21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg bliver nødt til at købe en med Busi. Men venter til næste års trøje... Hvis rygterne omkring den taler sejt så bliver den genial!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:wtf sær joke fra tobiasillas, nærmest Simon Koldsk
Tobiasillas er Barca fan i forklædning. Dem har de haft en del af på madridista.dk, men de har fået sorteret ud i flokken på det seneste.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Piquénbauer skrev:Jeg bliver nødt til at købe en med Busi. Men venter til næste års trøje... Hvis rygterne omkring den taler sejt så bliver den genial!
Min bliver udetrøjen. Den er trods alt lidt mere acceptabel end hjemmetrøjen. Synes egentlig at Champions League trøjen (den blå) er fed, men det koster så også mere end de to andre, og de er dyre nok i forvejen.

Så i år med Bussi, eller Sergio som der jo skal stå, og så næste års med Messi!

HH
Indlæg: 37
Tilmeldt: ons feb 01, 2006 4:57 am
Har takket: 70 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af HH »

Faldte over denne video, den hvide tifo backfired fuldstændigt :D

phpBB [video]

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Bravo er MOTM i min optik. Ikke nok med at han disker op med den ene verdensklasse redning efter den anden, så var han bund solid med bolden, skabte stor sikkerhed for forsvaret og var god til at bevare roen. Real Madrid kunne sagtens have scoret 2-3 eller 4 mål i dag hvis det ikke var for Bravo. Han havde vist kun en fejl, og det var en lidt for dristig aflevering til Busquets i starten, men som han selv redder ret sikkert efterfølgende.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Brombi skrev:Bravo er MOTM i min optik. Ikke nok med at han disker op med den ene verdensklasse redning efter den anden, så var han bund solid med bolden, skabte stor sikkerhed for forsvaret og var god til at bevare roen. Real Madrid kunne sagtens have scoret 2-3 eller 4 mål i dag hvis det ikke var for Bravo. Han havde vist kun en fejl, og det var en lidt for dristig aflevering til Busquets i starten, men som han selv redder ret sikkert efterfølgende.
Han var stærk. Ud over den pressede aflevering til Busi skulle han også have pillet et indlæg, hvor han i stedet var skyld i en farlig situation, som Mathieu mener jeg det var dog fik clearet ret sikkert.
qepd

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

If Luis Enrique was accused of riding the wake of Messi’s unstoppable form in early 2015, those accusations – ridiculous to begin with – are now unspeakable. Because having taken the mammoth responsibility of retooling the entire Barça system around Messi’s move to the right wing, Luis Enrique has now developed it even further so that it can function without him. In some ways, Lucho’s Barça is starting to reach the point Pep Guardiola’s team did around 2011, when it felt like any player could slot into the lineup and the system would continue functioning smoothly.
http://www.totalbarca.com/2015/news/rev ... o-history/
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
oernbro
Indlæg: 116
Tilmeldt: tirs dec 04, 2012 7:00 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 20 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af oernbro »

Jeg må sgu hoppe med på Ini-vognen.. Han var satme en fornøjelse.. Gode gamle Ini.
I min verden kommer Busi ikke tæt på kampens spiller. Han laver 4-5 halvkriminelle boldtab i løbet af kampen, der på en uheldig dag kan være kampafgørende i Reals favør.

Suarez85
Indlæg: 54
Tilmeldt: ons feb 18, 2015 5:33 pm
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Suarez85 »

Jeg har tidligere argumenteret for det og nu gør jeg det igen.

Real har i denne sæson fået resultaterne og høstet flere points end de har været berettiget til. Det har dog også vist svaghedstegn med de bedste (PSG, Celta, Sevilla og nu selvfølgelig også Barca). Ronaldo har været en skygge af sig selv og kun scoret imod Anders And cup hold m.u.a. Celta

Indtil nu (mod Sevilla) har det ikke skabt problematik fordi resultaterne har været der. Men, jeg spår at det her er enden for både Rafa og Ronaldo i RMA. Rafa bliver fyret og Ronaldo indser at han ikke længere er den bedste på det hold og spillet er centreret om ham (er/bliver James).

Man kan sige lidt det samme med Barca i denne sæson, men, modsat Real har deres (vores) formkurve været opadgående og det er dette vi ser resultatet af nu.

Jeg, arrogant eller ej, troede på en Barca sejr igår, men, at det blev en decideret afklapsning, det havde jeg dog ikke turde håbe på og hvis man holder med "de hvieeeee" så er der satme hyleme godtnok grund til bekrymring.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Iniesta kørte rundt med Real Madrid i går, og fik Kroos og Modric til at ligne nogle spillere fra Getafe.

phpBB [video]


Billede

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
If Luis Enrique was accused of riding the wake of Messi’s unstoppable form in early 2015, those accusations – ridiculous to begin with – are now unspeakable. Because having taken the mammoth responsibility of retooling the entire Barça system around Messi’s move to the right wing, Luis Enrique has now developed it even further so that it can function without him. In some ways, Lucho’s Barça is starting to reach the point Pep Guardiola’s team did around 2011, when it felt like any player could slot into the lineup and the system would continue functioning smoothly.
http://www.totalbarca.com/2015/news/rev ... o-history/
Jeg synes egentlig kampen i går er et bevis på, at vi er bedst, når midtbanen dominerer. Det er jo sådan set fair at kritisere Lucho på det punkt, da det har manglet i hans tid. Jeg kan nærmest ikke huske en kamp under Lucho, hvor det hele ikke blev lagt op på MSN. Da han gik væk fra den taktik i går, der var vi uovervindelige.

Lucho skal have stor kredit for kampen. Forhåbentlig holder han fast i en dominerende midtbane.

Brugeravatar
Gnomitz
Indlæg: 214
Tilmeldt: tors maj 14, 2009 7:57 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Gnomitz »

http://www.fcbarcelona.dk/Video/video-h ... adrid.html
Hvordan kan det være at alle spillerne har det samme tøj på?
Lad vær og bliv ved, op til dig.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Gættet på det er noget sponsor noget. Højst sandsynligt.

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Table: Barcelona top pass combinations vs Real Madrid #fcblive [via @parthpoply]
Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
If Luis Enrique was accused of riding the wake of Messi’s unstoppable form in early 2015, those accusations – ridiculous to begin with – are now unspeakable. Because having taken the mammoth responsibility of retooling the entire Barça system around Messi’s move to the right wing, Luis Enrique has now developed it even further so that it can function without him. In some ways, Lucho’s Barça is starting to reach the point Pep Guardiola’s team did around 2011, when it felt like any player could slot into the lineup and the system would continue functioning smoothly.
http://www.totalbarca.com/2015/news/rev ... o-history/
Jeg synes egentlig kampen i går er et bevis på, at vi er bedst, når midtbanen dominerer. Det er jo sådan set fair at kritisere Lucho på det punkt, da det har manglet i hans tid. Jeg kan nærmest ikke huske en kamp under Lucho, hvor det hele ikke blev lagt op på MSN. Da han gik væk fra den taktik i går, der var vi uovervindelige.

Lucho skal have stor kredit for kampen. Forhåbentlig holder han fast i en dominerende midtbane.
Det bliver svært at spille på samme måde med Messi. Roberto trak ned centralt og arbejdede hamrende hårdt defensivt hvilket frigjorde Iniesta. Det kommer ikke til at ske med Messi som rigtigt nok trækker ned i banen men som ikke knokler på samme måde som Roberto (messi presser højt men stopper når de kommer til midten).

Det er dog spændende med endnu en tangent og spille på. Og kampen viste tydeligt at Lucho er en hamrende god taktikker på trods af alt det fis der er blevet sagt omkring hans evner.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 47 gæster