3/3 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/3 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:@Piquenbauer

Det kan godt undre, at du altid tager Lucho i forsvar, når du samtidig mener, at han er en tøffelhelt.
Og det kan godt undre at du bliver ved med at komme med disse stupide bemærkninger.

Jeg forholder mig til det jeg ser og Ney, Suarez og Messi er alle så vigtige at Lucho vil tabe en "kamp" med dem. Det er en skidt situation men sådan ser jeg det desværre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 3/3 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Pique: "We offered Mascherano to take the penalty, but he didn't want it." #fcblive
Så kan man jo lige så godt brænde.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 3/3 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:
Det håber jeg virkelig, virkelig, virkelig ikke er tilfældet det du skriver der, for det er altså seriøst problematisk hvis det ikke er Lucho der sætter holdet og styrer hvem der spiller hvornår. Hvis du seriøst har den holdning der, kan jeg ikke forstå at det ikke er et markant kritikpunkt af Lucho fra din side, for der er ingen der bør være over træneren når det handler om at sætte holdet og foretage udskiftninger. Hvis Lucho reelt har tabt den "magtkamp" er det problematisk for os.
Det har han. Og det vil stort set alle andre trænere også. Det er holdets KLART stærkeste kæde og tre af verdens bedste spillere. Samtidig spiller de så stor en rolle i vores succes at der ikke kan pilles ved dem.

Lucho var for pokker ved at miste sit job fordi han satte nogle af de drenge på bænken og efterfølgende har der også været sure miner når der er blevet skiftet ud. Her husker jeg især ney se ret irriteret ud efter han blev taget ud.

Men ja det er ærgerligt men samtidig forståeligt. Det er ikke en kamp der er værd at tage for Lucho da han altid vil tabe. Det er dog som du siger et problem.
Det tror jeg ikke han har. Jeg tror ikke det handler om at han ikke tør, at det er den stærkeste kæde, at det er tre af verdens bedste spillere og at de derfor selv bestemmer hvornår de spiller. Jeg er fuldkommen overbevist om at det er Lucho der bestemmer og at det er hans valg, at MSN ikke bliver sparet mere end de gør.

Nej, Lucho var - angiveligt - ved at blive fyret fordi han bænkede Messi i en ekstremt svær udebanekamp. Dét er en dum beslutning. Det er slet ikke det samme som at skifte Suárez og Neymar ud efter 70 minutters spil med en solid føring mod et Rayo-mandskab der er 2 mand i undertal. Jeg mindes at Neymar har set utilfreds ud én gang, hvor det blev blæst op i medierne og hvor Neymar selv undskyldte sin attitude efterfølgende og gjorde det klart, at han havde snakket med Lucho og spillerne om det.

Det er noget vrøvl at han altid vil tabe. Hvis han har Bartomeus fulde opbakning - hvilket jeg formoder at han har, efter 3 titler i sidste sæson og godt på vej mod et par titler mere i denne sæson - ville det næppe være en kamp tabt på forhånd, at smide Neymar, Suárez eller Messi på bænken i en enkelt La Liga kamp eller to mod en svag modstander.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 3/3 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:@Piquenbauer

Det kan godt undre, at du altid tager Lucho i forsvar, når du samtidig mener, at han er en tøffelhelt.
Og det kan godt undre at du bliver ved med at komme med disse stupide bemærkninger.

Jeg forholder mig til det jeg ser og Ney, Suarez og Messi er alle så vigtige at Lucho vil tabe en "kamp" med dem. Det er en skidt situation men sådan ser jeg det desværre.
Du kan slet ikke se det komiske i det her?

Du ser Lucho som værende ufejlbarlig, men mener samtidig, at han ikke har den fornødne respekt hos spillerne.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 3/3 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:@Piquenbauer

Det kan godt undre, at du altid tager Lucho i forsvar, når du samtidig mener, at han er en tøffelhelt.
Og det kan godt undre at du bliver ved med at komme med disse stupide bemærkninger.

Jeg forholder mig til det jeg ser og Ney, Suarez og Messi er alle så vigtige at Lucho vil tabe en "kamp" med dem. Det er en skidt situation men sådan ser jeg det desværre.
Men kan vi så ikke lige lynhurtigt blive enige om, at det er en kæmpe svaghed hos Lucho og et klart kritikpunkt, hvis det forholder sig som du skriver?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/3 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Storken skrev:@Piquenbauer

Det kan godt undre, at du altid tager Lucho i forsvar, når du samtidig mener, at han er en tøffelhelt.
Og det kan godt undre at du bliver ved med at komme med disse stupide bemærkninger.

Jeg forholder mig til det jeg ser og Ney, Suarez og Messi er alle så vigtige at Lucho vil tabe en "kamp" med dem. Det er en skidt situation men sådan ser jeg det desværre.
Du kan slet ikke se det komiske i det her?

Du ser Lucho som værende ufejlbarlig, men mener samtidig, at han ikke har den fornødne respekt hos spillerne.
Men det gør jeg jo lige netop ikke. Jeg forsvarer Lucho når de normale floskler om at vi spiller skidt bold, at det kun er MSN der vinder kampene osv. Det er det jeg reagerer på.

Jeg kan sagtens se at Lucho laver fejl og på ingen måder er perfekt. Du kunne jo f.eks. tænke dig lidt om og se at dette lige netop er en kritik af ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 3/3 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

Jeg synes det var en underholdende kamp. Suarez trænger dog til et hvil. Hvis jeg ikke tager fejl, er han den spiller med flest minutter i benene indtil videre. Han har spillet uafbrudt siden preseason, og han "sparer" ikke sig selv på samme måde som Messi.

Og så er det ved at være bekymrende med de straffespark. Det skulle lige være skæbnens ironi, at vi ender i en straffesparkskonkurrence i en CHL semifinale.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/3 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:
Storken skrev:@Piquenbauer

Det kan godt undre, at du altid tager Lucho i forsvar, når du samtidig mener, at han er en tøffelhelt.
Og det kan godt undre at du bliver ved med at komme med disse stupide bemærkninger.

Jeg forholder mig til det jeg ser og Ney, Suarez og Messi er alle så vigtige at Lucho vil tabe en "kamp" med dem. Det er en skidt situation men sådan ser jeg det desværre.
Men kan vi så ikke lige lynhurtigt blive enige om, at det er en kæmpe svaghed hos Lucho og et klart kritikpunkt, hvis det forholder sig som du skriver?
Jo for pokker. Men samtidig er det den pris man betaler når man har de største spillere overhovedet. En mand som Ronaldo bliver jo f.eks. heller aldrig taget ud osv.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 3/3 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Jeg forsvarer Lucho når de normale floskler om at vi spiller skidt bold, at det kun er MSN der vinder kampene osv. Det er det jeg reagerer på.
Waaaaait a minute ... hvis det ikke kun er MSN der vinder kampene for os, hvorfor ville det så være så torskedumt at smide en eller to af dem på bænken i et par kampe? Hvis MSN sidder på bænken i to eller tre La Liga kampe og vi vinder dem, skal du nok se at reaktionen er noget anderledes end da vi tabte ude til Sociedad sidste år.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/3 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:
Det håber jeg virkelig, virkelig, virkelig ikke er tilfældet det du skriver der, for det er altså seriøst problematisk hvis det ikke er Lucho der sætter holdet og styrer hvem der spiller hvornår. Hvis du seriøst har den holdning der, kan jeg ikke forstå at det ikke er et markant kritikpunkt af Lucho fra din side, for der er ingen der bør være over træneren når det handler om at sætte holdet og foretage udskiftninger. Hvis Lucho reelt har tabt den "magtkamp" er det problematisk for os.
Det har han. Og det vil stort set alle andre trænere også. Det er holdets KLART stærkeste kæde og tre af verdens bedste spillere. Samtidig spiller de så stor en rolle i vores succes at der ikke kan pilles ved dem.

Lucho var for pokker ved at miste sit job fordi han satte nogle af de drenge på bænken og efterfølgende har der også været sure miner når der er blevet skiftet ud. Her husker jeg især ney se ret irriteret ud efter han blev taget ud.

Men ja det er ærgerligt men samtidig forståeligt. Det er ikke en kamp der er værd at tage for Lucho da han altid vil tabe. Det er dog som du siger et problem.
Det tror jeg ikke han har. Jeg tror ikke det handler om at han ikke tør, at det er den stærkeste kæde, at det er tre af verdens bedste spillere og at de derfor selv bestemmer hvornår de spiller. Jeg er fuldkommen overbevist om at det er Lucho der bestemmer og at det er hans valg, at MSN ikke bliver sparet mere end de gør.

Nej, Lucho var - angiveligt - ved at blive fyret fordi han bænkede Messi i en ekstremt svær udebanekamp. Dét er en dum beslutning. Det er slet ikke det samme som at skifte Suárez og Neymar ud efter 70 minutters spil med en solid føring mod et Rayo-mandskab der er 2 mand i undertal. Jeg mindes at Neymar har set utilfreds ud én gang, hvor det blev blæst op i medierne og hvor Neymar selv undskyldte sin attitude efterfølgende og gjorde det klart, at han havde snakket med Lucho og spillerne om det.

Det er noget vrøvl at han altid vil tabe. Hvis han har Bartomeus fulde opbakning - hvilket jeg formoder at han har, efter 3 titler i sidste sæson og godt på vej mod et par titler mere i denne sæson - ville det næppe være en kamp tabt på forhånd, at smide Neymar, Suárez eller Messi på bænken i en enkelt La Liga kamp eller to mod en svag modstander.
Vi må være enige om at være uenige. IMO er de spillere så gode at det er svært for Lucho at tage dem ud eller gøre andet der vil gøre dem utilfredse. Manden er jo ikke dum og selvfølgelig ville han helst spare dem når vi er sikkert foran og man må så spørge sig selv om hvorfor han ikke gør det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/3 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg forsvarer Lucho når de normale floskler om at vi spiller skidt bold, at det kun er MSN der vinder kampene osv. Det er det jeg reagerer på.
Waaaaait a minute ... hvis det ikke kun er MSN der vinder kampene for os, hvorfor ville det så være så torskedumt at smide en eller to af dem på bænken i et par kampe? Hvis MSN sidder på bænken i to eller tre La Liga kampe og vi vinder dem, skal du nok se at reaktionen er noget anderledes end da vi tabte ude til Sociedad sidste år.
Fordi det kunne påvirke deres humør fremadrettet hvilket vil påvirke vores chancer for at vinde pokaler.

MSN er udslagsgivende for vores hold. Det kan alle se. Mit problem er når det kun er dem der bliver rost. Der er 7 andre spillere på banen der tillader dem at spille som de gør.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 3/3 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Er de så gode, at de tæller for 4? Eller er vi så gode, at vi ikke behøver en målmand?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/3 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

OliverDK skrev:Er de så gode, at de tæller for 4? Eller er vi så gode, at vi ikke behøver en målmand?
Hehe den sidste ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 3/3 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg forsvarer Lucho når de normale floskler om at vi spiller skidt bold, at det kun er MSN der vinder kampene osv. Det er det jeg reagerer på.
Waaaaait a minute ... hvis det ikke kun er MSN der vinder kampene for os, hvorfor ville det så være så torskedumt at smide en eller to af dem på bænken i et par kampe? Hvis MSN sidder på bænken i to eller tre La Liga kampe og vi vinder dem, skal du nok se at reaktionen er noget anderledes end da vi tabte ude til Sociedad sidste år.
Fordi det kunne påvirke deres humør fremadrettet hvilket vil påvirke vores chancer for at vinde pokaler.

MSN er udslagsgivende for vores hold. Det kan alle se. Mit problem er når det kun er dem der bliver rost. Der er 7 andre spillere på banen der tillader dem at spille som de gør.
Tror du helt ærligt at to La Liga kampe på bænken ville påvirke deres humør nævneværdigt og i mere end 3 timer? Det synes jeg godt nok er en åndssvag og nærmest fornærmende antagelse at have om MSN, der tydeligvis alle tre er ekstreme vindertyper der vil vinde alle titler de kæmper for. Derfor tror jeg ærligt talt heller ikke at det ville være det store problem at forklare dem, at når de bliver skiftet ud med 30-20 minutters spil af en udebanekamp mod et 9-mands Rayo Vallecano, så er det altså fordi vi har et ekstremt tætpakket program, hvor vi blandt andet snart skal spille Champions League bold igen. Jeg er tværtimod sikker på at de alle ville være ret overbærende i sådan en situation. De kan trods alt godt finde ud af at se ud over egen næsetip, modsat Cristiano Ronaldo.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/3 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Men hvorfor sker det så ikke?

Hvis de uden nogle problemer ville lade sig udskifte hvorfor ser vi det så ikke mere? Der er vel ingen der taber på det? Spillerne får et hvil, Lucho får sparet sine bedste spillere og nogle af reserverne får lidt tid i benene. Win/win. Men alligevel sker det stort set aldrig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster