12/12 FC Barcelona - Deportivo

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Piquénbauer »

Messi scorede og lavede assisten, men alligevel synes jeg stadig, at der mangler lige det sidste.
Tror desværre at han er blevet presset tilbage for hurtigt. Han ser direkte ugidelig ud og hele vores højreside lider voldsomt under dette (Rak skal dække så ufatteligt meget plads).

Hvis han ikke er i form så må han langsomt spilles ind. Hele holdet lider under hans manglende "deltagelse" for tiden. Hvis han kun er fit nok til det offensive så må han ud og sidde lidt. Og det er luchos ansvar at få dette på plads! Og nej jeg siger forresten hverken at messi er ringe, færdig, dårlig, doven eller andet. Jeg pointerer bare at han ikke har været sig selv efter skaden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Piquénbauer »

Blau jeg gider ikke sgu ikke kører rundt i det. Ja Lucho laver fejl men det bliver imo blæst voldsomt ud af proportioner efter hvert pointtab. Han er forholdsvis ny i gamet og selvom du ikke mener det så lærer han af sine fejl.

I stedet for at fokusere på det dårlige så vil jeg hellere se på at han tog et hold som seriøst var ved at falde fra hinanden og førte dem til the treble. Han har vækket spillere som pique, alves og roberto fra de døde, lavet et system der virker og sammensat hvad der nok bedst kan betegnes som verdens bedste offensiv. Og i denne sæson har han haft ekstremt mange ting mod sig og alligevel ligger vi nr 1 i ligaen og er videre fra CL.

Er han pep, nej. Skal han sammenlignes med pep, nej. Lucho er lucho og han er ikke i nærheden af pep. Vi spiller anderledes men jeg kan virkelig godt lide måden vi spiller på. Det går hurtigt og det er lagt op at vores stærkeste spillere får de bedste "forhold" til at præstere. At andre så hellere vil have mere kontrol på midten er fint men det er altså ikke den eneste måde at spille på. Det viste vi i sidste sæson.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Piquénbauer »

Tw Arda: "Tough draw. Strong teams. But football is a game where 22 men chase a ball for 90 minutes and Turkey has the final word. ;)"
Haha! Glæder mig til vi får denne tosse med!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af A$AP »


JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af JonasV »

Vi er begyndt at spille dårligt ligeså pludseligt som vi begyndte at spille godt. Man kan ikke regne med noget nogensinde ever.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af JonasV »

Ligesom at Ini Stabil pludselig render rundt og slår tåbelige afleveringer.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af A$AP »

A$AP skrev:



Så svarer Granero igen, først Guti, så Arbeloa og nu Granero. Real Madrid legenderne er ikke glade for Piqúe. Solgte QPR egentlig Granero? Var de trætte af ham?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Piquénbauer »

Hahaha hvor er det latterligt! Og hvordan kan Granero forsvare en klub som i sidste ende pissede på ham? Tåber. Pique har ene mand vundet mere end Granero, Arbeloa og Guti til sammen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af FCBSOCI »

FCBarcelonaChr skrev:
JonasV skrev:Det er altså til tider benhårdt at holde helhjertet med en fodboldklub. Denne weekend er dømt offside.
Ja det er sgu lidt træls, men også fantastisk.
På den lange bane ville det også være kedeligt, hvis Barca altid vandt. Nogen gange er glæden så meget desto større, når sejrene kommer efter en nedtur.

For herrens mange år tilbage boede jeg i Holte. Jeg så godt nok ikke volleyball, men Holte var ubesejrede i 10 år i ligaen (så vidt jeg husker). Tror nok, at selv den største Holte fan gerne så, at Holte tabte. Ved egentligt ikke hvor sjovt det ville være, hvis Barca aldrig tabte?
Senest rettet af FCBSOCI søn dec 13, 2015 2:33 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

FCBSOCI skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
JonasV skrev:Det er altså til tider benhårdt at holde helhjertet med en fodboldklub. Denne weekend er dømt offside.
Ja det er sgu lidt træls, men også fantastisk.
På den lange bane ville det også være kedeligt, hvis Barca altid vandt. Nogen gange er glæden så meget desto større, når sejrene kommer efter en nedtur.
For herrens mange år tilbage boede jeg i Holte. Jeg så godt nok ikke volleyball, men Holte var ubesejrede i 10 år i ligaen (så vidt jeg husker). Tror nok, at selv den største Holte fan gerne så, at Holte tabte. Ved egentligt hvor sjovt et er, hvis Barca aldrig tabte?
Præcis. Det er derfor jeg er så glad hver gang OB vinder, fordi vi er vant til at få bank.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af emo »


"I love making changes to the team, depending on how the team is looking. Maybe I was expecting a different result but I hold my hand up for the changes. It was my mistake. It all changed when we brought the subs on and that is my responsibility"


Ja det må du nok sige, LE!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe det ville være en god ide at hente en vb hurtigst muligt. Hverken adriano eller mathieu skal spille den plads mere. Holder dog stadig fast i at det ikke var mathieus skyld alene at vi smed føringen i dag. Det var i høj grad en holdpræstation som blev krydret med nogle fornemme personlige fejl. For fanden hvor var det forfærdeligt at se Ini, Busi, Masche osv smide den ene bold væk efter den anden...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af A$AP »

Så kan kampen genses på samme kanal, som den blev vist på! Skynd jer, og tag gerne snacks med.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg optog den. Og slettede den med det samme da den sluttede. Føj.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af FCBSOCI »

Fritte skrev:Væk med Mathieu, bare væk med Mathieu! Jeg kan simpelthen ikke holde ud at se på ham mere.
Hvad er der galt med at se på ham? Bare vi ikke skal se ham spille på Barcas hold. Nogensinde igen :grin:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster