6/1 FC Barcelona - Espanyol

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 6/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af kklaus »

According MD it was Masche, not Suárez who told Espanyol players that they're a "waste of space" https://t.co/LgzAv75a1Z
@DianaKristinne "Sos un deshecho" is better translated as "you're rubbish".
The ruling about suspensions following the cup games will be done tomorrow. https://t.co/fNqB30SMfM
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 6/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af A$AP »

Det er altså virkelig utroligt, at fucking Espanyol(!) kan tænde så meget op i vores spillere. Selv Messi var klar til at slås. Det var aldrig sket for 2-3 år siden. Jeg kan næsten ikke huske en kamp i de seneste par år, hvor stort set alle vores spillere har været så 'vilde', selv mod Madrid. På den ene side, så er det fedt og lidt af en lettelse at se. Jeg tror at vi alle kan blive enige om, at vi ikke har set den Suarez som mod Espanyol, i nogen anden kamp for Barca. Snakker ikke om de brændte chancer her.

Og så var det virkelig også fedt, at Neymar bare begynder på denne her. Han ved hvad der vil ske, han ved hvad det betyder i Spanien. Og alligevel, så gør han det for at pisse dem af. Jeg elsker ham for det, og håber ikke det stopper. Ved dog ikke om jeg vil se ham gøre det mod Atletico, glem Godin og Gabi, det bliver Simeone selv der hopper på ham.

phpBB [video]

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Blaugrana92 »

Nah, jeg tror hverken at Cholo eller Godín for alvor ville blive vred over det. De er sydamerikanere. De er vant til den form for showmanship. Det er tydeligvis spanierne der ikke kan håndtere det der. Og det er tydeligvis langt fra alle spaniere, men formentlig bare en gruppe der i virkeligheden bare leder efter en undskyldning for at springe på Neymar. De havde reageret helt anderledes hvis det havde været Iniesta eller Isco.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 6/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Mkj 77 »

Det må også være hårdt at en så ung mand tørrer røv på en så meget at man ligeså godt kunne grave et hul midt på banen...

Tør øjnene, røvnar!!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 6/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Skydefinten »

Messi er nu på 20 frisparksmål for klubben.

4 i denne sæson - hvilket allerede udligner Messi's bedste sæson 12/13, hvor han også lavede 4 stks.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 6/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af kklaus »

Barça has appealed the ref's report regarding what he claimed Suárez said.
And also Barça won't file a complaint for the stamp on Messi.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Piquénbauer »

Hvad skulle suarez have sagt?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Piquénbauer »

Troede at den var lukket? Har læst at flere påpeger at det ikke var suarez.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 6/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af kklaus »

Piquénbauer skrev:Hvad skulle suarez have sagt?
Sport rapporterede at "Espanyol sources" sagde, han var kommet med racistiske bemærkninger til Diop. Det er selvfølgelig ret skidt (og dumt) hvis det passer, men man kan undre sig lidt over, hvorfor der ikke er nogen nærmere kilde end "Espanyol sources".
Herudover gav Diop selv interviews efter kampen i går, hvor han intet nævnte om det, og er blevet interviewet igen i dag, hvor han heller ikke nævnte noget om det. Desværre virker det (well, ikke så overraskende) til, at medierne er mere interesserede i den historie end fx at Pau trådte på Messi eller da Neymar blev sparket ned (vælg selv hvilken gang...) - og Suárez' historie taget i betragtning, så er det jo mere eller mindre ligegyldigt om det passer eller ej, bare nogen peger fingre, så er skaden sket.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Piquénbauer »

Ffs. Det der giver jeg ikke en skid for... Diop gik tydeligvis og snakkede lort og sagde noget som dommeren reagerede på. Det havde han selvfølgelig også gjort hvis Suarez havde sagt noget.

Og hvorfor pokker skulle diop ikke nævne det efter kampen? Det ville give god mening da det immervæk ville gøre hans røde kort mere forsvarligt.

Det stinker af en "i anklagede os for at være racister, nu anklager vi jer". Føj hvor er de klamme!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 6/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af kklaus »

Piquénbauer skrev:Troede at den var lukket? Har læst at flere påpeger at det ikke var suarez.
Det var vidst noget andet, det med at Espanyol-spillerne var 'rubbish' eller 'a waste of space' (alt efter oversættelsen), hvor Mascherano skulle være "synderen", og ikke Suárez. Man kan så sige, at den kommentar vel blot var fakta :-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 6/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af kklaus »

Piquénbauer skrev:Ffs. Det der giver jeg ikke en skid for... Diop gik tydeligvis og snakkede lort og sagde noget som dommeren reagerede på. Det havde han selvfølgelig også gjort hvis Suarez havde sagt noget.

Og hvorfor pokker skulle diop ikke nævne det efter kampen? Det ville give god mening da det immervæk ville gøre hans røde kort mere forsvarligt.

Det stinker af en "i anklagede os for at være racister, nu anklager vi jer". Føj hvor er de klamme!
Jeg tror, det skulle være sagt efter kampen - men hvorfor er der ikke nogle navngivne kilder? Hvis en spiller overhører racistiske kommentarer, så er der da ingen grund til ikke at stå frem med det. Og når Diop ikke engang selv siger noget... Det lugter langt væk af, at nogen gerne ville diskreditere Suárez (og flytte fokus fra Espanyol-spillernes egne handlinger...), som her blot var et nemt offer.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg giver ikke en skid for de der anklager. Hvis man anklager nogen for racisme så skal man fandeme kunne bevise det. Ligesom vi kunne da der direkte var optagelser af fans der kom med abelyde i lørdags.

Espanyol er kort sagt en luderklub og de vil gøre alt for at flytte fokus. De må meget gerne rykke ned så vi kan slippe for at se på de klamme svin.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 6/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af rummenigge »

Takker!!!!

Det jeg er mest nervøs for p.t. er at vi brænder for mange chancer. Jeg håber ikke at det bider og bagi senere på sæsonen.

Hvor er det ellers fedt at se at niveauet er så højt på alle pladser, næsten uanset hvem det er som spiller. Lige med undtagelse af især Sandro or Munir, de må gerne til at score ellers må vi køber en ung angriber som skabe mere konkurrence.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 6/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af A$AP »

Han havde i hvert fald travlt :lol:

''Jeg har 5 trofæer, hvor mange har du? Idiot.''

phpBB [video]


Det var et derby, følelserne sidder ude på tøjet, især under kampen. Hvis man skal kigge på noget, så kig dog på hvordan Lopez bevidst stempler Messi's ben.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster