28/2 FC Barcelona - Sevilla

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 28/2 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Guardiola »

Blaugrana92 skrev:Jeg kan i øvrigt slet ikke afvise at jeg er for pragmatisk i min hverdag og kompenserer for det ved at være for idealistisk i mit forhold til Barcelona.[emoji38]
Det er muligt :smile: Barca er også lidt selv skyld i det. Det er svært at gå over til vand og brød, når man har fået vin og entrecote på daglig basis. Men prøv nu at tage et kig på glasset igen, det er faktisk mere end halvfuldt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 28/2 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Piquénbauer »

Vi har slået klubbens men tangeret reals.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 28/2 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Blaugrana92 »

Guardiola skrev:
Blaugrana92 skrev:
Guardiola skrev:Det vi er vidne til er historie. Bedste serie af ubesejrede kampe i klubbens historie. Nogensinde. Det er ikke sket før. Reals rekord er faldet. Og der har immervæk været mange barcafans gennem dørene i klubbens 117 årige historie. Vi bryder rekorder i et væk. Vi er meget, meget priviligerede. Ja spillet har nok været flottere, undet Pep, men jeg har heller aldrig set noget lignende da. Der var nok det smukkeste fodbold nogensinde præsteret. Forestil jer at være fans at et hvilket som helst andet hold. Synes ikke vi kan tillade os at brokke os
Jeg tror ikke der er nogen som helst der brokker sig over resultaterne eller vores overordnede situation som fans, men 34 sejre i streg ændrer jo altså ikke på at vi har spillet usædvanligt sløvt og ukønt fodbold generelt set gennem de sidste par måneder. Og det synes jeg godt man kan tillade sig at brokke sig lidt over, når nu netop spillestilen og det æstetiske var en af de helt store grunde til at man blev forelsket i Barcelona.
Jeg skriver ikke, at I brokker jer over over resultatetne. Det er den volsomme brok i det hele taget. Jeg synes du er meget pessimistisk, taget vores situation, titler, rekorder mv i betragtning.
Altså, jeg overreagerer jo helt klart når jeg skriver at vi er uduelige, at Suárez er forfærdelig og at vi taber alle kampene. Noget af det er selvfølgelig heller ikke skrevet i ramme alvor. Jeg har haft en ret god historik med at skrive mindre pæne ting om Suárez, hvorefter Suárez prompte har scoret, så det er noget jeg har taget lidt til mig.

Men når snakken falder på vores spil, kan jeg ikke helt regne ud hvorfor jeg ikke kan tillade mig at brokke mig. Overordnet set er jeg skam ret fortrøstningsfuld, for vi er i en fantastisk situation til at vinde flere trofæer igen i år, men som jeg skrev før er jeg bare så træt af at se på det her ligegyldige og ukønne spil. Og som - også tidligere påpeget - var netop spillestilen en af de helt store grunde til at jeg blev Barcelona-mand. Hvis titler og rekorder var mine primære interesser, var jeg nok røget med på Chelsea-vognen under Mourinho eller noget i den dur. Dermed ikke sagt at det slet ikke betyder noget, men flot, sammehænginde spil med hurtige kombinationer og overlegne trekanter på midten af banen, er bare noget af det jeg elsker allermest ved fodbolden. Og jeg savner det for tiden! Rigtig meget!

Som sagt kan det slet ikke afvises at jeg bare er alt, alt for idealistisk når snakken falder på Barcelona.

Edit: Jeg smutter nu, så hvis der bliver svaret på ovenstående, svarer jeg nok først engang om ... well, om noget tid. :razz:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 28/2 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Piquénbauer »

Men hvorfor ser folk fuldstændig bort for den periode vi er i? Vi har i flere år været ringe i jan/feb.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 28/2 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:Men hvorfor ser folk fuldstændig bort for den periode vi er i? Vi har i flere år været ringe i jan/feb.
Hehe, tror ikke at vi lige pludselig begynder at spille sprudlende fra på torsdag :D

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 28/2 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe nej men det plejer at blive bedre og bedre når vi kommer ind i marts... Som jeg ser det så er forskellen på nu og tidligere at vi får resultater når vi spiller skidt. Det har vi ikke gjort på samme måde før.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 28/2 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af FCBSOCI »

PuyolErGud skrev:Så er der også i gang I Qué malo eres, arbitro qué malo eres!

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk
Ha, ha. Godt jeg har boet i Barcelona og kan lidt spansk, for det skal man åbenbart kunne for at læse om kampene :roll:
Skulle nogen være i tvivl betyder ovenstående fra PuyolErGud sådan cirka: Du er så dårlig, dommer du er så dårlig. Og det har vi vidst oplevet nogle gange i sæsonen, bare tænk på kampene mod Espanyol.
Senest rettet af FCBSOCI man feb 29, 2016 11:57 am, rettet i alt 1 gang.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 28/2 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af kklaus »

Piquénbauer skrev:Vi har slået klubbens men tangeret reals.
Stadig 10 kampe eller noget op til Juve (eller hvem der nu havde rekorden).
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 28/2 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af B-Freak »

Tror faktisk hellere Messi vil sparke frispark end straffespark :-P
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 28/2 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

FCBSOCI skrev:
PuyolErGud skrev:Så er der også i gang I Qué malo eres, arbitro qué malo eres!

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk
Ha, ha. Godt jeg har boet i Barcelona og kan lidt spansk, for det skal man åbenbart kunne for at læse om kampene :roll:
Skulle nogen være i tvivl betyder ovenstående fra PuyolErGud sådan cirka: Du er så dårlig, dommer du er så dårlig. Og det har vi vidst oplevet nogle gange i sæsonen, bare tænk på kampene mod Espanyol.
Mange gange er ting bedre på originalsproget
qepd

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: 28/2 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Sir Suiram »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
FCBSOCI skrev:
PuyolErGud skrev:Så er der også i gang I Qué malo eres, arbitro qué malo eres!

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk
Ha, ha. Godt jeg har boet i Barcelona og kan lidt spansk, for det skal man åbenbart kunne for at læse om kampene :roll:
Skulle nogen være i tvivl betyder ovenstående fra PuyolErGud sådan cirka: Du er så dårlig, dommer du er så dårlig. Og det har vi vidst oplevet nogle gange i sæsonen, bare tænk på kampene mod Espanyol.
Mange gange er ting bedre på originalsproget
Jeg ved godt, det bunder i min egen dovenskab, men det er nu rart, når folk oversætter det ;)

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 28/2 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Bager »

Enig med artiklen på forsiden; Mathieu spillede en fremragende kamp. Er der nogen der har nævnt det herinde?
Visca el Barca

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 28/2 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Sir Suiram skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
FCBSOCI skrev:
PuyolErGud skrev:Så er der også i gang I Qué malo eres, arbitro qué malo eres!

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk
Ha, ha. Godt jeg har boet i Barcelona og kan lidt spansk, for det skal man åbenbart kunne for at læse om kampene :roll:
Skulle nogen være i tvivl betyder ovenstående fra PuyolErGud sådan cirka: Du er så dårlig, dommer du er så dårlig. Og det har vi vidst oplevet nogle gange i sæsonen, bare tænk på kampene mod Espanyol.
Mange gange er ting bedre på originalsproget
Jeg ved godt, det bunder i min egen dovenskab, men det er nu rart, når folk oversætter det ;)
Jah, forstår, men det kan være lidt svært, det bliver ofte opfattet lidt arrogant at gå ud fra at alle andre ikke forstår, hvad man selv forstår
qepd

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster