5/12 Valencia - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe folk er overraskende positive herinde. Det er dejligt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Når man brænder så meget som i dag, spiller uden gameplan og lader sig presse i bund af en flok teenagere, så er det dømt til at mislykkedes. Messi var skræmmende ringe i dag, ligner en mand der er ligeglad.

Det eneste positive fra dagens kamp er, at vi snart ikke har flere svære udebanekampe.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

... og pludselig var der kun 2 point ned til andenpladsen. Det siger bare alt om hvor lavt vores bundniveau har været i denne sæson. Det er ganske enkelt for dårligt at vi står efter 14 runder og har slået både Atlético og Madrid, og alligevel har vi kun 2 og 4 points forspring til dem. Det vidner om ekstrem sløsethed og mangel på koncentration mod dårligere hold. Igen; de er 100% på Lucho, de her åndssvage pointtab.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Arh, det var sgu ikke fortjent at Valencia fik point med, men det var selvforskyldt. Man brændte for mange chancer, man spillede hele tiden med højt tempo og direkthed, som i sidste kunne ende galt og man skiftede ikke ud. Man burde have fået point med fra Mestalla, især med deres skades - og karantænehistorik in mente.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

JonasV skrev:Det kan godt være at jeg hænger mig for meget i chancefordelingen, men jeg synes ikke umiddelbart det var et fortjent resultat.
Og så er det i øvrigt sidste gang jeg ser Barca på en neutral bar. Hold nu kæft nogle amøber jeg havde til at kommentere kampen i venstre kanal.
Hvis man ser på chancer så var det ikke. Men vi må sgu også tage med at dommeren var hård ved valencia. IMO var der straffe til enzo i første halvleg, Suarez kunne have fået rødt og der var offside ved vores mål.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Ps. Neymar <3

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Vi skaber okay med chancer, men har slet ikke nok kontrol over kampen. Det irriterer mig virkelig, når vi springer midtbanen over og smider bolden op til MSN. Vi er et meget bedre hold, når midtbanen dominerer.

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af miklas1911 »

I det mindste kan man køle ned med at se De Niro nakke en mafia-gut med et baseball-bat. Det plejer gerne at dulme nerverne lidt.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Piquénbauer skrev:
JonasV skrev:Det kan godt være at jeg hænger mig for meget i chancefordelingen, men jeg synes ikke umiddelbart det var et fortjent resultat.
Og så er det i øvrigt sidste gang jeg ser Barca på en neutral bar. Hold nu kæft nogle amøber jeg havde til at kommentere kampen i venstre kanal.
Hvis man ser på chancer så var det ikke. Men vi må sgu også tage med at dommeren var hård ved valencia. IMO var der straffe til enzo i første halvleg, Suarez kunne have fået rødt og der var offside ved vores mål.
Den Suarez-episode fløj åbenbart helt henover hovedet på mig. Hvad skete der?

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Derudover skal vi have meget mindre plads mellem kæderne. Vi er tit i problemer, når vi mister bolden, da genpresset er umuligt at gennemføre, hvis kæderne ikke står tæt.

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

JonasV skrev:Ps. Neymar <3
Især 1. halvleg!
Giv mig min sko tilbage, røv!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Jeg kunne ikke se offside, da de viste det på min stream(de viste linjen og det hele). Der var Suarez på linjen. Jeg kan godt forstå linjedommeren komme i tvivl.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

JonasV skrev:
Piquénbauer skrev:
JonasV skrev:Det kan godt være at jeg hænger mig for meget i chancefordelingen, men jeg synes ikke umiddelbart det var et fortjent resultat.
Og så er det i øvrigt sidste gang jeg ser Barca på en neutral bar. Hold nu kæft nogle amøber jeg havde til at kommentere kampen i venstre kanal.
Hvis man ser på chancer så var det ikke. Men vi må sgu også tage med at dommeren var hård ved valencia. IMO var der straffe til enzo i første halvleg, Suarez kunne have fået rødt og der var offside ved vores mål.
Den Suarez-episode fløj åbenbart helt henover hovedet på mig. Hvad skete der?
Hehe han trådte på foden af en af forsvarsspillerne. Ikke så pænt men jeg elsker ham stadig ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Messi skal have røven ud på bænken hvis han skal være så doven. Det var fandme luksus med Roberto deroppe. Han er ikke en gang hurtig længere.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Hvis vi nu for fa'en bare havde scoret på 40% af de 36854 chancer vi havde i første halvleg.

Og ja, Messi, hvad sker der? Er du skadet i spilleglæden eller what?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 47 gæster