20/3 Villarreal - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Det vil være en fejl af dimensioner ikke at udnytte Suarez' 3m klausul og hente ham tilbage. Super kamp af ham i dag. Turan virkede modsat Suarez, meget overflødig i dag. Var ikke engang tæt på at udfylde Iniestas rolle i dag.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

    This! :ned:
    After Atletico, Real Madrid and Sevilla lost, Barcelona are the first top-5 Liga team to get a draw at Villarreal this season #fcblive

    Brugeravatar
    FCBarcelonaChr
    Indlæg: 20100
    Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
    Geografisk sted: Odense
    Har takket: 303 gange
    Blevet takket: 1024 gange

    Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

    Indlæg af FCBarcelonaChr »

    A$AP skrev:Det vil være en fejl af dimensioner ikke at udnytte Suarez' 3m klausul og hente ham tilbage. Super kamp af ham i dag. Turan virkede modsat Suarez, meget overflødig i dag. Var ikke engang tæt på at udfylde Iniestas rolle i dag.
    Hans løb med bolden er virkelig godt. Han ville passe perfekt ind på holdet.

    JonasV
    Indlæg: 11425
    Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
    Geografisk sted: Lige ved og næsten
    Har takket: 1393 gange
    Blevet takket: 1843 gange

    Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

    Indlæg af JonasV »

    Fornemmelsen havde nok været anderledes, hvis vi ikke havde pisset en 2-0 føring væk.

    Blaugrana92
    Indlæg: 18524
    Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
    Har takket: 1274 gange
    Blevet takket: 1763 gange

    Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

    Indlæg af Blaugrana92 »

    Pinligt at pisse en to-måls føring væk. Det er ganske enkelt uacceptabelt og bare for dårligt. Nu står døren stadig på klem for Atlético. Et nederlag til Real og mesterskabskampen er piv-åben igen. Det er så hovedrystende dumt. Jeg frygter virkelig at vi løber tør for kræfter og pisser det hele væk. Lidt ligesom i dag.

    Der skal simpelthen til at falde brænde ned for Mathieu. Han er bare ikke god nok mod de modstandere der rent faktisk har lidt kvalitet i offensiven. Han sejler rundt hver gang vi møder en nogenlunde modstander. Jeg er cirka ligeså tryg med ham i forsvaret som jeg er med at overlade en to måneder gammel baby i selskab med en hanløve. Han er god mod Getafe. Han er direkte ringe mod et andet top 5 hold. Så kan vi i mine øjne ligeså give Bartra tiden mod Getafe og bare sige farvel til Mathieu. Men som jeg har sagt før. Et prisskilt på 20 mio euro gør det meget svært for os bare at skille os af med ham. Vi ville se ufatteligt dumme ud.

    Piquénbauer
    Indlæg: 25483
    Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
    Har takket: 378 gange
    Blevet takket: 1616 gange

    Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

    Indlæg af Piquénbauer »

    Jeg er faktisk overraskende rolig. Efter Depor kampen var jeg rasende men i dag gør det mig ikke så meget. Det er nok fordi vi stadig øgede forspringet og det derudover ser fornemt ud i ligaen.
    ¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

    Brugeravatar
    Lopezzz
    Indlæg: 14865
    Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
    Geografisk sted: Babylon
    Har takket: 1657 gange
    Blevet takket: 1096 gange
    Kontakt:

    Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

    Indlæg af Lopezzz »

    Stakkels Math, han bliver svinet til uendelighed. Tror i at han laver selvmål med vilje?? Han var bare uheldig og det kan ske for alle.
    MDCCCXCIX

    Parla
    Indlæg: 763
    Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
    Har takket: 14 gange
    Blevet takket: 62 gange

    Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

    Indlæg af Parla »

    FCBarcelonaChr skrev:
      This! :ned:
      After Atletico, Real Madrid and Sevilla lost, Barcelona are the first top-5 Liga team to get a draw at Villarreal this season #fcblive
      Hvis det ikke sker til sommer så er det for sent. Han skriver enten ny kontrakt eller skifter hold til sommer. Er næsten sikker. Synd med Mathieu, synes eller han har været udemærket de sidste par måneder. Men whatever en lille fejl som alle kunne have lavet.

      Blaugrana92
      Indlæg: 18524
      Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
      Har takket: 1274 gange
      Blevet takket: 1763 gange

      Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

      Indlæg af Blaugrana92 »

      Hvis vi ikke havde pisset en to-måls føring væk på lidt over en halv time, ville jeg være direkte glad for det her resultat. Men at smide 0-2 til 2-2 på så kort tid er tåkrummende amatør-agtigt. Vi er heldige med ikke at tabe. Der bliver ofte dømt straffespark på den tackling som Mascherano laver til sidst.

      Suárez er i øvrigt ringe for tiden. Nu scorer han dog sikkert fire mod Madrid eller noget andet totalt latterligt.

      FCBSOCI
      Indlæg: 2447
      Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
      Har takket: 1172 gange
      Blevet takket: 506 gange

      Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

      Indlæg af FCBSOCI »

      Vi fik set, hvad vi allerede ved:
      1. Bliver vi pressede, sejler forsvaret.
      2. Mathieu gør det af og til fornuftigt bare ikke mod hold, der tør gå til os

      Dog positiv at vi øgede føringen til Atl. Madrid til 9 point. 15 point i de sidste 8 kampe og mesterskabet er vores.
      Senest rettet af FCBSOCI søn mar 20, 2016 8:21 pm, rettet i alt 1 gang.

      Blaugrana92
      Indlæg: 18524
      Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
      Har takket: 1274 gange
      Blevet takket: 1763 gange

      Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

      Indlæg af Blaugrana92 »

      Lopezzz skrev:Stakkels Math, han bliver svinet til uendelighed. Tror i at han laver selvmål med vilje?? Han var bare uheldig og det kan ske for alle.
      Hvis der var tale om ét uheldigt selvmål, ville der ikke være nogen der svinede ham. Dem har Mascherano og Piqué også lavet før. Men antallet af hovedet-under-armen fejl hober sig bare op hos Mathieu. Han er bare ikke god nok mod en modstander med kvalitet i offensiven.

      Brugeravatar
      FCBarcelonaChr
      Indlæg: 20100
      Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
      Geografisk sted: Odense
      Har takket: 303 gange
      Blevet takket: 1024 gange

      Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

      Indlæg af FCBarcelonaChr »

      Piquénbauer skrev:Jeg er faktisk overraskende rolig. Efter Depor kampen var jeg rasende men i dag gør det mig ikke så meget. Det er nok fordi vi stadig øgede forspringet og det derudover ser fornemt ud i ligaen.
      Enig. Vi udbyggede og er stadigvæk ubesejrede. Altid pisse træls at smide en føring, men altså ... Villarreal har virkelig været gode i denne sæson og har slået Atletico, Sevilla og Real Madrid hjemme.

      Piquénbauer
      Indlæg: 25483
      Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
      Har takket: 378 gange
      Blevet takket: 1616 gange

      Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

      Indlæg af Piquénbauer »

      Ja det var da ærgerligt. Det kan dog ikke få mit pis i kog. Sådan noget sker til tider og heldigvis ikke så tit for os.

      Så jeg vil hellere glæde mig over at vi nu er 9 point foran i ligaen og ikke har tabt i 39 kampe!
      ¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

      JonasV
      Indlæg: 11425
      Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
      Geografisk sted: Lige ved og næsten
      Har takket: 1393 gange
      Blevet takket: 1843 gange

      Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

      Indlæg af JonasV »

      Kampen i dag gør mig ikke tryg i forhold til el clasico. På nogen måde. Og ja, jeg er godt klar over at clasicos lever deres eget liv, men vores bundniveau er under gulvbrædderne. Så langt nede. Helt nede hos kineserne.

      Blaugrana92
      Indlæg: 18524
      Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
      Har takket: 1274 gange
      Blevet takket: 1763 gange

      Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

      Indlæg af Blaugrana92 »

      Altså, det er selvfølgelig imponerende at Villarreal har slået Atlético og Real, men hvorfor bliver I ved med at nævne Sevilla? De har ikke vundet en eneste kamp på udebane i denne sæson, så vidt jeg husker. De er et af de ringeste udebanehold i hele Europa i denne sæson. I hvert fald blandt de bedre hold.

      Besvar

      Hvem er online

      Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster