21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

En sjov lille video. Mange af kommentarene er også meget gode :glad:

phpBB [video]
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Seriøst kan folk læse mine indlæg :-D
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

B-Freak skrev:Seriøst kan folk læse mine indlæg :-D
Ja, hvorfor?

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

OliverDK skrev:
B-Freak skrev:Seriøst kan folk læse mine indlæg :-D
Ja, hvorfor?
Heartbreaker linkede til samme video, som B-Freak lige havde lagt op.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Storken skrev:
OliverDK skrev:
B-Freak skrev:Seriøst kan folk læse mine indlæg :-D
Ja, hvorfor?
Heartbreaker linkede til samme video, som B-Freak lige havde lagt op.
Aaah. Orkede ikke at trykke på linket. Læste det lige hurtigt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Brombi skrev:
kklaus skrev:Fornuftigt!
Jeg genså lige kampen. Det kan anbefales.
Har også genset kampen. Kan sgu godt forstå hvorfor jeg var så rolig allerede efter et par minutter. Vi dominerede fuldstændigt, mere end 2-6 og 5-0 kampene. Det var først efter kampen var afgjort, da Iniesta blev skiftet ud, og vi begyndte at slappe lidt af, at Ronaldo kom frem til nogle chancer.
2-6, ja, formentlig
5-0, nej. Det er nok den bedste kamp jeg nogensinde har set et hold spille. Ganske vist var Real bedre i 5-0 kampen end i går, men det var stadig klart mere dominerende dengang
Svært at sætte dem op overfor hinanden. Men jeg er personligt gladere for kampen i går. Vi kørte dem ud af banen og det på udebane samt uden Messi i 55 min. Det var voldsomt at se på og noget af det mest overraskende jeg kan huske. Desuden mener jeg at reals hold er en del bedre nu end i 5-0 (de har dog en dårligere træner).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Brombi skrev:
kklaus skrev:Fornuftigt!
Jeg genså lige kampen. Det kan anbefales.
Har også genset kampen. Kan sgu godt forstå hvorfor jeg var så rolig allerede efter et par minutter. Vi dominerede fuldstændigt, mere end 2-6 og 5-0 kampene. Det var først efter kampen var afgjort, da Iniesta blev skiftet ud, og vi begyndte at slappe lidt af, at Ronaldo kom frem til nogle chancer.
2-6, ja, formentlig
5-0, nej. Det er nok den bedste kamp jeg nogensinde har set et hold spille. Ganske vist var Real bedre i 5-0 kampen end i går, men det var stadig klart mere dominerende dengang
Svært at sætte dem op overfor hinanden. Men jeg er personligt gladere for kampen i går. Vi kørte dem ud af banen og det på udebane samt uden Messi i 55 min. Det var voldsomt at se på og noget af det mest overraskende jeg kan huske. Desuden mener jeg at reals hold er en del bedre nu end i 5-0 (de har dog en dårligere træner).
Der var trods alt en del nervøsitet op til 5-0 kampen. Real Madrid var ubesejret (10-2-0) og lå nummer ét i ligaen. Man kendte ikke helt deres sande niveau under Mourinho, hvilket skabte utryghed.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg mente spillermaterialet. De har imo et farligere hold nu end dengang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Jeg mente spillermaterialet. De har imo et farligere hold nu end dengang.
Ja, det er rigtig nok. De kan dog ikke få det til at fungere. Det kørte derimod på skinner, da vi mødte dem i 2010. Jeg var fandme nervøs dengang. Derfor var sejren lidt mere speciel for mit vedkommende.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Jeg mente, at jeg egentlig synes at Real spillede en bedre kamp tilbage i 5-0. :højre: Kunne betyde relativt mindre dominans for samme indsats.

Men hvis man ser på overlegenheden i spillet, særligt på midtbanen, så kan jeg ikke være i tvivl om at 5-0 var vildest.

I modsætning til i går spillede Real dengang med et ganske velfungerende presspil. Måske har de i dag mere at skyde med offensivt, men dengang i 2010 hed de bageste seks markspillere Ramos, Pepe, Carvalho, Marcelo, Khedire og Xabi Alonso. Efter pausen kunne man tilføje Lass da han erstattede Ozil.

Det gjorde ingen forskel. Messi, Xavi, Iniesta og Villa gjorde, hvad der passede dem overalt på banen. At vi ikke havde Messi i går viser naturligvis, at vi har andre gode spillere. Det ændrer dog ikke på, at han hjalp til en større magtdemonstration i 5-0 kampen.

Vi husker alle målene, men prøv at se denne video med highlights fra 8:55. Fuldstændig sindssyg kontrol.
phpBB [video]
qepd

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.goal.com/en/news/1717/editor ... ID=HP_BN_9

Præcis. Real var heldige at Ronaldo ikke fik et direkte rødt kort. Og Ramos burde også være blevet smidt ud...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Så kan alle andre RM-fan-indlæg godt pakke sammen!

Årets tude-indlæg kommer så 3 dage efter sidste fløjt i kampen:
Måske Barca-fans skulle falde ned på jorden og forholde sig til hvad der rent faktisk sker i kampen. Barca var godt spillende, men ikke mere end det. Real spillede til gengæld mange niveauer under deres standard, og det var snarere årsagen til kampens udfald end at Barca var specielt gode. Varane og Danilo forærer jo nærmest samtlige farlige situationer væk. At starte med Danilo fremfor Carvajal er også en joke af dimensioner, og kostede stort.

1. mål er en juniorfejl af Ramos, der buser frem og gør en ufarlig situation i fuld balance, livsfarlig.

2. mål er der offside - Neymars overkrop er klart forrest. Lignende situation på Ronaldo og Benz blev korrekt dømt offside den anden vej. Imponerende der slet ikke fokuseres på det. 1-0 ved halveg og kampen kunne lige så godt være endt uafgjort. Der var åbent hus i begge ender og Bravo hiver vel en 3 verdensklasse-redninger op, hvor vores keeper intet tager.

Så forestil jer det scenarie, at 1: Real ikke havde fået en uduelig træner/starter med Danilo/undlader at skifte ham ud i pausen. 2: 2-0 målet blev dømt offside, som der var (alene dette uden de andre punkter ville have givet en helt anden kamp - som bekendt -mål ændrer kampe). 3: At målmændende leverede en nogenlunde ens præstation. Så kunne Real lige så vel have vundet som Barca, som det kunne være blevet et kryds eller nederlag.
Så inden man kommer for godt i gang omkring at være fantastiske og at slå Bayern, skulle man måske lige slå koldt vand i blodet og tænke et par uger tilbage til Bayerns udradering af Arsenal, hvilket var Bayerns fortjeneste og en af de absolut bedst spillede kampe i nyere tid.
Var det ikke dem der slog Barca 7-0 over to kampe for et par sæsoner siden? Og der var Barcas midtbane i en bedre forfatning end nu. Nuvel, de slog Bayern sidste sæson uden Alaba, Robben og Ribery. Men prøv at lade Barca møde Bayern med alle profiler til rådighed hvor Barca har Neymar, Suarez og Macherano skadet og se hvad der sker.

Opsummeret:
Genialt 3. mål af Barca i går, og de var det bedste hold på dagen, men det var på baggrund af Reals miniputspil i forsvaret, horribel træner-disposition, et offsidemål og en ikke-eksisterende målmand, kampen ikke blev jævnbyrdig.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Fritte skrev:Sikke en idiot. Er det fra medisterpølse.dk?
Nope. Dagens indlæg på bold.dk-tråden. Postet til formiddag af en retard. Men sjovt er det.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Tolquhon »

Det regner med guld på central(af-)magtens danske forum:
Hold nu kæft med at være så pessimistisk. Vi har et fantastisk hold, som kom frem til gode chancer igår. vi havde dog et meget nærvøst sammenspil igår, fordi vi kom så tidligt bagud. Mange af spillerne var ikke fit for fight. Og barcas måldmand var virkelig god, samt iniesta, neymar, Suarez selv Messi, og dommeren var en bøssekal, klart med barca igår. Men altså det sker i fodbold. Men vi er stadig et bedre hold, ladys and gentlemen. Dont worry, vi ser meget giftige ud i år. Ikk tvivl 2 sec om det

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Er lige på farten og magter ikke at lede på tlf. - nogen der kan fikse en video af Ronaldo der giver Alves en albue i nakken?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 44 gæster