14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af emo »

Men det er bare ikke optimalt. For du kan aldrig være sikker på at du på 20-30 minutter "bare" kan lukke en kamp. Det gælder om at lukke kampen fra starten af, og så slippe gas-pedalen lidt.
Allez...

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

emo skrev:Men det er bare ikke optimalt. For du kan aldrig være sikker på at du på 20-30 minutter "bare" kan lukke en kamp. Det gælder om at lukke kampen fra starten af, og så slippe gas-pedalen lidt.

Helt enig.. det eneste positive ved det er at man ved at de har det gear.. men det ville være bedre at lægge ud i det gear og lukke kampen i 1. halvleg, end at tage løst på kampen...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Skydefinten »

Skulle straffesparksmålet være dissideret annulleret? Der whines på bold.dk...jeg mener det ikke - så jeg udnytter situationen og troller lidt.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af OliverDK »

Skydefinten skrev:Skulle straffesparksmålet være dissideret annulleret? Der whines på bold.dk...jeg mener det ikke - så jeg udnytter situationen og troller lidt.
Altså jeg har set replay, og lige i afleveringsøjeblikket er Suarez' fod på stregen. Ikke inde i feltet. Resten af kroppen er inde over, men det er vel der, hvor han træder der gælder. Eller hvad?

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Heartbreaker »

Lad folk whine. De er bare misundelige over, vores trio laver lækkerier, har et stærkt bånd og hygger sig, mens de har en primadonna, en abe og en forbryder rendende rundt i angrebet, som udelukkende tænker på sig selv. Hvis man skal sidde og kigge på straffespark i replay og vurdere, om de skal annulleres eller sparkes om, så vil der nok være noget galt med halvdelen af dem, hvis man søger nok. Enten går målmanden for tidligt, en spiller krydser stregen eller en helt tredje grund.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Sir Suiram »

Hvis det straffespark skulle annulleres, så er der godt nok mange brændte straffespark, der med samme tankegang skulle annulleres. Det er virkelig ofte modstanderen har en eller flere spillere delvist eller helt inde i straffesparksfeltet i skudøjeblikket (= nyt forsøg).

Jeg har kun set reglen blive håndhævet i rimeligt ekstreme tilfælde, og det var Suarez' overhovedet ikke. Hvilket for mig er ok, så længe det er nogenlunde konsekvent.

Men det kan da godt være, at reglen skal håndhæves hårdere; det vill bare være bemærkelsesværdigt, at begynde at sætte et eksempel lige præcis i denne situation. Det er ikke det mest oplagte straffespark at slå ned på, hvis man ønsker at danne præcedens for lignende situationer i fremtiden.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

JonasV skrev:
emo skrev:Sidder sq men en not så god følelse alligevel. Fedt med mål og fedt med point. Men soillemæssigt var det sq ikke en så god kamp igen fra vores side. Det var sejren imos Valencia hellere ikke.

Vi mangler noget som binder os og gør spillet komplet.
Enig med emo her. Pragtfulde mål, men størstedelen af kampen bekymrer mig. I Sid Lowes podcast snakkede de om, om vores spillere underbevidst tager foden af gaspedalen, fordi man har en fornemmelse af at der venter en større stribe afgørende, vigtige opgør i løbet af foråret. Det giver ok mening. Men hvis det resulterer i pointtab, giver det ikke mening længere. Og selv om de seneste sejre ser komfortable ud på papiret, har kampene altså i flere tilfælde ligget på vippen. Eksempelvis kunne en 2-2 scoring, som Celta var tæt på flere gange i går, have ændret kampbilledet ret markant og virkelig bragt os i problemer.
Vi er i en periode hvor holdet helst ikke skal bruge for meget energi. Derfor er der kampe hvor det ser lidt sløvt ud. Men jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan man stadig ikke kan stole på Lucho og det han har gang i. Sidste sæson viste tydeligt at vi var det hold der var i bedst form i slutningen af sæsonen. Og i år har han så kombineret dette fald i niveau med at vi stadig ikke taber hvilket vores rekord meget pænt illustrerer.

Jeg synes det ser ud til at alt er i kontrol. Dette er ikke ensbetydende med at vi vinder alt men vi er kørt i position til at kæmpe med om alt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Tw Michael Owen (ex-Liverpool -Real Madrid -Man United): "I don't think I've ever seen football played so well. #Barca" [@themichaelowen]

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af JonasV »

Piquenbauer, jeg er slet ikke efter LE som du lader til at tro. Ikke desto mindre ser jeg bare ting som bekymrer mig. Jeg er helt med på at man er nødt til at spare kræfter i visse kampe, men jeg synes ikke vi gør det på en måde hvor vi har nok kontrol.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Og det skal du selvfølgelig have lov til. Jeg forstår det bare ikke. Kampen i går og kampen mod levante er kampe som vi har set en million gange i jan/feb.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Haha kampen bliver genudsendt på tv3 sport 2 og straffesparket har lige været der. Suarez havde ingen anelse om hvad der skete. Han sparkede den bare ind men det er tydeligt at ney var klar over hvad der skete og han var i position til at sparke den ind.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

KongenINord
Indlæg: 51
Tilmeldt: tirs mar 17, 2015 4:12 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af KongenINord »

http://www.marca.com/en/football/barcel ... b45f0.html

Helt enig med Marca! Og det samme gælder, når Neymar laver rainbow flicks. Det er magisk, majestatisk!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Og så endda fra Marca :cool:
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

KongenINord
Indlæg: 51
Tilmeldt: tirs mar 17, 2015 4:12 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af KongenINord »

Piquénbauer skrev:Og så endda fra Marca :cool:

Haha ja det undrede også mig! :D

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det er da dejligt at der også er lidt fornuft i den spanske hovedstad ;-)

Men det er åbenbart et af de nye argumenter imod barca. Før var det uefalona, så divede vi og nu mangler vi respekt. Det er koldt på toppen :cool:
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster