23/2 Arsenal - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:
Ingen fejl umiddelbart?
Jeg husker et halv skidt udspark men det var det. Han giver så meget ro i forsvaret med sit spil med fødderne. Man kan virkelig se at pique og masche stoler på ham og tager ham med i spillet selvom det er i pressede situationer.
Helt enig, det ser sgu sikkert ud med ham på kassen. Ny førstekeeper fra næste sæson af IMO.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Parla skrev:
Nidzo7 skrev:Pique ligner en der skal hjem og hugge noget træ med det skæg. Det eneste han kommer til at hugge i, er Shakira..
Det er også lidt federe end at banke lemmet ind I et bøgetræ, taler af erfaring.
:lol: :lol:
Haar du prøvet eg?
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Arsenal trying to beat Barcelona in the Champions League reminds me of the sadness of the 'T-Rex trying" comics
Billede

:')
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Blaugrana92 skrev:
kklaus skrev:
Blaugrana92 skrev:Turan har aids
Karantæne / aids... same same.. Tomato/potato eller hvadm na nu siger...
Hvor mange øl har du drukket? :D
Kun... 4..? og lidt vin...
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Tillykke med sejren drenge og sov godt!

Billede

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Okay. Lige et sidste billede, men så smutter jeg også igen. :lol:

Billede

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Total fedt vi vinder 0-2 på Emirates, sidste gang vi spillede der tabte vi med 2-1, og jeg tror faktisk at det her Arsenal hold er stærkere end det fra 2011. Men jeg er stadig lidt bekymret for formen. Det ligner nemlig ikke samme mønster som sidste sæson, i min optik har vi allerede toppet, og lige nu ligner det at vi udelukkende vinder kampe på held og pga msn.

Forhåbentlig tager jeg fejl, måske kan det også være fordi spillerne træner ekstra hårdt her i det her måneder - det tror jeg bare er usandsynligt når jeg ser kampprogrammet..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Held og MSN? Vi spillede da en fin kamp i dag. Første halvleg var stille og rolig hvilket åbenbart var planlagt når man hører hvad der blev sagt efter kampen. Og i anden halvleg sad vi på kampen og kunne vel have scoret flere mål end vi gjorde. IMO lignede det en rutineret CL KO kamp mod et godt hold (og ja arsenal er klart bedre nu).

Jeg er overbevist om at man har tjek på fysikken og at spillet snart løfter sig endnu mere. Her skal man også huske på at vi har spillet flere kampe i år plus at flere spillere har haft en hård sommer. Så måske tager det lidt længere tid at få dem trænet op når man også skal undgå skader. Det vigtigste er imidlertid at vi er uhyggeligt stabile (resultatmæssigt) selvom vi ikke rammer topniveauet. Det gode spil skal nok komme.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Piquénbauer skrev:Held og MSN? Vi spillede da en fin kamp i dag. Første halvleg var stille og rolig hvilket åbenbart var planlagt når man hører hvad der blev sagt efter kampen. Og i anden halvleg sad vi på kampen og kunne vel have scoret flere mål end vi gjorde. IMO lignede det en rutineret CL KO kamp mod et godt hold (og ja arsenal er klart bedre nu).

Jeg er overbevist om at man har tjek på fysikken og at spillet snart løfter sig endnu mere. Her skal man også huske på at vi har spillet flere kampe i år plus at flere spillere har haft en hård sommer. Så måske tager det lidt længere tid at få dem trænet op når man også skal undgå skader. Det vigtigste er imidlertid at vi er uhyggeligt stabile (resultatmæssigt) selvom vi ikke rammer topniveauet. Det gode spil skal nok komme.
Må også tilslutte mig det her.

Synes absolut ikke vi vandt på held i dag. Modstanderen vil altid komme frem til chancer og synes faktisk at vi kontrollerede kampen rimelig godt. Første halvleg var rimelig sløv mht chancer men efter pausen fik vi bygget det på og formåede at skabe en del.
Arsenal blev bortset fra 3-4 gange holdt rimelig fast af vores pasninger og blev kørt trætte til sidst.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Kampen genudsendes nu her på TV3 Sport 1 :)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Gårsdagens højdepunkt:

phpBB [video]


:lol:

Dani spillede i øvrigt en stor kamp. Som sædvanlig. Han stepper altid up når det gælder de helt store opgør. Det er en af de største grunde til, at jeg er noget tøvende med at gå med til at sælge ham til sommer. Det er muligt at Sergi Roberto og Aleix Vidal (eller Héctor Bellerín) ville gøre det noget bedre i kampe mod Las Palmas og Eibar, men når modstanderne er fra øverste hylde er der i min bog ikke en bedre højreback i hele verden end Dani Alves. Han spiller bare på et helt, helt andet niveau når vi møder en stor modstander.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Jeg er ikke helt enig Blau, Han var i følge mig ikke ret god i første halvleg i går, usikker, dumme boldtab, taklinger som ikke sad, samt virkelig sløssede offensive aktioner.

I anden halvleg var han sublim, kørte med klatten og var her og der og alle vegne, på en overbevisende måde.
Allez...

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

KLASSE!!! Tillykke folkens!
Luis Enrique: “What did I like about the game? Everything – all of it”
Read more at http://www.squawka.com/news/luis-enriqu ... SKkxRBs.99
“In football, you need a first half like that, making a great effort and working tirelessly, to have a second half like we did.”
Read more at http://www.squawka.com/news/luis-enriqu ... SKkxRBs.99
Jeg hæfter mig ved to ovennævnte citater fra El Lucho. Manden har skabt et hold som opfører sig som et udspekuleret rovdyr. Vi lokker byttet frem på banen, gør dem trætte og til sidst når byttet er udmattet sætter vi tænderne i ;-)

Fuck, jeg nyder dette Barca hold. Vi er ikke uovervindelige, men jeg elsker hvad Lucho har skabt stående på Pep, Rijkaard og Cryuffs skuldre.

Jeg er nervøs for hjemmekampen, for vi er ikke videre endnu, men FUCK hvor er det en dejlig sejr!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:Jeg er ikke helt enig Blau, Han var i følge mig ikke ret god i første halvleg i går, usikker, dumme boldtab, taklinger som ikke sad, samt virkelig sløssede offensive aktioner.

I anden halvleg var han sublim, kørte med klatten og var her og der og alle vegne, på en overbevisende måde.
Ja, jeg så godt at han var udsat for massiv kritik herinde efter første halvleg. Det var jeg slet ikke enig i. Vi spillede som helhed en ret ringe første halvleg, men hver gang det for alvor blev farligt kom det altså fra Arsenals højreside. Alba blev overspillet flere gange. Det var nærmere Alba der var et svagt punkt i første halvleg og Alba har i det hele taget set træt ud det sidste stykke tid.

Det er rigtigt at Alves mistede nogle bolde i første halvleg, man han var også den spiller med klart flest berøringer hele kampen igennem. Vi spillede rigtig meget gennem Alves og han blev ofte udsat for et vanvittigt pres fra mere end én spiller; og den ene af de spillere var som regel Alexis, hvis arbejdsraseri vi jo godt kender til. Præstationen i første halvleg var måske ikke ligefrem fantastisk, men jeg synes slet ikke den var dårlig heller. Især ikke taget vores overordnede niveau i den halvleg i betragtning.

Så selv hvis han ikke var skide god i første halvleg, hvor jeg faktisk kun vil sige at ter Stegen gjorde det rigtig godt, så sørgede han for mere end bare at udligne scoren i anden halvleg, hvor han spillede noget af det bedste fodbold jeg længe har set en højreback spille.

Edit: Og bedst som jeg skriver indlægget, poster kklaus et billede der fint viser hvor meget vi spillede gennem Alves og højresiden generelt. Alves var eneste spiller med over 100 berøringer i kampen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster