20/3 Villarreal - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Piquénbauer skrev:Jeg synes at udskiftningerne viste at Lucho tænker rigtig meget på EC. At han tager f.eks. tager Pique ud i så svær en kamp med næsten en hel halvleg tilbage siger imo en del.

Jeg tror at vi ser et tændt hold om et par uger!
Det lå lidt i luften, at Piqqemand ville få det andet gule.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

klogfyr skrev:Synes som sådan heller ikke vores bundniveau fejler noget. Problemet er, at vi efter nytår har spillet alt for mange kampe tæt på vores bundniveau. Vi har ikke ramt topniveau siden nytår og jeg synes efterhånden at det har trukket nok ud. Fint nok at januar/februar er halvskidt, men nu nærmer vi os april og har ikke set noget særligt løft i vores niveau.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk
Inden dagens kamp havde vi i marts vundet 3-1 over arsenal, 6-0 over getafe, 0-4 over eibar og 1-5 over rayo. Nej det var ikke helt vildt godt i dag men mener nu at vi er kommet fint over de "dårlige" måneder i jan/feb og har vist flot spil.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Kampen i dag var også et tydeligt bevis på at der skal hentes en kompetent spiller ind til at presse Alba på venstrebacken. Vores forsvar er virkelig et mess. Alba sløser for meget, og det gør Alves også. Og det hjælper så ikke, når Mathieu er med. Og det var ikke bare i dag, eller mod Arsenal.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ja heldigvis virker det til at man har fattet at adriano, mathieu, bartra, verm osv bare ikke er godt nok... Vi har brug for flere kompetente spillere til forsvaret. Og de kommer efter alt at dømme også snart!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Piquénbauer skrev:Inden dagens kamp havde vi i marts vundet 3-1 over arsenal, 6-0 over getafe, 0-4 over eibar og 1-5 over rayo. Nej det var ikke helt vildt godt i dag men mener nu at vi er kommet fint over de "dårlige" måneder i jan/feb og har vist flot spil.
Ja, og vi vandt også storsejre i januar/februar bl.a. mod Espanyol, Granada, Bilbao, Valencia og Celta Vigo. Det ændrer ikke på, at spillet ikke har været særlig godt/underholdende IMO. Det har mere at gøre med, at vi er absurd farlige oppe foran. Vi spiller med bremsen trukket. Jeg synes faktisk, vi spiller som en bokser, der lader modstanderen bokse sig træt og derefter knockouter dem. Det er klogt og effektivt, men ikke ligeså underholdende, som hvis vi came out swingin'. Som sagt, så er det fint med en down periode efter nytår, hvor vi sparer kræfter og spiller klogt, men nu må de satme godt komme op i gear. Det regner jeg også med, at de gør, for det plejer de, men det har taget længere tid end det plejer.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er godt nok uenig... Synes vi har spillet både flot og underholdende i marts! Især kampene mod Rayo, Eibar og Getafe var virkelig flotte. Så kan man selvfølgelig altid påpege at det var dårlige hold men det ændre imo ikke på at vi spillede fremragende!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.barcablaugranes.com/2016/3/2 ... ce=twitter

Sætter lidt dagens point i perspektiv med henblik på ligaen. Det ser godt ud!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Jesni »

God tidspunkt at "fucke op på". Lige før el Classico og vigtige kampe i CL. Det virker sku til at motivationen i ny og næ falder lidt, så jeg synes det er fint at de lige får virkeligheden at føle, hvis de ikke er der i en kamp.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Slap nu lidt af... Mathieu har været inde i en rigtig fin periode inden kampen i går. Og det er ikke ligefrem fordi vi har en der er bedre på bænken.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Adriano... Nu hvor vi ikke har Song til forsvaret længere.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ja eller Oleguer!
Like against Deportivo in December, Barcelona yesterday conceded two goals during the ten minutes after Mathieu was subbed on [via sport]
Jeg vil dog godt gå med til at ovenstående ikke er godt. Han er virkelig sløv når han kommer fra bænken og det tager ofte noget tid før han kommer ordentligt ind i kampen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Taktikken er vel bare at køre på ved Matthieu, inden han får slukket smøgen og ruller ærmerne op og vågner mentalt.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1592
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 182 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Barcaholic »

9 dage 22 timer og 39 min til Classico, lad os få en ny kamptråd. :thumbup:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster