde forbandelsen og blive det første hold til at genvinde pokalen med de store ører?

Det er utroligt, men sådan er mekanismerne, at blot en dårlig kamp kan vende op og ned på det hele. Før var vi i pressen nærmest uovervindelige og sikre på at gentage triumferne fra sidste år. Nu?

Er spændt på hvad de skriver i SPORT og El Mundo Deportivo. Tror, at vi får tørt på.
Jeg synes ikke spillet har været så slemt som flere gør det til. Men i dag var det. Jeg vil dog lige have kampen mod ATM med før jeg maler fanden på væggen. Det kan dog ikke udelukkes at truppen er ved at gå kold. Det har været en lang sæson med en dårlig optakt og en ekstremt smal trup som ovenikøbet har haft lidt skader (messi, rafinha). Derfor er det vi har set indtil videre også endnu mere imponerende imo (sejrsrekord osv).
Tjoooo. Jeg synes nu et eller andet sted, at det har været så slemt. Det er muligt, vi har været ubesejret i urimeligt mange kampe, men i mange af dem, har vi spillet med sådan en "hvis bare vi spiller sådan her, så bør vi vinde 80% af gangene"-attitude - og det er muligt, det virker i 90% af tilfældene*, men det er bare ikke sådan, jeg har lyst til at se os spille (snot forkælet, i know).

Men som dig, ser jeg også frem mod kampen på tirsdag. Den bliver IMO ret afgørende for, hvilke forventninger man skal have for resten af sæsonen.


*Messi-effekten.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1592
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 182 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Barcaholic »

Fantastisk classico debut til mig, yay..
Har ikke læst igennem tråden, men blev Messi ikke snydt for et straffe, og dømte dommeren ikke meget ensidet, udover Bales annullerede mål, som en nu tidligere ven blev nødt til at skrive til mig at det var en skandale det ikke talte. Synes virkelig dommeren dømte forfærdeligt, men igen jeg sad højt oppe, så kan sagtens være mig der bare så ting.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster