14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Utallige gange denne og sidste sæson har vi set, at spillerne ikke kommer ud med rette gejst efter pausen. I dag skal jeg lige love for, at Lucho fik gutterne op i gear! Det vil dog sige lige indtil 2-1 scoringen! For herefter falder vi FULDSTÆNDIG i søvn igen, og Daniel Wass burde ret beset have straffet os hårdt med det gigantiske chancer han fik!

Da vi så får målet til 3-1 falder Celta helt sammen og vores spillere lugter samtidig blod - en kombi der endte i mord for åben skærm!

Aldeles underholdende kamp denne her! Man kan ikke undgå at bekymre sig lidt over, hvorvidt spillerne fik den lærestreg de behøvede - Vi vinder ikke titler i 2. gear!...
Du ved godt at vi er i februar ikk? Vi spiller stort set altid skidt i starten af et nyt år da vi er ved at forberede truppen til resten af sæsonen. Det så vi under pep og mange andre.

Og når man så tænker på at Lucho sidste år vandt the treble og ellers har en sejrprocent på 80 så er der noget der tyder på at man måske burde have lidt mere tillid til det han har gang i. Du kan selvfølgelig altid være irriteret over det "kønsløse kontra-bold" hvilket er fair men faktum er at holdet fungerer og det kan reagere når det er nødvendigt. Det så vi igen i dag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af emo »

Sidder sq men en not så god følelse alligevel. Fedt med mål og fedt med point. Men soillemæssigt var det sq ikke en så god kamp igen fra vores side. Det var sejren imos Valencia hellere ikke.

Vi mangler noget som binder os og gør spillet komplet.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Storken »

Forestil jer Luchos MSN med Peps midtbane.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

De har så fucking ondt i hovedstaden. Gør vaselinen klar, det bliver grimt på Camp Nou. Hvide svin.
note: real madrid media (which are all national media in spain) already started campaign saying penalty was lack of respect towards celta

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af abx »

Ifl et tweet så havde Suarez udtalt at han slet ikke vidste Messi ville lave det der
Próxima Estación.... Parallel!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:Forestil jer Luchos MSN med Peps midtbane.
Det ville ikke fungere. Begge skal/skulle have bolden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de

Indlæg af Skydefinten »

Alves skulle bare lige ud, så troede man på det ;-)

Godnat. 14 dages ferie. Jeg popper sgu en godnat-pils.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:
Utallige gange denne og sidste sæson har vi set, at spillerne ikke kommer ud med rette gejst efter pausen. I dag skal jeg lige love for, at Lucho fik gutterne op i gear! Det vil dog sige lige indtil 2-1 scoringen! For herefter falder vi FULDSTÆNDIG i søvn igen, og Daniel Wass burde ret beset have straffet os hårdt med det gigantiske chancer han fik!

Da vi så får målet til 3-1 falder Celta helt sammen og vores spillere lugter samtidig blod - en kombi der endte i mord for åben skærm!

Aldeles underholdende kamp denne her! Man kan ikke undgå at bekymre sig lidt over, hvorvidt spillerne fik den lærestreg de behøvede - Vi vinder ikke titler i 2. gear!...
Du ved godt at vi er i februar ikk? Vi spiller stort set altid skidt i starten af et nyt år da vi er ved at forberede truppen til resten af sæsonen. Det så vi under pep og mange andre.

Og når man så tænker på at Lucho sidste år vandt the treble og ellers har en sejrprocent på 80 så er der noget der tyder på at man måske burde have lidt mere tillid til det han har gang i. Du kan selvfølgelig altid være irriteret over det "kønsløse kontra-bold" hvilket er fair men faktum er at holdet fungerer og det kan reagere når det er nødvendigt. Det så vi igen i dag.
Jeg ved godt vi er i februar. Jeg er et voksent individ med dertilhørende forpligtelser, som kræver, jeg har en vished omkring tid og sted.
Det du så igen i dag, var at vi frem til en time var spillet, havde svært ved at spille os ud af et reservespækket Celtaholds pres i egen hule...
Men nu må vi se, om spillerne kan gentage bedriften fra sidste sæson. Vores offensiv er i hvert fald stærkere end nogensinde.
Forumlegende

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Bum.
Berizzo (coach Celta): "Penalty Barcelona was lack of respect? Barça's forwards are very respectful. And they can score the way they want."

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Storken »

FCBarcelonaChr skrev:De har så fucking ondt i hovedstaden. Gør vaselinen klar, det bliver grimt på Camp Nou. Hvide svin.
note: real madrid media (which are all national media in spain) already started campaign saying penalty was lack of respect towards celta
Jeg ville gerne have været det straffespark foruden. Jeg har ikke noget imod de smukke tricks, når vi fører stort, men det var lige smart nok.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:Forestil jer Luchos MSN med Peps midtbane.
Det ville ikke fungere. Begge skal/skulle have bolden.
Det sagde de også om Messi, Neymar og Suarez ;-)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:
Utallige gange denne og sidste sæson har vi set, at spillerne ikke kommer ud med rette gejst efter pausen. I dag skal jeg lige love for, at Lucho fik gutterne op i gear! Det vil dog sige lige indtil 2-1 scoringen! For herefter falder vi FULDSTÆNDIG i søvn igen, og Daniel Wass burde ret beset have straffet os hårdt med det gigantiske chancer han fik!

Da vi så får målet til 3-1 falder Celta helt sammen og vores spillere lugter samtidig blod - en kombi der endte i mord for åben skærm!

Aldeles underholdende kamp denne her! Man kan ikke undgå at bekymre sig lidt over, hvorvidt spillerne fik den lærestreg de behøvede - Vi vinder ikke titler i 2. gear!...
Du ved godt at vi er i februar ikk? Vi spiller stort set altid skidt i starten af et nyt år da vi er ved at forberede truppen til resten af sæsonen. Det så vi under pep og mange andre.

Og når man så tænker på at Lucho sidste år vandt the treble og ellers har en sejrprocent på 80 så er der noget der tyder på at man måske burde have lidt mere tillid til det han har gang i. Du kan selvfølgelig altid være irriteret over det "kønsløse kontra-bold" hvilket er fair men faktum er at holdet fungerer og det kan reagere når det er nødvendigt. Det så vi igen i dag.
Jeg ved godt vi er i februar. Jeg er et voksent individ med dertilhørende forpligtelser, som kræver, jeg har en vished omkring tid og sted.
Det du så igen i dag, var at vi frem til en time var spillet, havde svært ved at spille os ud af et reservespækket Celtaholds pres i egen hule...
Men nu må vi se, om spillerne kan gentage bedriften fra sidste sæson. Vores offensiv er i hvert fald stærkere end nogensinde.
Ja selvfølgelig havde vi det. Vi er i som sagt i feb og spillerne er ikke hvor de skal være fysisk. Så når vi bliver presset så har vi svært ved at spille os ud. Det burde du som et voksent individ kunne se.

Og det handler ikke om at gentage bedriften. Det handler om at være med til det sidste hvilket Lucho igen er ved at vise at han kan. Det er vildt så lidt respekt han får af flere herinde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Storken skrev:Forestil jer Luchos MSN med Peps midtbane.
Det ville ikke fungere. Begge skal/skulle have bolden.
Det sagde de også om Messi, Neymar og Suarez ;-)
Touché ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Storken skrev:
FCBarcelonaChr skrev:De har så fucking ondt i hovedstaden. Gør vaselinen klar, det bliver grimt på Camp Nou. Hvide svin.
note: real madrid media (which are all national media in spain) already started campaign saying penalty was lack of respect towards celta
Jeg ville gerne have været det straffespark foruden. Jeg har ikke noget imod de smukke tricks, når vi fører stort, men det var lige smart nok.
Hvorfor? Kan ikke se hvad der er så slemt ved det. Et mål er et mål.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Lopezzz »

kklaus skrev:
Live Ray Hudson ‏@liverayhudson
"Messi, man. Defenders try to follow him on Facebook, and he comes out on Twitter. That's how evasive he is."
:glad:
Seasons best qoute :lol:
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster