16/3 FC Barcelona - Arsenal

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 16/3 FC Barcelona - Arsenal

Indlæg af Culé »

Fritte skrev:
Sir Suiram skrev:
Fritte skrev:Nogen der har et link til hele kampen eller ved om den bliver genudsendt?
http://www.fullmatchesandshows.com/2016 ... l-match/#3
Tak mate!
Den bliver også genudsendt kl. 13 i eftermiddag på TV3 Sport 2.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 16/3 FC Barcelona - Arsenal

Indlæg af Heartbreaker »

Culé skrev:Hvilken app er det? :glad:
Det er Forza :-)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 16/3 FC Barcelona - Arsenal

Indlæg af Culé »

Heartbreaker skrev:
Culé skrev:Hvilken app er det? :glad:
Det er Forza :-)
Okay tak :smile: Kan se at den på nogle af kampene stemmer overens med de tilskuertal som Wikipedia angiver mens den ved andre kampe angiver nogle andre tal? Hmm, og det ser ikke ud til at klubben selv oplyser noget om tilskuertallet til deres kampe? :roll:

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 16/3 FC Barcelona - Arsenal

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg kan se http://www.livescore.com opgiver samme tal som Forza.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 16/3 FC Barcelona - Arsenal

Indlæg af Heartbreaker »

phpBB [video]
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

16/3 FC Barcelona - Arsenal

Indlæg af Bager »



Edit: NOO FOR SENT!
Visca el Barca

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 16/3 FC Barcelona - Arsenal

Indlæg af Skydefinten »

Skydefinten skrev:Arsenal får samme behandling som hønen.
phpBB [video]
Way toooo late :lol: Den er på side 1, mayn!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 16/3 FC Barcelona - Arsenal

Indlæg af Heartbreaker »

Haha, havde jeg ikke set! Den fortjente dog et gensyn, men dejligt at se, at den ikke var for upassende [emoji1]
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 16/3 FC Barcelona - Arsenal

Indlæg af Blaugrana92 »

Lagde I mærke til i går sidst i kampen, at Neymar havde en løbeduel med Bellerín? Neymar med bold, Bellerín uden. Neymar kunne holde trit med ham. Det er for sygt. Neymar er virkelig hurtig! Jeg tror nærmest kun det er Aubameyang blandt andre gode angribere der er hurtigere.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 16/3 FC Barcelona - Arsenal

Indlæg af Skydefinten »

Kan også huske at Jordi havde sin sag for, da han skulle følge Bellerin i midten af første halvleg.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/3 FC Barcelona - Arsenal

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:Lagde I mærke til i går sidst i kampen, at Neymar havde en løbeduel med Bellerín? Neymar med bold, Bellerín uden. Neymar kunne holde trit med ham. Det er for sygt. Neymar er virkelig hurtig! Jeg tror nærmest kun det er Aubameyang blandt andre gode angribere der er hurtigere.
Det var vildt! Ney er åndssvagt hurtig! Men må også sige at jeg var skuffet over bellerin... Han var imo ret skidt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 16/3 FC Barcelona - Arsenal

Indlæg af emo »

Jeg er ikke urolig for når en spiller ser skidt ud overfor Neymar eller Messi. Havde det nu været overfor Lui så havde jeg tænkt anderledes.

Steen Nedergaard ville se skidt ud overfor en af de to.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/3 FC Barcelona - Arsenal

Indlæg af Piquénbauer »

Hmm den forstår jeg ikke helt? Suarez har efterhånden fået en del spillere til at se skidt ud... Men ja det er selvfølgelig svært overfor ney. Men alba tog også lidt pis på ham og så efterlod han rigtig meget plads gennem kampen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 16/3 FC Barcelona - Arsenal

Indlæg af Storken »

Lidt drible stats fra denne sæson:
Suarez foretager 1,1 succesfuld dribling per 90 min. Han har 2,0 driblinger der fejler (35% succesrate).

Neymar foretager 4,5 succesfulde driblinger per 90 min. Han har 3,2 driblinger der fejler (58% succesrate).

Messi foretager 4,4 succesfulde driblinger per 90 min. Har har 2,3 driblinger der fejler (66% succesrate).

Suarez 1,1 driblinger siger altså lidt om, at han nok ikke udstiller sine direkte oppassere i samme stil som Neymar og Messi. Driblinger fortæller muligvis ikke hele historien, men det er heller ikke uinteressant.


Bonusinfo:
Hvis man sorterer spillere i La Liga efter deres antal succesfulde driblinger per 90 min, så er Suarez nummer 80 listen, når man kun inkluderer spillere med mere end 15 kampe i sæsonen. Det er alligvel utroligt, at han ikke ligger højere placeret.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/3 FC Barcelona - Arsenal

Indlæg af Piquénbauer »

Ja den er jeg helt med på! Har selv skrevet at Suarez ikke er den bedste dribler... Men vil nu mene at han på andre måder har taget pis på sine modstandere. F.eks. ved at tryne dem fysisk!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster