3/3 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/3 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ja og nok også en del om Messi. Men det er da et problem. Det kan der ikke være tvivl om.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/3 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det er forresten ret interessant at det stadig er 1 gang mere end Pep gjorde i sine to sidste sæsoner. Måske fik Messi mere at skulle have sagt med tiden?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 3/3 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Ja og nok også en del om Messi. Men det er da et problem. Det kan der ikke være tvivl om.
Den ene gang, hvor Messi faktisk blev udskiftet på traditionel vis var i en kamp mod Ajax i CL. Det skete dog kun fordi, at Messi havde nægtet at lade sig blive udskiftet mod Eibar i weekenden forinden. Så det var ligesom for at vise omverdenen, at Lucho godt kan udskifte Messi, da der havde været lidt snik-snak om magtfordelingen i omklædningsrummet.

Det siger bare alt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/3 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Men samtidig forholder du dig ikke til at Messis navn voksede under Pep. Og det derfor er lidt sjovt at han trods alt kun blev skiftet ud to gange i Peps sidste par sæsoner hvor Messi virkelig blev den store helt.

Jeg tror at Messi har en del at skulle have sagt når det kommer til at blive skiftet ud. Og sikkert også for meget. Det er i hvert fald grimt at nægte at lade sig udskifte.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 3/3 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Men samtidig forholder du dig ikke til at Messis navn voksede under Pep. Og det derfor er lidt sjovt at han trods alt kun blev skiftet ud to gange i Peps sidste par sæsoner.

Jeg tror at Messi har en del at skulle have sagt når det kommer til at blive skiftet ud. Og sikkert også for meget.
Det var heller ikke godt nok af Pep. Der er ikke nogen tvivl om, at Messi fik meget magt.

Jeg kan dog stadig huske tiden under Tata, hvor alle tabte kæben, når Messi blev udskiftet. Det var jo ikke til at tro, at han turde gøre det. Det burde Lucho måske prøve, hvis han vil sætte sig lidt i respekt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/3 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Men tata overlevede så heller ikke ret længe.

Hele min pointe er at jeg tror at vi undervurderer hvor meget MSN har at skulle have sagt. Lucho fremstår uden tvivl svagt når han virker bange for at tage dem ud men samtidig er det et problem at vi har så magtfulde spillere.

I sidste ende er det en balancegang hvor alle skal være tilfredse. MSN spiller når de er klar men til tider kan Lucho holde dem ude hvilket vi f.eks. har set med Messi der startede ude mod ATM efter en længere landsholdstur.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 3/3 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Jeg tror først, at det ændrer sig, når vi en dag har smidt det hele på en måned efter at være synligt plaget af træthed og skader.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/3 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ja nu må vi se. Lucho har jo faktisk vist at han kan få holdet til at levere på trods af skader til MSN da Messi var ude i 2 måneder.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 3/3 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Det er nok så spekulativt det hele. Det ville ikke undre mig hvis Lucho bare ikke orkede at tage en ligegyldig magtkamp, som egentlig ikke er speciel konstruktiv, og jeg tror Pep erkendte det samme. De fysiske tal fra træningerne er sikkert gode nok til at de ikke behøver hvile, og når de egentlig trænger til et hvil fortæller han dem at køre 75% i stedet. Det forklarer hvorfor Messi er doven nogle kampe, og hvorfor vi altid spiller én god halvleg ad gangen. Jeg tror det var vigtigere for Enrique at rotere sidste sæson efter VM slutrunden.

Når alt det er sagt vil jeg altså gerne lige påpege hvor god Mathieu har været. Han har været i rimelig god form her på det seneste, og faktisk har han kun set katastrofal ud ved siden af Vermaelen. Faktisk vil jeg mene at han godt konkurrere med Alba lige pt om en startplads. Der er noget fedt over hans kølighed der minder en del om Abi :)

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 3/3 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Helt enig mht. Mathieu. Alba derimod har virkelig irriteret mig på det seneste…

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 3/3 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Enig, Brombz

3 virkelige gode kamp i træk af vores røde-Neymar. Han er tryg med Piqqemand og Masch i midten, og tager nogle fornuftige løb med betydeligt bedre indlæg end eksempelvis vores tossede Alves.

2 kampe mere og Marlboro-spilletrøjen ryger i indkøbskurven. Men så skal den også lugte af røg, når den ankommer i pakken.

Fin sejr i går. Vi får godt nok scoret nogle kasser mod Rayo. Nu 50 i de sidste 11 kampe...det er faktisk ret grotesk.

Gæt hvad dette er:
WWWDWWWWWWWDDDWWWDWWWWWWWWWWDWWWWWW

Billede
Senest rettet af Skydefinten fre mar 04, 2016 11:20 am, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 3/3 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Forestil jer at vi ryger i straffesparkskonkurrence i Champions league...

GISP.. Det ville være et sandt horrer show... Vi ville brænde alle 5
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 3/3 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

No mercy
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 3/3 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Skydefinten skrev:Gæt hvad dette er:
WWWDWWWWWWWDDDWWWDWWWWWWWWWWDWWWWWW
dig, mens du prøver at gå fremad i et skydespil, men har fået ramt chatknappen ved en fejl og bliver knifet af modstanderen.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 3/3 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

klogfyr skrev:
Skydefinten skrev:Gæt hvad dette er:
WWWDWWWWWWWDDDWWWDWWWWWWWWWWDWWWWWW
dig, mens du prøver at gå fremad i et skydespil, men har fået ramt chatknappen ved en fejl og bliver knifet af modstanderen.
Jeg gætter på en by i Wales.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster