30/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 30/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Brombi »

Jeg er lidt glad for at jeg kun fik set ca 35 minutter af kampen

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 30/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Tello »

Michman skrev:
Tello skrev:Ift. Atleticos statistik m.m. så er det her faeme godt! Men endnu engang kom Bartra ikke på banen.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Han var ingen gang i truppen mate.
For real? Har slet ikke set truppen. Det er virkelig svært at forstå, alternativerne taget i betragtning.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 30/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Daluigi »

Uambitiøs 2. Halvleg hvor vi får at se, at LE ikke evner at sætte spillerne mentalt op! Simpelthen utroligt at vi som fans skal være vidne til den slags lal! 2 mand i overtal og alligevel intet dræberinstinkt! Messi spiller en mega sløv kamp.

Iniesta lykkes ikke med noget som helst. Alves KAN IKKE dække en fucking sten op! Og Rakitic virker sløv i sindet.

Alt i alt et klar bevis på, at holdet slet ikke er i omdrejninger for tiden! Vi må trøste os med som Laudrup påpegede, at det var 9 sejre i 10 opgør, uden holdet præstere optimalt. Det kan kun blive bedre end det her!
Forumlegende

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 30/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Tello »

PuyolErGud skrev:
Tello skrev:Ift. Atleticos statistik m.m. så er det her faeme godt! Men endnu engang kom Bartra ikke på banen.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Også lidt svært, når han end ikke var på bænken.
Havde slet ikke set truppen, men god damn..

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 30/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Jeg har sjældent været så sur som jeg har været over den anden halvleg. Elendigt og der er ingen tvivl om at vi er i en spilmæssig krise. Vi vinder i dag fordi ATM er nogle tosser og fordi Bravo laver en fuldstændig mirakuløs redning.

Pinligt.
Enig. Vi hænger ikke sammen som hold i øjeblikket. Vi lever på momentvise genialiteter fra de tre forreste. Der mangler fuldstændig sammenhæng i spillet. Vi har problemer med at spille os ud af presset mod et 10-mands Atlético og har virkelig svært ved at fastholde bolden i egne rækker. Jeg ved godt at det er hans trademark og en af grundene til at vi vandt alt i sidste sæson, men lige nu synes jeg simpelthen at vi spiller for vertikalt og direkte. Vi overlader for meget spil til modstanderne og jo mere modstanderen har bolden, jo flere muligheder får de for at score på os. Vi skal tilbage og have mere kontrol over kampene og det skal ikke først ske når vi er to mand i overtal.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 30/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Vi slog et fandens godt hold. Uden skader eller kort. Hvis vi vinder den udsatte kamp mod Gijon, så er vi to sejre foran begge Madrid-truslerne.

Skidt kamp for Atletico. Nederlag, Juanfran, Filipe og Godin i karantæne næste kamp (heldigvis for dem hjemme mod Eibar), og Augusto tilsyneladende alvorligt skadet efter han var købt som fin erstatning for langtidsskadede Tiago. Dårlig dag.
qepd

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg har sjældent været så sur som jeg har været over den anden halvleg. Elendigt og der er ingen tvivl om at vi er i en spilmæssig krise. Vi vinder i dag fordi ATM er nogle tosser og fordi Bravo laver en fuldstændig mirakuløs redning.

Pinligt.
Enig. Vi hænger ikke sammen som hold i øjeblikket. Vi lever på momentvise genialiteter fra de tre forreste. Der mangler fuldstændig sammenhæng i spillet. Vi har problemer med at spille os ud af presset mod et 10-mands Atlético og har virkelig svært ved at fastholde bolden i egne rækker. Jeg ved godt at det er hans trademark og en af grundene til at vi vandt alt i sidste sæson, men lige nu synes jeg simpelthen at vi spiller for vertikalt og direkte. Vi overlader for meget spil til modstanderne og jo mere modstanderen har bolden, jo flere muligheder får de for at score på os. Vi skal tilbage og have mere kontrol over kampene og det skal ikke først ske når vi er to mand i overtal.
Vi kan ikke få bolden op til midtbanen. Jeg ved egentlig ikke hvorfor for når man ser kampen så bevæger vores midtbane sig som den plejer. Men ja det betyder at vi slår bolden frem når vi ikke kan få midten med. Og så skal Messi tilbage på kanten. Han er alt for centralt mens Suarez tager kanten og det fungerer ikke. Suarez kan ikke udfordre på samme måde og Messi bliver overmandet fuldstændig centralt.

Jeg er lidt bange for at vores midtbane begynder at være træt. Under Lucho skal de løbe mere og for tiden ser det ikke ud til at de kan dette.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 30/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Norbit »

Det er vildt at vi kan spille så dårligt, og alligevel hente så mange sejre. Vil gerne se hvad det kan udvikle sig til, når holdet er i oppe i omdrejninger. Vi spillede virkelig sløvt. Det der dog bekymre mig mest, er at vi ikke har hentet nogen angriber i dette transfervindue. Da Neymar slog sig i første halveg og vi var baggud, frygtede jeg at Munir skulle komme ind. Han er OK mod dårlige hold, men så er han heller ikke bedre. Ligaen har vi godt styr på, men hvad med CHL. Hvis vi ikke henter en angriber, og hvis LE ikke kan få holdet op på et højere niveau end de sidste par kampe, så ser det ikke særlig godt ud.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 30/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Daluigi »

Iøvrigt skal vi huske at rose dommerne når vi kan. Sjældent at vi får SÅ glimrende en dommerpræstation i Spanien. Han lavede stort set ingen fejl i dag.
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Det vigtigste er at vi får vores point. Som Laudrup fint sagde så er det lidt uhyggeligt at vi på trods af dårligt spil får de resultater vi gør. Jeg er overbevist om at spillet nok skal blive bedre og så bliver vi virkelig farlige.

26 kampe uden nederlag. Lucho ved hvad han laver.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 30/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Jeg er lidt bange for at vores midtbane begynder at være træt. Under Lucho skal de løbe mere og for tiden ser det ikke ud til at de kan dette.
Så er det heldigt at de kommende La Liga modstandere er relativt overkommelige. I hvert fald så relativt overkommelige, at vi burde kunne klare de fleste af dem med Arda og Sergi Roberto på midten. Levante ude, Sporting Gijón ude og Las Palmas ude. Det er selvfølgelig ikke tre nemme udekampe, men Arda og Sergi Roberto burde helt klart være gode nok til i store træk at tage sig af de kampe. Men, ja. Jeg tror helt sikkert at Iniesta og Rakitic har spillet flere minutter end Lucho gerne ville have på nuværende tidspunkt. Jeg tror virkelig at skaden til Rafinha var et stort slag for vores rotationer.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Helt enig blau!
Barcelona haven't lost any of last 26 games (21W 5D 0L) #fcblive Best run since 2011, Last loss: 2-1 Sevilla, 3 Oc
Det er virkelig stærkt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 30/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af JonasV »

Billede

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 30/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af OliverDK »

Billede

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 30/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Er tilfreds med de 3 point, mod en meget svær modstander, men så heller ikke meget mere end det. Ikke specielt god indsats, tydeligt at vi ikke er i omdrejninger. Der skal hviles spillere i de kommende kampe, så stamspillerne kan blive friske. Og så skal vi have kontrol over kampene igen og ikke kun leve af MSN's genialiteter.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster